Llama Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 mani said: Ayrıca biletin tam olarak fotosunu çekmeni istiyorlarmış galiba. Mobil uygulamaya yüklüyormuşsun. ekşide mi okudun sen bu yorumu orada adamdan para kesilmiş adam itiraz etmiş o zaman demişler biletin fotosunu at bize böyle bir bilet foto yükleme olayı yok ki hiç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 https://yardim.sinemia.com/soru/iki-asamali-check-in-nedir kendi sitelerinde de var. Belki her işlemde istemiyorlardır. Belki random çalışıyordur veya sistem şüpheli olarak algıladığı hesaplara otomatik istiyordur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 e ne yapıcaz ben şimdi dün gittim bu bileti saklıcam bi bir süre Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 mobil uygulama check-in sırasında talep ediyorsa koyacaksın galiba. ama ne olur ne olmaz sakla tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DareJedi Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 O olay sadece fraud durumlarda oluyor sen düzgün şekilde biletini aldığın sürece sıkıntı yok arkadaşlar. Hilafsız 150den(belki 200den) fazla sinemaya gittim sinemis ile bir saniye bile sorun yaşamadım. Bir ibnelik var kesin diye kendi kendinize arıza yaratmanıza da gerek yok. Öyle her yazılana da kanmayın yani illa ki oluyordur aksilik ama çoğu da kendi kartını başkasına veren, gün içinde birden fazla bilet alan, farklı telefonlarda uygulama kullanan vs vs. Biz 3 kart kullanıyoruz yıllardır sorunsuz çevremde de söyleyip aldırdığım belki 20 kişi vardır 1 kez sorun yaşayan çıktı o da kartı başkasına vermiş o yüzden. İleri tarihli alımlarda 30dk öncesinde check-in yapmanız yeterli sinemada. *** Mobil uygulamanız bazı check-in işlemlerinizde sizden, check-in işlemi sonrası aldığınız biletinizi mobil uygulama üzerinden fotoğraflamanızı isteyebilir. Mobil uygulamanız bu işlem öncesinde size check-in işleminizin iki aşamalı olacağına dair bilgi verecek ve onaylamanızı isteyecekti. Onay verdikten sonra check-in işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Check-in işleminiz sonrası, aldığınız biletinizin fotoğrafını mobil uygulamanız üzerinden yükleyebilirsiniz. Sinemia Premium üyeliğinizi keyifle kullanmaya devam etmek için, bu işlemi yaptığınızdan emin olmanız yeterlidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DareJedi Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Şimdi fiyatına baktım da 19TL iken 29TL olmuş :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mulgear6 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 çok abanmışınız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Eksi'de deli elestirmislerdi bunu Hergun sinemaya gitme ozelliginden faydalananlara once biletin resmini upload etme zorunlulugu getirip sonra da uyeliklerinin bitimine 2 ay kala tak diye uyelikten atiyolarmis. Uye olmaya niyetiniz varsa once bir sozlugu okuyun derim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2017 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2017 Bugun kullandim sonunda. 4DX Guardians of the Galaxy 2 izledim. 4DX olayini epey sevdim, immersion'a ciddi kattikida bulundu. Yanimdakiler 35'er lira verirken kartla gectim ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
serjuhan Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2017 Yav eşimle kendime alacaktım. Benim daha önceden kartım var nasıl olsa diye önce eşime aldım ama simdi de fiyat 29 olmus harbi. Pehh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2017 bizim orda baydöner var marmaraforumda. iskenderin yanında 9 lira ek birşey verip bilet alıyorsun... birde turkcell platinum var bir alana bir bedava. bu ikisi uzun zamandır sinema sorunumu çözüyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2017 baydöner scam baya ya. arkadaşım almış sadece 2d filmlere girebiliyorsun 9 lira vermiş tanesine. film yok lan resmen. şunu al daha iyi. https://www.yakala.co/urun/cinemaximum-sinema-biletinde-indirim--firsati Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2017 dün ileri tarihli bilet alarak girdim hiçbi sorun çıkmadı bayağı kredi kartı kullanır gibi aldım cinemaximum'un internet sitesinden kiosk'tan da bileti çıkardım girmeden önce bi check-in mis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2017 bu ay ailen ve jack sparrow ile doldururum kotayı zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2017 Xenus said: baydöner scam baya ya. arkadaşım almış sadece 2d filmlere girebiliyorsun 9 lira vermiş tanesine. film yok lan resmen. şunu al daha iyi. https://www.yakala.co/urun/cinemaximum-sinema-biletinde-indirim--firsati imax falan yoksa 3 boyutlu filme girmemeye çalışıyorum ben zaten mümkünse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 senko said: dün ileri tarihli bilet alarak girdim hiçbi sorun çıkmadı bayağı kredi kartı kullanır gibi aldım cinemaximum'un internet sitesinden kiosk'tan da bileti çıkardım girmeden önce bi check-in mis. check-in olayı o gün ve seans saatine 1 saat kala mı açılıyor ? Ben de aldım da Alien'a c.tesi bilet. Valla bi şüpheye düştüm. İlk başka ileri tarihli onayladım seansı günü yazdım. Sonra bileti satın aldım. satın alma kısmında sorun çıkmadı PNR kodu vs var ama sinemia'da halen gözüken birşey yok beklemede ileri tarihli bir işleminiz var gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 21 deki fipme 20.30 ile 21.30 arasinda yap dedi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Tamamdır. Kioskdan alabilmek iyi ya. Sıraya girme olayı can sıkıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 sinemaya gitmeyen biri olarak şimdi filmleri takip eder oldum bu vizyondaki filmler ne kadarda bir dğeişiyo : ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Cahil, Cuma gunleri degisiyor. Cinemaksimum'a gittigimde kioksdan alamadim, sifre bile girdim. Kart numarasinin son 4 rakami sifreymis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 ben baya ekşideki yorumlar gibi problem yaşadım. iptal etmek istedim etmediler, hiç kullanamadım. müşteri memnuniyeti sıfır. kullanabilirdim de gıcık oldum sonradan da kullanmadım boşu boşuna para vermiş oldum. bi arkadaşım ise, üye oldu, sonra telefonu bozuldu, telefonunu tamirciye verdi, bende yeni telefon almıştım benimkini verdim ona, sinemia yüklemiş filme gitti, daha sonra üyeliği iptal oldu, ben daha önce aynı telefonda üyelik açtığım için sanırım. derdini anlatamadı müşteri hizmetlerine.. ya bilmiorm. ben hiç adam akıllı kullanamadım. Böyle avrupai müşteri hizmetleri bekliorm. çözüm odaklı, müşteri odaklı artık. Karşımda ise çözüm odaklı birilerini bulamayınca direk soğuyorum. (td) eski usül go go go, en azından kafam rahat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2017 Yıl 2017 müşteri memnuniyeti sunmayan firmalar var hala ya, inanılmaz. Batar hepsi inşallah. Çözüm üretmeyen müşteri temsilcisi ne demek yani direk beyin terk. Onlar da biraz haklılar donanımhaber kafası oldukça, önüne geçmeye çalışıyorlar çakallığın. Ama bunu filtrelemek onların sorumluluğu, gidip suçsuz normal kullanmak isteyen kullanıcıyı cezalandırmasınlar bi zahmet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2017 dun ilk defa kullandik vip salona gittik 2 aylik parasını çıkardı ilk filmde. bi de 2 film daha izlicez bu ay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2017 Bende de sikinti yok simdilik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 Bu ayligi bitirdim sorunsuz ama sunu da ogrendim destekten. 20TL fiyatla alanlar 20TL odeme devam edeceklermis, yeni 30TL'lik fiyatlandirmadan etkilenmeyecekmis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar