Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sinemia Kart


GERGE

Öne çıkan mesajlar

mani said:

Ayrıca biletin tam olarak fotosunu çekmeni istiyorlarmış galiba. Mobil uygulamaya yüklüyormuşsun.


ekşide mi okudun sen bu yorumu
orada adamdan para kesilmiş adam itiraz etmiş o zaman demişler biletin fotosunu at bize

böyle bir bilet foto yükleme olayı yok ki hiç
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O olay sadece fraud durumlarda oluyor sen düzgün şekilde biletini aldığın sürece sıkıntı yok arkadaşlar. Hilafsız 150den(belki 200den) fazla sinemaya gittim sinemis ile bir saniye bile sorun yaşamadım. Bir ibnelik var kesin diye kendi kendinize arıza yaratmanıza da gerek yok.

Öyle her yazılana da kanmayın yani illa ki oluyordur aksilik ama çoğu da kendi kartını başkasına veren, gün içinde birden fazla bilet alan, farklı telefonlarda uygulama kullanan vs vs. Biz 3 kart kullanıyoruz yıllardır sorunsuz çevremde de söyleyip aldırdığım belki 20 kişi vardır 1 kez sorun yaşayan çıktı o da kartı başkasına vermiş o yüzden.

İleri tarihli alımlarda 30dk öncesinde check-in yapmanız yeterli sinemada.

*** Mobil uygulamanız bazı check-in işlemlerinizde sizden, check-in işlemi sonrası aldığınız biletinizi mobil uygulama üzerinden fotoğraflamanızı isteyebilir. Mobil uygulamanız bu işlem öncesinde size check-in işleminizin iki aşamalı olacağına dair bilgi verecek ve onaylamanızı isteyecekti. Onay verdikten sonra check-in işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Check-in işleminiz sonrası, aldığınız biletinizin fotoğrafını mobil uygulamanız üzerinden yükleyebilirsiniz. Sinemia Premium üyeliğinizi keyifle kullanmaya devam etmek için, bu işlemi yaptığınızdan emin olmanız yeterlidir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenus said:

baydöner scam baya ya. arkadaşım almış sadece 2d filmlere girebiliyorsun 9 lira vermiş tanesine. film yok lan resmen.

şunu al daha iyi.

https://www.yakala.co/urun/cinemaximum-sinema-biletinde-indirim--firsati


imax falan yoksa 3 boyutlu filme girmemeye çalışıyorum ben zaten mümkünse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

senko said:

dün ileri tarihli bilet alarak girdim
hiçbi sorun çıkmadı
bayağı kredi kartı kullanır gibi aldım cinemaximum'un internet sitesinden
kiosk'tan da bileti çıkardım
girmeden önce bi check-in
mis.


check-in olayı o gün ve seans saatine 1 saat kala mı açılıyor ? Ben de aldım da Alien'a c.tesi bilet. Valla bi şüpheye düştüm. İlk başka ileri tarihli onayladım seansı günü yazdım. Sonra bileti satın aldım. satın alma kısmında sorun çıkmadı PNR kodu vs var ama sinemia'da halen gözüken birşey yok beklemede ileri tarihli bir işleminiz var gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben baya ekşideki yorumlar gibi problem yaşadım. iptal etmek istedim etmediler, hiç kullanamadım. müşteri memnuniyeti sıfır.
kullanabilirdim de gıcık oldum sonradan da kullanmadım boşu boşuna para vermiş oldum.

bi arkadaşım ise, üye oldu, sonra telefonu bozuldu, telefonunu tamirciye verdi, bende yeni telefon almıştım benimkini verdim ona, sinemia yüklemiş filme gitti, daha sonra üyeliği iptal oldu, ben daha önce aynı telefonda üyelik açtığım için sanırım. derdini anlatamadı müşteri hizmetlerine..

ya bilmiorm. ben hiç adam akıllı kullanamadım. Böyle avrupai müşteri hizmetleri bekliorm. çözüm odaklı, müşteri odaklı artık.
Karşımda ise çözüm odaklı birilerini bulamayınca direk soğuyorum.
(td)

eski usül go go go, en azından kafam rahat
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yıl 2017 müşteri memnuniyeti sunmayan firmalar var hala ya, inanılmaz. Batar hepsi inşallah.
Çözüm üretmeyen müşteri temsilcisi ne demek yani direk beyin terk.

Onlar da biraz haklılar donanımhaber kafası oldukça, önüne geçmeye çalışıyorlar çakallığın. Ama bunu filtrelemek onların sorumluluğu, gidip suçsuz normal kullanmak isteyen kullanıcıyı cezalandırmasınlar bi zahmet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...