Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starfield


pattisliborek

Öne çıkan mesajlar

  • Admin

Oyun cyerpunki animsatti adam akilli oynamak icin baya bir patche ve moda ihtiyaci var. Dun bir bug basima geldi cildirtti resmen her 10 saniyede bir ekran kararip aydinlaniyordu internetten baktim megersem oksijen bitip  hp den yemeye baslarsa basimiza geliyormus ama karaketerin bu tarz bir sikintisi yoktu. Oyun ici herseyi denedim duzelmedi sonunda baya eski bir save donmem gerekti.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Virus, 17.09.2023 11:45 tarihinde dedi ki:

Oyun cyerpunki animsatti adam akilli oynamak icin baya bir patche ve moda ihtiyaci var. Dun bir bug basima geldi cildirtti resmen her 10 saniyede bir ekran kararip aydinlaniyordu internetten baktim megersem oksijen bitip  hp den yemeye baslarsa basimiza geliyormus ama karaketerin bu tarz bir sikintisi yoktu. Oyun ici herseyi denedim duzelmedi sonunda baya eski bir save donmem gerekti.

Gezegendeki conditionlardsnbhastalik kapabiliyosun, bazisi anlik o2 tuketiyo, oyle bi seye yakalanmis olmayasin? Alakali medical itemi kullaninca iyilesiyor

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gezegenler arasında oksijen tüketimi olarak fark var bu arada yerçekimine göre, 2g filan olunca bayağı hızlı biter. virus'ün başına gelen bug olabilir tabii, bende de bir npc haritanın kıyısına uçmuş mesela 10dk yüzmem gerekti ulaşmak için lol.

faction'ları spaceship troopers, space western, cyberpunk gibi ayırmalarını beğendim ama, uzayla ilgili değişik subgenreları tek setting'de deneyimleyebilmek güzel olmuş.

😆 valentine çok iyi ahah.

bu arada bayağı türk var oyunda, oktay'lar emin'ler yasin'ler filan.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

https://www.nexusmods.com/starfield/mods/214 şu mod ile bütün enemy hp bar, hit marker ve xp bari kaldirdim, cok iyi oldu gercekcilik acisindan, ama ai hala problemli genel olarak ya cok kolay dusmanlar ya da sadece cok yuksek hpli. 

[Display]
bActorSelfShadowing=1
bVolumetricLightingUseAreaLights=1
fSkyOcclusionIndirectDiffuseIntensity=.9
fDiffuseProbeMaxLightDistance_MidSpec=32
fDesiredDiffuseProbeGridDensity=1.3
bEnableMetalnessInReflections=1
bPlanetReflectionProbeEnabled=1
bUseReflectionLODFilter=0
bAllowDiffuseProbeDynamicLights=1
bAllowReflectionProbeDynamicLights=1
bActorSelfShadowing=1
bEnableRaytracing=1
bUseSkyLighting=1
uiUpscaleTech=3
bTemporalAA_idTech7=0
fMaxAnisotropy=16
bPilotCameraShakerEnabled=0
fMipBiasOffset=-0.5
fSpaceGlowBackgroundScale=0.0
fStarIntensity=2500.0
fStarSystemFarViewDistance=10000000000.0
fStarfieldBackgroundScale=35.0
fStarfieldStarBrightnessScale=10.0
fStarfieldStarCoordScale=10.0
fSunScale=1.0

[Quality]
uGlobalIllumination=5

[Water]
bUseWaterHiRes=1
bReflectSky=1
bUseWaterReflectionProbe=1  

[FlightCamera]
fFlightCameraFOV=120

[Starmap]
fResourceVeinOpenDuration=0.01
fResourceVeinCloseDuration=0.01

[Camera]
fFPWorldFOV=100.0000
fTPWorldFOV=100.0000
fDefaultFOV=100
fFarCameraDistanceOffset=4.0

[Controls]
fIronSightsPitchSpeedRatio=1
fPitchSpeedRatio=1

[Archive]
bInvalidateOlderFiles=1
sResourceDataDirsFinal=

custom ini bu hale geldi en son sagdan soldan gorup ekleye ekleye onuda paylasayim dedim. 

tek problem first person fov, geminin thrid person fovunu etkiliyor bunu scriptle baslatarak duzeltiyolar, moblarin hp ayarlari icinde script var ama onu beceremedim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

reampage, 17.09.2023 17:55 tarihinde dedi ki:

tek problem first person fov, geminin thrid person fovunu etkiliyor bunu scriptle baslatarak duzeltiyolar, moblarin hp ayarlari icinde script var ama onu beceremedim.

Beceremedin değildir de sabretmen gerekiyordur muhtemelen, zaten spawn olmuş adamların o scripte göre yenilenmesi için zaman gerekiyor deyırlar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
Xenocide, 17.09.2023 12:01 tarihinde dedi ki:

Gezegendeki conditionlardsnbhastalik kapabiliyosun, bazisi anlik o2 tuketiyo, oyle bi seye yakalanmis olmayasin? Alakali medical itemi kullaninca iyilesiyor

Yok muhtamalen bugdi, o2 len ilgili veya ilgisiz butun itemlari denedim doktorlara para yedirdim duzelmedi 🙂 Her gezegende ve kendi gemimde bile devam ediyordu ve hp eksilmiydu o2 ise maxdi. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Outpost kurarken resource erişimini maksimize etmek için bi yöntem buldum (belki herkes böle yapıyodur zaten sdfg) Önceden scannerı açıp yerdeki renklere bakarak optimum bulmaya çalışıyodum, onun yerine Outpost binasını dikecekmiş gibi çıkarıp etrafta gezdiriyorum, sol üstte available resources'ta gözüküyor. böylece 3-4 kaynak bi arada olabilecek yerleri daha rahat tespit ediyorum. FYI.

 

justlikethat:

gezdire gezdire 4'ü bi arada buldum sdfg

dun6uwt.jpg

Xenocide tarafından düzenlendi
  • Tesekkurler 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Haritada görünen elementler (renkler) biraz yanıltıcı aslında. Max zooma getirip baya pixel pixel tıklayarak biome değişen yer aramak lazım. Üç-dört biome aynı anda kesiştirip biraz koşturursanız bulunuyor gayet 4+ elementli yerler.

Bir de ilk inişten önce save alın mutlaka, yoksa bir daha yakınına inemezsiniz landing area'lar silinemediği için.

Bessel III-b'de aynı anda Al/Fe/Co/Ni bir spot buldum ben, time dilation da inanılmaz, 3-5 saat uyuyup binlerce Adaptive Frame ve Zero Wire basıyordum.

Baggio tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio, 18.09.2023 17:31 tarihinde dedi ki:

Haritada görünen elementler (renkler) biraz yanıltıcı aslında. Max zooma getirip baya pixel pixel tıklayarak biome değişen yer aramak lazım. Üç-dört biome aynı anda kesiştirip biraz koşturursanız bulunuyor gayet 4+ elementli yerler.

Bir de ilk inişten önce save alın mutlaka, yoksa bir daha yakınına inemezsiniz landing area'lar silinemediği için.

Bessel III-b'de aynı anda Al/Fe/Co/Ni bir spot buldum ben, time dilation da inanılmaz, 3-5 saat uyuyup binlerce Adaptive Frame ve Zero Wire basıyordum.

var var bi enayilik var. tıkladığım yer copper mesela, yakınında iron gözüküyor, iniyorum iron var etrafında copper yok falan. procedural mağduruyuz 😕

 

base building ciddi kanser. sevdiğim bi content olduğu için katlanmaya çalışıyorum ama her seferinde baygınlık geliyor. build kontrolleri çok kötü, UI'da yardımcı olması gereken bi sürü şey yok. ay aman daraldım yine anlatırken sdf

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenocide, 18.09.2023 17:52 tarihinde dedi ki:

base building ciddi kanser. sevdiğim bi content olduğu için katlanmaya çalışıyorum ama her seferinde baygınlık geliyor. build kontrolleri çok kötü, UI'da yardımcı olması gereken bi sürü şey yok. ay aman daraldım yine anlatırken sdf

Valla aynı, çakma da olsa otomasyonsuz oyunu tamamlamıyım demiştim ama yaka silktirdi, zevk de vermedi. Bir foundation, bir grid snap bile koymamış adamlar, her şey yamuk yumuk.

Sotto, 18.09.2023 17:38 tarihinde dedi ki:

Time dilation dan kastin gunun daha kisa olmasi heralde time dilation demeyelim ona. Yoksa oyunda relativity concept var mi merak ettim simdi. 

Outposttaki otomatik extractor vb. aletler universal time üzerinden çalışıyor, uykuyu ise local time üzerinden uyuyoruz, o yüzden gün ne kadar kısaysa cepler o kadar hızlı (kısa uykuyla) doluyor, yoksa bir olayı yok pek.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenocide, 18.09.2023 17:52 tarihinde dedi ki:

var var bi enayilik var. tıkladığım yer copper mesela, yakınında iron gözüküyor, iniyorum iron var etrafında copper yok falan. procedural mağduruyuz 😕

 

base building ciddi kanser. sevdiğim bi content olduğu için katlanmaya çalışıyorum ama her seferinde baygınlık geliyor. build kontrolleri çok kötü, UI'da yardımcı olması gereken bi sürü şey yok. ay aman daraldım yine anlatırken sdf

Ben dün aliminium diye indim cobalt çıktı sdafae

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Suark, 19.09.2023 12:54 tarihinde dedi ki:

Süreli görevler, time dilationdan etkileniyorlar. bununla ilgili redditte başlık vardı ohaohaoha detaya bakın diye.

Ya vendorların satın alma limiti var ya ben o yüzden outpost olayına gırmıcem galıba. Mantıgı var mı?

Ben maden çıkarmadan sadece vendorlardan maden ve materyal alarak şahsi crafting ihtiyacımı karşıladım. Pahalı da değiller. Tiered loot değeri ilerki levellarda katlanarak arttığı için vendorların parasını sadece lootlanan silahlarla bitirmek mümkün.

outpost’u para veya mat için değil de yapmaktan hoşlanıyorsanız yapın derim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet genel olarak outpost olayının gameplay açısından bi mantığını pek göremedim. Sadece işte benim gibi base build edem sonra bakam üf ne yaptım diye sevenleri tatmin etmek için varmış gibi. Dünyalarca saat harcayıp ancak tüm resource'lara erişimin olduğunda advanced researchleri daha kolay yaparsın da, overall'da o base'i inşa etmek için 20 saat falan harcamak lazım herhalde, vendor gezerek material ihtiyacını da karşılarsın gibi gibi sdfg bilemedim.

çok ufak bi şey için de herhangi başka bi base building'li oyundan 8 kat falan daha fazla uğraştırıyor ayrıca.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...