goldbären Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 XV'deki 116 beygir neyinize yetmiyor lan artis herifler, benim araba stok 87 beygir, üstünden 10 sene geçti 65'e falan inmiştir hala da beni çekiyor. övünülesi düşük motor maceralarında beta hikayeleri dinlemeye bekleriz ama.
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Selam, Levorg aslında benim için tek bir kriter hariç uygun; yerden yükseklik :( Forester veya Outback bakınıyorum. Forester gönlümden geçen :) Bir de Subaru için 'DIY müdahaleye imkân tanıyor' denilmiş. O kısmı hoşuma gitti. Scenic'in her tarafını söküp dağıtmak gerekiyor müdahale için; gıcık ediyor. Eski A4'üm de bu konuda çok rahattı : Bahar ile işlerin gidişatına göre aksiyon alacağım, nasip artık. Saygılar.
mokoko Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 goldbären said: XV'deki 116 beygir neyinize yetmiyor lan artis herifler, benim araba stok 87 beygir, üstünden 10 sene geçti 65'e falan inmiştir hala da beni çekiyor. övünülesi düşük motor maceralarında beta hikayeleri dinlemeye bekleriz ama. sana şirket arabası vermiyolar mı ya?
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Outback güzel araba Levorg un yüksekliği niye sorun oluyor ki? iş yerinde park yerine girerken yüksekten geçerken altı sürtüyor biraz onun dışında normal yolda sorun yaşamadım, arazi için ise zaten olmaz o araba, süspansiyon ayarları falan otoyol için
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Selam, Tamamen yaşlılık sebepleri :D Abi inip binmek çok rahat oluyor yüksek araca. SUV, MPV falan fark etmez; yüksek olsun mümkünse. Bir de ben tümseklerden geçerken işi genelde helezon ve amortisörlere bırakıyorum işi, pek yumuşak geçmiyorum. Octavia denedim; hele ki kaldırıma yanaşınca sanki mezardan dışarı çıkmaya çalışıyormuşum gibi geliyor. Forester biraz daha derli toplu duruyor, Outback azcık uzun. Saygılar.
goldbären Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 paramecium said: Forester veya Outback bakınıyorum. Forester gönlümden geçen :) Bahar ile işlerin gidişatına göre aksiyon alacağım, nasip artık. Saygılar. Lego alacak param yok diyen adama bak sen. Benden o legoları almadığın sürece araban yolda parça parça dağılsın, parçaları 1x1 tile gibi kaybolsun otobanlarda, bulamayasın... : ))
goldbären Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 mokoko said: sana şirket arabası vermiyolar mı ya? veriyorlar da ben almıyorum. benim araç daha ekonomik kalıyor hala. bir de araç alsam, şirketten çıksam falan sonra arabasız kalcam çat diye.
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Selam, Lego'ya binemiyorum ki :D Hem baharı bekliyorum... piyasa şartlarına bakalım nasıl seyredecek : Saygılar.
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 paramecium said: Selam, Tamamen yaşlılık sebepleri :D Abi inip binmek çok rahat oluyor yüksek araca. SUV, MPV falan fark etmez; yüksek olsun mümkünse. Bir de ben tümseklerden geçerken işi genelde helezon ve amortisörlere bırakıyorum işi, pek yumuşak geçmiyorum. Octavia denedim; hele ki kaldırıma yanaşınca sanki mezardan dışarı çıkmaya çalışıyormuşum gibi geliyor. Forester biraz daha derli toplu duruyor, Outback azcık uzun. Saygılar. doğru o bakımdan forester daha iyi, derli toplu durması ile birlikte, ayrıca manevra kabiliyeti, dönmesi falan gibi park etmesi falanda daha iyi, direksiyon rahat, hafif... outback yerden yüksek station wagon formunda ama outback in güzel tarafı konforu ve otoyol performansı
aktiftablet Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Arkadaşın yeni XVsiyle gezdik biraz, araba biraz yavaş. Ama hissiyat olarak daha da yavaş hissettiriyor. Hızlı gitmeyi sevene göre değil. Apaçi arabası hiç değil.
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 işte 120-160 arası dört çeker, yerden yüksek, birazda şekilli bir araba alıyorsun... o paraya birazda hızlı gitsin diyorsan bütün özelliklerin toplandığı bir araba yok, q3 falan bakmak lazım anca
pattisliborek Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Levorg kullanıcısı olarak boxer awd <3 Bundan inip arada önden çekiş bir arabaya binince farkı çok net anlıyorsun.
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Selam, 160 km/h eğer yardırarak ulaşılmayan bir değerse bence gayet makul. Fazlasına gerek yok. Saygılar.
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Selam, En azından Levorg motoruyla gelmeliydi : Saygılar.
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 xv küçük araba bu arada, karına ver, kızına ver, üni. okuyan bebene ver arabası o, yerden yüksek gezsin diye :) en ucuz modeli, önden çeker olması lazım aklıma öyle kalmış eski kasadan...
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 usa sayfasında -bu arada WRX de getirmiyorlar- https://www.subaru.com/ xv crosstrek diye geçiyor orada 2.0i diye tek seçenek var... işte türkiye şartları sağolsun... https://www.subaru.com/content/dam/subaru/vehicles/2018/WRX/vsp/features/1920/18_WRX_Feature_04.jpg
roket adam Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Peki Audi S3, S4 gibi, ya da A45 AMG gibi standart kasa araçların yüksek beygirli versiyonları neden hep 4 çekiş geliyor?
Archangel_ Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 o kadar güçle kuru yolda buz pistinde gidiyor hissi yaratmamak içindir belki
Esh Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 bu oglanin kanalini takip edin bu arada
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 neyse zaten artık elektrikli araba devrine geldiğimiz için böyle dertlerimiz olmayacak gayri...
Bone Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Feamer said: Bone said: Yeni XV modeli çıkmış, şahane gözüküyor. Ancak bizde sadece 1.6 modeli satılıyormuş, ve Türkiye'deki versiyonu deneyenler performansın bok gibi olduğundan yakınmış. Şu alttaki video 2.0 modelinden ve performansı gayet doyurucu gözüküyor. bok gibi derken neresinden bahsediyorlar? arazi performansımı? yoksa otoyol sürüşü mü? tabi bunu söyleyenlerin bu aracın, orta yol, ucuz bir tercih olduğunu a unutmamaları lazım, denk modeller ile kıyaslamak lazım, mesela, yeni fiesta 100 küsür birim paraya geliyor, astra falan 150 çıkıyor ama levorg güncel fiyatı 170, xv ise 120-160 arası fiyatı var https://www.auto-data.net/tr/subaru-xv-ii-1.6i-114hp-awd-lineartronic-31507 https://www.auto-data.net/tr/subaru-xv-ii-2.0i-156hp-awd-lineartronic-31509 Subaru XV'nin 1.6 modelinin 0-100 km hızlanma süresi 13.9 sn, 2.0 modelinin ise 10.4 saniye. araba bi 3.5 saniye fazla yokmuş gibi gözükse de, ortada bir performans sıkıntısı olduğu da açık. şöyle göz ucuyla birkaç arabaya baktım Peugeot 308 1.6'nın hızlanması 11.8 sn, Audi A3 1.6 TDI'nin hızlanması 10.7 sn, BMW 318d'nin hızlanması 9.3 sn, Mercedes GLA 180d'nin hızlanması 11.9 sn. haliyle 14 sn çok hantal kalıyor. bu arada siteye bakarken Outback V (facelift 2018) güncellemesi yapılmış. güncellenmiş Outback geliyorsa kesin alınır.
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 20, 2018 Mesaj tarihi: Şubat 20, 2018 hızlanma verileri doğru sonuç vermez her zaman, üstelik bunlar 0-100 arası hızlanma verileri ki, trafikte asıl işe yarayacak olan 0-50 ve 50-100 arası olan hızlanma zamanı. ve yine motor gücü ile direk alakalı değil, şanzıman ve vites geçiş oranları ile de alakalı veriler onlar. her ne kadar melez bir araç olsa da arazi kabiliyeti ile reklamı yapılan bir araca, bmw ve audi muadilleri gibi otoyol arabalarının vites geçiş zamanlarını beklememek lazım ki zaten almanlar ile pek rekabet edemiyorlar zaten asyalılar
Öne çıkan mesajlar