Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

quattro / xdrive / 4matic


roket adam

Öne çıkan mesajlar

Selam,

Levorg aslında benim için tek bir kriter hariç uygun; yerden yükseklik :(

Forester veya Outback bakınıyorum. Forester gönlümden geçen :)

Bir de Subaru için 'DIY müdahaleye imkân tanıyor' denilmiş. O kısmı hoşuma gitti. Scenic'in her tarafını söküp dağıtmak gerekiyor müdahale için; gıcık ediyor. Eski A4'üm de bu konuda çok rahattı :

Bahar ile işlerin gidişatına göre aksiyon alacağım, nasip artık.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

goldbären said:

XV'deki 116 beygir neyinize yetmiyor lan artis herifler, benim araba stok 87 beygir, üstünden 10 sene geçti 65'e falan inmiştir hala da beni çekiyor. övünülesi düşük motor maceralarında beta hikayeleri dinlemeye bekleriz ama.


sana şirket arabası vermiyolar mı ya?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Tamamen yaşlılık sebepleri :D

Abi inip binmek çok rahat oluyor yüksek araca. SUV, MPV falan fark etmez; yüksek olsun mümkünse. Bir de ben tümseklerden geçerken işi genelde helezon ve amortisörlere bırakıyorum işi, pek yumuşak geçmiyorum.

Octavia denedim; hele ki kaldırıma yanaşınca sanki mezardan dışarı çıkmaya çalışıyormuşum gibi geliyor.

Forester biraz daha derli toplu duruyor, Outback azcık uzun.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Forester veya Outback bakınıyorum. Forester gönlümden geçen :)

Bahar ile işlerin gidişatına göre aksiyon alacağım, nasip artık.

Saygılar.


Lego alacak param yok diyen adama bak sen.
Benden o legoları almadığın sürece araban yolda parça parça dağılsın, parçaları 1x1 tile gibi kaybolsun otobanlarda, bulamayasın... : ))
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Selam,

Tamamen yaşlılık sebepleri :D

Abi inip binmek çok rahat oluyor yüksek araca. SUV, MPV falan fark etmez; yüksek olsun mümkünse. Bir de ben tümseklerden geçerken işi genelde helezon ve amortisörlere bırakıyorum işi, pek yumuşak geçmiyorum.

Octavia denedim; hele ki kaldırıma yanaşınca sanki mezardan dışarı çıkmaya çalışıyormuşum gibi geliyor.

Forester biraz daha derli toplu duruyor, Outback azcık uzun.

Saygılar.


doğru o bakımdan forester daha iyi, derli toplu durması ile birlikte, ayrıca manevra kabiliyeti, dönmesi falan gibi park etmesi falanda daha iyi, direksiyon rahat, hafif...

outback yerden yüksek station wagon formunda ama outback in güzel tarafı konforu ve otoyol performansı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

Bone said:

Yeni XV modeli çıkmış, şahane gözüküyor. Ancak bizde sadece 1.6 modeli satılıyormuş, ve Türkiye'deki versiyonu deneyenler performansın bok gibi olduğundan yakınmış. Şu alttaki video 2.0 modelinden ve performansı gayet doyurucu gözüküyor.


bok gibi derken neresinden bahsediyorlar?

arazi performansımı? yoksa otoyol sürüşü mü?

tabi bunu söyleyenlerin bu aracın, orta yol, ucuz bir tercih olduğunu a unutmamaları lazım, denk modeller ile kıyaslamak lazım,

mesela, yeni fiesta 100 küsür birim paraya geliyor, astra falan 150 çıkıyor ama levorg güncel fiyatı 170, xv ise 120-160 arası fiyatı var


https://www.auto-data.net/tr/subaru-xv-ii-1.6i-114hp-awd-lineartronic-31507

https://www.auto-data.net/tr/subaru-xv-ii-2.0i-156hp-awd-lineartronic-31509

Subaru XV'nin 1.6 modelinin 0-100 km hızlanma süresi 13.9 sn, 2.0 modelinin ise 10.4 saniye. araba bi 3.5 saniye fazla yokmuş gibi gözükse de, ortada bir performans sıkıntısı olduğu da açık.


şöyle göz ucuyla birkaç arabaya baktım
Peugeot 308 1.6'nın hızlanması 11.8 sn,
Audi A3 1.6 TDI'nin hızlanması 10.7 sn,
BMW 318d'nin hızlanması 9.3 sn,
Mercedes GLA 180d'nin hızlanması 11.9 sn.

haliyle 14 sn çok hantal kalıyor.

bu arada siteye bakarken Outback V (facelift 2018) güncellemesi yapılmış.
güncellenmiş Outback geliyorsa kesin alınır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hızlanma verileri doğru sonuç vermez her zaman, üstelik bunlar 0-100 arası hızlanma verileri ki, trafikte asıl işe yarayacak olan 0-50 ve 50-100 arası olan hızlanma zamanı.

ve yine motor gücü ile direk alakalı değil, şanzıman ve vites geçiş oranları ile de alakalı veriler onlar. her ne kadar melez bir araç olsa da arazi kabiliyeti ile reklamı yapılan bir araca, bmw ve audi muadilleri gibi otoyol arabalarının vites geçiş zamanlarını beklememek lazım ki zaten almanlar ile pek rekabet edemiyorlar zaten asyalılar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...