Jump to content
Bloodless

Performans/Fiyat yüksek olan bir telefon tavsiyesi

Öne çıkan mesajlar

§ 14 May 2018, 20:31
Merhaba arkadaşlar,

Hatunum az önce telefonunu su dolu leğenin içine gömdü. Parçaladım tek tek kuruttum parçaları ama telefonu kurtaramadık :(

- performans/fiyat oranı yüksek.
- Özellikle kamerası lensi iyi olan
- Bataryası söyle 3100 mA üzeri olan

hangi telefonları önerirsiniz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2018, 20:37
Daha once de birkac kere soyledim burada: Xiaomi Mi A1.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2018, 20:41
o değil de niye 3100

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2018, 20:44
Son telefonda 3100mA batary vardı 1 gün gitmiyordu. GM 5 plus.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2018, 20:53
abi telefonuna bağlı o bataryaya odaklanma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2018, 21:01
huewai p9 lite, mate10, mate10pro, xiaomi baya başarılı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2018, 21:02
Iphone takıntısı var. Kamera olayı o yüzden epey önemli. Lensi iyi olan bir telefon daha çok içimize sinecektir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2018, 21:09
abi huawei leica lens kullanıyor bildiğim kadarıyla kullanma fırsatım oldu 1-2 kere baya başarılı, şuan note8 kullanıyorum gereksiz başarılı ama fiyat durumu var, direk iphone alsan alternatif alım opsiyonlarıyla o zaman çok mu zorlar?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 May 2018, 21:30
iphone x al

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 05:53
Figh said:

abi huawei leica lens kullanıyor bildiğim kadarıyla kullanma fırsatım oldu 1-2 kere baya başarılı, şuan note8 kullanıyorum gereksiz başarılı ama fiyat durumu var, direk iphone alsan alternatif alım opsiyonlarıyla o zaman çok mu zorlar?


Alabileceğim telefon iphone 6s falan olur. 2 gb ram 32 gb hafıza için gereksiz pahalı geliyor. 2 yıl önce ki gibi GM 5 Plusa benzer ucuz ve hızlı bir telefon bakıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 05:59
6s kullanıyorum. Aldığımdan beri wifiye bağlanma sıkıntısı var. Kamerası da diğer telefonlara göre net değil. Telefonu uzun ömürlü kullanan biriyim bir daha iphone almam. Fiyat performans açısından başka bir telefon tercih edin bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 06:08
piyasadaki en iyi f/p telefonu iphone se bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 06:44
xaomi mi6 derim kullanıcısı olarak. Tek hat kullanacaksan 1 buçuk gün batarya rahat gidiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 06:54
Mi 7'nin cikmasini bekliyorum ben.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 07:09
ben de babama alicam. whatsapp'tan isle ilgili foto yollamak ve mail almak disinda internetle pek isi olmuyor ancak cok ses gorusmesi var. pili uzun gitmesi lazim. o yuzden redmi 5 dusunuyorum, nasildir bu telefon?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 07:18
s7 edge aldım çok acaip çekiyor
Bloodless said:

Iphone takıntısı var. Kamera olayı o yüzden epey önemli. Lensi iyi olan bir telefon daha çok içimize sinecektir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 07:38
Masticore said:

Mi 7'nin cikmasini bekliyorum ben.


Eskisi gibi ucuz olmayacak diyollaa..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 07:39
Mi6 ile çok mutluyum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 07:40
bu geçen sene patlayan samsung telefonların parçaları değiştirilmiş şekilde fan edition adı altında satıyorlar. 2 yıl garantili falan bayada iyiydi fiyatları sonuçta note 7 aslında telefonlar. 2100 gibi bişi diyordu bi arkadaş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 07:44
enteresanmış, baktım sahibinden, hepsiburada ve bilimum telefoncuda var. Fiyatlar da 2100-2300 gibi. Düşünülebilir :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 09:22
Bataryasi uzun gitsin istiyosan Lenovo P2'ye bakabilirsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 09:53
Hueawi P20 Lite nasıl? P20 ile aralarında sadece kamera ve processor farkı var gibi. Bu farklar ne kadar yüksek acaba?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 09:55
bu aralar reklamları dönen mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 10:17
deadwoll said:

Hueawi P20 Lite nasıl? P20 ile aralarında sadece kamera ve processor farkı var gibi. Bu farklar ne kadar yüksek acaba?


Ciddi fark var, kamerayı düşünerek alıyorsan alma.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 May 2018, 10:22
Kamera için f/p hok zaten. İlk verilen taviz kamera olur genelde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...