Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

CİMER şikayet sürecim; kısa paslaşma


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
ayrıca süreç gerçekten böyle. şuan telefon açın, en ufak bir soru sorun misal kargom nerede diye direk olarak dedikleri bilgilerinize erişmek için paylaşım verin yoksa yardımcı olamıyoruz.
Mesaj tarihi:
aynen ondan korkuyorum.

bakanlıkta çalışanlarından biri bile, bu işe kimin baktığını bilmiyor mu yani. kanunun adını bile yazdım lan yazıda. sıradan biri bilmeyebilir
Mesaj tarihi:
reisten direkt telefon gelir, "olm amma boş işlerle uğraşıyosun nabcan sen faturayı maturayı iban yolla 100 tl ateşliyim git al ne istiyosan boşa işgal etme cimer'i"

at fava bekle
Mesaj tarihi:
Normalde Ticaret Bakanlığı'nda bir birimin ilgileniyor olması lazım. Bakanlıkların birleşmesinden sonra Cimer'den Ticaret Bakanlığı'na düştüğünde eski Ekonomi Bakanlığı tarafından birisine düşmüştür, abi bizle ne alakası var diye iade etmiştir kesin lol

KVKK'ya baya önem veriyor şu an devlet sözde de olsa, uzun sürse de sonuç alırsın diye tahmin ediyorum.
Mesaj tarihi:
"Bilgi Edinme Hakkı Kanunu, Dilekçe Hakkının Kullanılması Hakkındaki Kanun, Kamu Görevlileri Etik Kurulu’na yapılacak müracaatlar ile İnsan Hakları İhlallerine ilişkin müracaatlar CİMER’e yapılabilir."

Kişisel verilerin korunması kanunu, TÜRKİYE İNSAN HAKLARI KURUMU KANUNU ile ilişik. Haliyle şikayet yeri CİMER olması lazım. Yani zaten CİMER tek merkez olması ve kolaylık sağlaması için kuruldu. Sen şikayetini CİMER'e yazıyorsun oradaki işi bilenler ilgili yere aktarıyor. Aracı yer gibi yani. Yoksa vatandaş nereden bilsin farklı tür şikayetleri nereye ileteceğini. Bizde, banka iadat ücreti aldı diye direk 155 aranıyordu zamanında.


bundan sonra nereye aktaracaklar merakla bekliyorum
Mesaj tarihi:
cimer'e şikayet yapılıyor diye siz niye rahatsız oluyosunuz ki

hiçbir işe yaramayacak yerde sırf akrabalarına maaş bağlamak için saraya vs aldıkları tipleri belki şikayet sayılarındaki fazlalığı görür de saray vs yerine cimer'e falan yerleştirirler de en azından nepotizmleri bi boka yaramış olur.
Mesaj tarihi:
gerçi şikayet de oradan oraya yollanıp durmuş. belli ki cimer'de ve bakanlıklarda da zaten ne yaptıklarını bilmeyen akrabaları dolu.
liyakattan eser mi kaldı ki ülkede zaten.
aslında senin şikayeti de alıp ülkeyi kapatalım daha iyi.
Mesaj tarihi:
yok ole islemiyor gibi..simdi bu sikayetin muattabinin kim oldugu belli degil..belli olsa direkt o kuruma gidiyor..bu yazismalari okuyan sozlesmeli personeller de deneme yanilma yapiyor..aha mal almis ticaret bu diyip oraya gondermis..orasi da kardesim bizi baglamaz diye geri gondermis..

ha ben yaparim diyen cikana kadar dolanir durur o sikayet..

ben ilk acildigi zamaninda cok spesifik bir sikayette bulunmustum 1 sene filan gezip durdu saglik bakanliginin butun dairelerini bir posta gezdi geldi.universitelere soruldu filan..en son bir gun ablanin biri aradi ben cimerden bilmem kim..ya biz sizin sorunu anlayamadik galiba dedi..tesekkur ederim bir tanem sorun degil diyip kapattim..

6 7 sene kadar sonra ilgili sorun hakkinda gorus bildirimi yapilip karara varildi olay kapandi..
Mesaj tarihi:
Abi KVKK.gov.tr'ye şikayette bulunman lazım.

https://kvkk.gov.tr/SharedFolderServer/CMSFiles/66b2e9c4-223a-4230-b745-568f096fd7de.pdf burada 5. sayfadaki C'yi oku. Ona dayandır şikayetini.

CİMER'den ihbar kısmından ihbarda bulunup TCK 135'e göre cezalandırılmalını isteyebilirsin özgür iradenle verdiğin rıza olmada haksız yere kişisel verilerini ele geçirdikleri için.
Mesaj tarihi:
https://i.ibb.co/JvXtM0H/Screenshot-20181228-134425.png

Buda benim dün oluşturduğum şikayet. Dün 2 kere aradılar açmadım. Şimdi avukat gibi konuşup büromuz davanın hazırlık sürecindedir. Müvekkilimize iletmek istediğinizi biz iletiriz felan diyecek biri lazım.
×
×
  • Yeni Oluştur...