Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starfield


pattisliborek

Öne çıkan mesajlar

Öptü beni : «— Bunlar, kâinat gibi gerçek dudaklardır,» — dedi. 
«Bu ıtır senin icâdın değil, saçlarımdan uçan bahardır,» — dedi. 
«İster gökyüzünde seyret, ister gözlerimde : 
«körler onları görmese de, yıldızlar vardır,» 

— dedi... 

N.H.R
 

Spoiler

Sekiz yıllık hasretin bir öpücük ile bitmesi ..

 

  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aggregated review scored are at 88/100

 

10 - Destructoid

10 - Infinite Start

10 - GamingBolt

5/5 - VGC

5/5 - Gamesradar

9.7 - XboxEra

9.5 - GamePressure

9.5 - Gaming Nexus

9.5 - GamePressure

9 - Press Start

9 - Wccftech

9 - RPG Site

9 - Shacknews

9 - MP1st

4.5/5 - Windows Central

8.5 - Game Informer

8.5 - Well Played

8 - Tom's Guide

8 - Tech Raptor

4/5 - GamesHub

4/5 - Comicbook

7.5 - PC Gamer

7 - PCgamesN

7 - Gamespot

7 - IGN

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

PC performansı pek iç açıcı gözükmüyor. Rtx 4090 lı streamerlarda oyunun başlangıç görevinin 1440p de 80-90 fps arası aldığını görünce youtube da aratıyım dedim aşşağıdaki videoya da denk geldim.  Amd rx6800 ile 1440p FSR açıkken 35-40 fps alıyor açık alanda. İnşallah bu oyun da 2023 patlak PC performansı veren oyunlar kervanına katılmamıştır.

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim de 6 gün var. Kapalı alanda bina içinde 150-160fps alsada izlediğim streamer (LIRIK) şehrin bir kısmında sadece ağaçlara bakarken böyle ufukta gözüken başka bir şey yokken dahi 1440p de rtx 4090 ile 75-85 fps alıyor. Demekki ben rtx 3080 ile falan açık alanda 45-50 ile oynayacam demektir. Ve etrafta çok npc nin olduğu açık alanda 30 falan bile görebilir. Bu şekilde olursa direk refund ederim. PC de 30-60 arası fps ile  herhangi bir first person kameralı oyunu oynamaya hiç niyetim yok.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

https://www.digitaltrends.com/computing/starfield-pc-performance-best-settings-fsr-2/

^ grafiğin alındığı link, detaylı setting önerileri, kıyaslamalar da var. upscaling'e ciddi ihtiyaç duyuyor oyun, keşke diğer metodlar da baştan eklenseydi. ironik şekilde 8gb vram yeterli ama. ince ayarla 3080'i 4k'da çalıştırmak mümkün gibi.

starfield-graphics-presets.jpg?fit=720,4

IGN France : 9/10 IGN Brazil : 9.5/10 IGN Japan : 10/10 IGN Spain : 10/10 IGN USA : 7/10

😬

Sam tarafından düzenlendi
  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

izlediğim kadarıyla: oyunu sevmek isterseniz seversiniz, nefret etmek istersiniz nefret edersiniz kıvamında 😄 

en iyi, en muhteşem uzay oyunu değil kesinlikle, saçma buglar filan var gene. ama eğlenmek için oynarsanız büyük ihtimalle eğlendirir gibi duruyor. ama oyunu bitirenlerin yorumları önemli asıl. hikayesi filan nasıl hiç bir fikrimiz yok şu an.

ilerleyen senelerde indirime girip buglar vs. düzeltilince oynarım büyük ihtimalle. çok büyük bir heyecan uyandırmadı bende.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aynen herseyi yapmaya calisirken cok seyi tam yapamiyor sanirim. Exploration konusu sanki hayalkirikligi gibi, loading screenler, fast travellar vs.

Procedural generation ile ilgili olumsuz seyler okudum cok bariz kendini tekrarliyor anlaminda, bir reviewer not etmis dejavu oluyorum ayni seyler ayni yerlerde ayni sekilde karsima cikiyor diye.

Main quest ve side questler/factionlar fena degil anladigim kadariyla.

Bakicaz artik 🙂

Sotto tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

asdfd bakmiyim diyordum da twitch'te elemanin teki orbitteyken bakalim planete dogru surersek ne oluyor diye denemeye calisti..ilerlemiyor, daha dogrusu yaklasmiyor planete gemi...tamam seamless gecis beklemiyordum ben de ama ne bileyim...mesela iniyorsun uzakta dag var...gidemiyorsun orasi yaratilmadigindan, onun yakinina gideyim tile lar acilsin dersen dag orada yok filan..

bu tarz seyler cok rahatsiz eder ya. yani 1000 tane planet var soyle boyle diyecegine basit mekanikleri adam gibi yapaydin bari. bir cok sey yarim yamalak gibi ins ciddi yanilirim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici

FSR'siz 50 civarı veriyor 4K Ultra. Dynamic Resolution kapalı tabii. 40 küsürlere düştüğü oldu ama. 5800X3D ve 3090ti var. FSR2 açınca 60 altına düşmüyor. FSR bu arada epey iyi görünüyor, normalde fark edilen FSR şeyleri, kötü saçlar, ghosting filan, pek görmedim.

Oyun 120fps üzerine çıkmıyor bu arada.

  • Tesekkurler 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@SottoNiye rahatsız etsin? Outer worlds’de jpg üzerinde ‘uzay seyahati’ ederken rahatsız olmuyorum şahsen. Kabinde fix bir warp animasyonu var. Burada kimsenin rahatsız olduğunu da okumadım. İnsanlar no man sky’ın aynısını neden bekliyor ben hala anlayabilmiş değilim. Bu dediğin basit bir mekanikse mesela neden bg3’te şehrin bir semtinden öbürüne geçerken yes/no prompt çıkıyor 2-3 kere? Neden 3dk sprintlemek yeterli “gather your party before venturing forth” için?

her zamanki klasik “bethesda neden rpg sektöründe kimsenin yapamadığı şeyi yapmıyor, demek kötü” eleştirileri. No man sky’ın daggerfall dünyaları hariç bunun yanına yaklaşabilen ne combat, ne dialog, ne hikaye, ne karakter, ne setting, ne hand crafted dünya yapmasına gerek var, gezegene yaklaşırken seamless olması yetiyor bethesda oyununu geçmesi için. tamam ona 10 buna 7 o halde.

dialogları düzeltin dendi onu yaptılar, şimdi neden 1000 gezegen hand-crafted reğil, neden bütün galaksi seamless değil. Ok bulursanız nms gibi komple procedurally generated olmayan birşey yazarsınız bakarız. Adamlar seamless dünyayı 1994’te yapmışlardı yani, bütün dünyalar kendini tekrar edecek şekilde yapılınca mı “hah bu sefer olmuş" denecekti?

birşey yazmayayım diyorum diyorum ama “tüm zamanların en iyi oyunu” diye şehre yürüyünce geri kalan bütün oyunun sihirli bir şekilde ulaşıma kapandığı bir oyunu oynuyoruz diğer başlıkta. Yoldan yürüyorsun ve geri dönüşü yok ayağınla yürüdüğün yerden. Kimsenin de “ya bu çok rahatsız etti oynanmaz” dediğini görmedim. ki bayağı da oyunu baltalayan birşey, kesinlikle "ya gezegene direkt süremedim gemiyi" gibi kozmetikten ibaret değil. adamlar etkileşime harcanan emeği kısmak için oyunun üçüncü bölümünü birinci ve ikinci bölümünden tamamen izole etmiş. öncelik sıralamasında "şehrin daha etkileşimli olması şehirden geri dışarı yürüyebilmesinden daha önemli" demişler ve bu kararı almışlar. amaca hizmet etmiş.

şu "oyun her alanda sadece bir alana odaklanan oyunların hepsinden daha iyi olmak zorunda" mantığının sadece bethesda için uygulanmasını ben hiçbir zaman anlayamadım. hadi seamless eleştirisi yapılacaksa binalardan içeri girip çıkarken oyun ayırıyor zaten o geçişleri hala loading'le, ona yapılabilir yani gezegene gemi sürmeye gelene kadar. ha gerçi bg3'te kapıya tıklayınca da var o geçiş. el kadar mağaraya girerken de ihtiyaç duyuluyorsa demek o kadar basit değilmiş yapması herhalde.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...