Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Amazon.de Ücretsiz Kargo


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Valla daha once hiç bir amazon siparişim böyle gelmemişti. Ayda en az 2 alışverişim oluyor.

Verdim coşkuyu supporttan, yurtiçine sövdüm tabi amazon'a giydirmedim hiç.
Mesaj tarihi:
Yok zaten geç teslim ettiler, Cuma gelecekti Pazartesiye kaldı.

Bana da haftasonu lazımdı zaten, durumu bildiren mail atıp refund'ı aldım. Tek derdim şu salak yurtiçi ile çalışmayı bırakıp UPS'e geçerler belki.
Mesaj tarihi:
Holy said:

Yok zaten geç teslim ettiler, Cuma gelecekti Pazartesiye kaldı.

Bana da haftasonu lazımdı zaten, durumu bildiren mail atıp refund'ı aldım. Tek derdim şu salak yurtiçi ile çalışmayı bırakıp UPS'e geçerler belki.

iyi yaptin kardes. muhtemelen mali geri istemeyip parani verecekler.
win win.
Mesaj tarihi:
Rasmon said:

vicdansız mısınız ya
Neden ki?

Halısaha ayakkabısı ve kaleci eldiveni aldım. Haftasonu maçım var, cuma günü kargo gelecek olarak gösterdi ben de buna güvendim daha once hiç şaşmadığı için teslimat zamanı.

Mevcut yırtılan ayakkabıyı da atmıştım doğal olarak, gittim daha pahalıya ayakkabı almak zorunda kaldım, bu da ekstra olacak mecburen.

Ha yurtiçi konusunda vicdansız diyorsanız gerçekten ilk değil, son da olmayacak. Problemleri o kadar saçma yollarla çözüyorlar ki, başlarına gelecek her şeyi hakediyor yurtiçi.
Mesaj tarihi:
ara yüzü türkçe yapıp türkiyeye mailing yapalım para kazanırız diye arkadaşın çıkışını şimdiye vermişlerdir

türkiyeye yaşanan gönderilerin 80% ınde refund talebinde bulunmasın hususunda sayın hans şu açıklamaları yaptı "BU NE BİÇİM MİLLET AMK, UCUZA MAL SATTIK Bİ DE BORÇLU ÇIKTIK."
Mesaj tarihi:
Yok lan gerçek işte. Yani yabancı bir firma olsam, Türkiye' yi eklemem listeye. Hal bu işte, DH' de beterleri de var. Yanlış fiyatlandırmadan faydalanıp 1TL ye laptop almaya çalışanlar falan.
Mesaj tarihi:
taşımacaşıklık ile uğraştığım için söylüyorum. iç taşımada en iyisi yurt içi kargo. UPS-ünsped bile çok sağla sıca biliyor. Adamlar gönderici ödemeli gönderilerin parasını alıcıdan almak gibi kötü bir huyları var. yani burası tükiye
Mesaj tarihi:
Jeeztro said:

Yok lan gerçek işte. Yani yabancı bir firma olsam, Türkiye' yi eklemem listeye. Hal bu işte, DH' de beterleri de var. Yanlış fiyatlandırmadan faydalanıp 1TL ye laptop almaya çalışanlar falan.


yanlış fiyat olduğunda bütün dünyada abanılıyor. ona yapacak bişe yok.

ama burada bile görüyoruz 1 gün geç geldi diye customer support ile 4-5 kere iletişime geçip ağlayıp refund almalar falan. dh'de neler neler yapıyorlardır allah bilir.

amazon fazla müşteri odaklı bi firma ve abuse edilebilir bir şey bu. ama işte amerikada bu kadar abuse edilmiyordur.

bana mesela paket gelecekti, amazon'a baktım geldi ve ben imzaladım gözüküyor. kontağa geçtim amazon'la yok böle bişi gelmedi diye. direk refund ettiler. ulan ya yalan söylediysem? kargocu yazmış oraya "teslim ettim ve imza aldım" diye. ama işte amazon çat diye güveniyor müşterisinin sözüne... sonra ertesi gün mü 2 gün sonra mı ne ortaya çıktı ki kapıcı almış benim adıma, adam getirdi bana. amazonla kontağa geçtim böle böle kapıcı almış geldi refund etmenize gerek yok diye 2 kere, ama refund iptal edilmedi. ben de sokarlar siz kendi paranızla ilgilenmiyorsanız ben mi uğraşıcam dedim aldım refund'ı...
Mesaj tarihi:
@sabonis

benzeri bana oldu refund işinde, mp3çalar almıştım, kargosu hasarlıydı açmadan fotoğraflarını çektim sonra da çalışmadı alet şarj olmuyordu, mail attım dedim fotoğraflar ve çalışmadığını göstermek için çektiğim video var diye, gerek yok dediler direk refund verdiler. ben de çalışan aleti çalışmıyor diye yiyebilirdim gerçekten fazla güveniyorlar müşterilerine. buradaki ortadoğu kekolarının abuse etmesini görünce üzülüyorum açıkçası.
Mesaj tarihi:
sabonis said:

Jeeztro said:

Yok lan gerçek işte. Yani yabancı bir firma olsam, Türkiye' yi eklemem listeye. Hal bu işte, DH' de beterleri de var. Yanlış fiyatlandırmadan faydalanıp 1TL ye laptop almaya çalışanlar falan.


yanlış fiyat olduğunda bütün dünyada abanılıyor. ona yapacak bişe yok.

ama burada bile görüyoruz 1 gün geç geldi diye customer support ile 4-5 kere iletişime geçip ağlayıp refund almalar falan. dh'de neler neler yapıyorlardır allah bilir.

amazon fazla müşteri odaklı bi firma ve abuse edilebilir bir şey bu. ama işte amerikada bu kadar abuse edilmiyordur.

bana mesela paket gelecekti, amazon'a baktım geldi ve ben imzaladım gözüküyor. kontağa geçtim amazon'la yok böle bişi gelmedi diye. direk refund ettiler. ulan ya yalan söylediysem? kargocu yazmış oraya "teslim ettim ve imza aldım" diye. ama işte amazon çat diye güveniyor müşterisinin sözüne... sonra ertesi gün mü 2 gün sonra mı ne ortaya çıktı ki kapıcı almış benim adıma, adam getirdi bana. amazonla kontağa geçtim böle böle kapıcı almış geldi refund etmenize gerek yok diye 2 kere, ama refund iptal edilmedi. ben de sokarlar siz kendi paranızla ilgilenmiyorsanız ben mi uğraşıcam dedim aldım refund'ı...


Abi holy yaptı bunu siz yapmayın bak lütfen diyorum. Yapmayın dediğim refund degil yazmayın abi şuraya sizden görüp 50 kişi aynısını yapacak şimdi.
Mesaj tarihi:
redditte tonla bu mevzunun konusu var, tek abuse bu coğrafyadan olmuyor merak etmeyin. zaten bu refundların sayısı arttığında, amazon hesabı otomatik incelemeye alıp banlıyor. sıkıntı yok yani amazon açısından.
Mesaj tarihi:
adamlarda bir ücret lmiti de yok sanırım refundda. seneler önce bizim birader razer ouroboros almıştı. gelmedi, epey bekledi ama orayı aradı yok falan. refund istedi gelmedi diye, zaten kargoda da birşey gözükmüyordu. adamlar refund etti, peşinden ürün geldi ama 5-6 gün sürdü sanırım refunddan sonra. dedik böyle böyle ürün geldi, kutusunu açmadık nasıl yapalım nereye ögnderelim falan (bizim derdimiz geri göndereceğimiz mouse un kargo parasını ödememekti), adam gerek yok sizde kalsın dedi. ısrar da ettim yok istemediler eşinize dostunuza verin beraber oynayın falan epey de samimi bir mail atmışlardı. o zaaman o gereksiz mouse iyi paraydı tabi bizim ağzımız açık kalmıştı.
×
×
  • Yeni Oluştur...