Esh Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 androidci koylulere tavsiye edebilirsin tabi.sikinti yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Valla daha once hiç bir amazon siparişim böyle gelmemişti. Ayda en az 2 alışverişim oluyor. Verdim coşkuyu supporttan, yurtiçine sövdüm tabi amazon'a giydirmedim hiç. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 yurt icin sana bisi yapamaz. ben olsam amazona söver bedavaya birseyler koparmaya calisirdim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Yok zaten geç teslim ettiler, Cuma gelecekti Pazartesiye kaldı. Bana da haftasonu lazımdı zaten, durumu bildiren mail atıp refund'ı aldım. Tek derdim şu salak yurtiçi ile çalışmayı bırakıp UPS'e geçerler belki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 vicdansız mısınız ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
grinny Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Hakkaten bu nedir ya ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Holy said: Yok zaten geç teslim ettiler, Cuma gelecekti Pazartesiye kaldı. Bana da haftasonu lazımdı zaten, durumu bildiren mail atıp refund'ı aldım. Tek derdim şu salak yurtiçi ile çalışmayı bırakıp UPS'e geçerler belki. iyi yaptin kardes. muhtemelen mali geri istemeyip parani verecekler. win win. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Rasmon said: vicdansız mısınız yaNeden ki? Halısaha ayakkabısı ve kaleci eldiveni aldım. Haftasonu maçım var, cuma günü kargo gelecek olarak gösterdi ben de buna güvendim daha once hiç şaşmadığı için teslimat zamanı. Mevcut yırtılan ayakkabıyı da atmıştım doğal olarak, gittim daha pahalıya ayakkabı almak zorunda kaldım, bu da ekstra olacak mecburen. Ha yurtiçi konusunda vicdansız diyorsanız gerçekten ilk değil, son da olmayacak. Problemleri o kadar saçma yollarla çözüyorlar ki, başlarına gelecek her şeyi hakediyor yurtiçi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 adamlar ara yüzü geri almanca yapacak, ondan sonra da kargo gönderilerini kesecek türkiyeye asdıhashas Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fin Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 online alışverişe güvenip halısaha ayarlamak lel ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 ara yüzü türkçe yapıp türkiyeye mailing yapalım para kazanırız diye arkadaşın çıkışını şimdiye vermişlerdir türkiyeye yaşanan gönderilerin 80% ınde refund talebinde bulunmasın hususunda sayın hans şu açıklamaları yaptı "BU NE BİÇİM MİLLET AMK, UCUZA MAL SATTIK Bİ DE BORÇLU ÇIKTIK." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
grinny Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Bait dimi bu sdfsgf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Yok lan gerçek işte. Yani yabancı bir firma olsam, Türkiye' yi eklemem listeye. Hal bu işte, DH' de beterleri de var. Yanlış fiyatlandırmadan faydalanıp 1TL ye laptop almaya çalışanlar falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 taşımacaşıklık ile uğraştığım için söylüyorum. iç taşımada en iyisi yurt içi kargo. UPS-ünsped bile çok sağla sıca biliyor. Adamlar gönderici ödemeli gönderilerin parasını alıcıdan almak gibi kötü bir huyları var. yani burası tükiye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Fin said: online alışverişe güvenip halısaha ayarlamak lel ya ahaha çok iyi harbiden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Jeeztro said: Yok lan gerçek işte. Yani yabancı bir firma olsam, Türkiye' yi eklemem listeye. Hal bu işte, DH' de beterleri de var. Yanlış fiyatlandırmadan faydalanıp 1TL ye laptop almaya çalışanlar falan. yanlış fiyat olduğunda bütün dünyada abanılıyor. ona yapacak bişe yok. ama burada bile görüyoruz 1 gün geç geldi diye customer support ile 4-5 kere iletişime geçip ağlayıp refund almalar falan. dh'de neler neler yapıyorlardır allah bilir. amazon fazla müşteri odaklı bi firma ve abuse edilebilir bir şey bu. ama işte amerikada bu kadar abuse edilmiyordur. bana mesela paket gelecekti, amazon'a baktım geldi ve ben imzaladım gözüküyor. kontağa geçtim amazon'la yok böle bişi gelmedi diye. direk refund ettiler. ulan ya yalan söylediysem? kargocu yazmış oraya "teslim ettim ve imza aldım" diye. ama işte amazon çat diye güveniyor müşterisinin sözüne... sonra ertesi gün mü 2 gün sonra mı ne ortaya çıktı ki kapıcı almış benim adıma, adam getirdi bana. amazonla kontağa geçtim böle böle kapıcı almış geldi refund etmenize gerek yok diye 2 kere, ama refund iptal edilmedi. ben de sokarlar siz kendi paranızla ilgilenmiyorsanız ben mi uğraşıcam dedim aldım refund'ı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Customer support'u abuse edeni banlayıp geçiyorlar ya çok sıkıntı olmuyor onlar açısından. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 @sabonis benzeri bana oldu refund işinde, mp3çalar almıştım, kargosu hasarlıydı açmadan fotoğraflarını çektim sonra da çalışmadı alet şarj olmuyordu, mail attım dedim fotoğraflar ve çalışmadığını göstermek için çektiğim video var diye, gerek yok dediler direk refund verdiler. ben de çalışan aleti çalışmıyor diye yiyebilirdim gerçekten fazla güveniyorlar müşterilerine. buradaki ortadoğu kekolarının abuse etmesini görünce üzülüyorum açıkçası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calimero Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 sabonis said: Jeeztro said: Yok lan gerçek işte. Yani yabancı bir firma olsam, Türkiye' yi eklemem listeye. Hal bu işte, DH' de beterleri de var. Yanlış fiyatlandırmadan faydalanıp 1TL ye laptop almaya çalışanlar falan. yanlış fiyat olduğunda bütün dünyada abanılıyor. ona yapacak bişe yok. ama burada bile görüyoruz 1 gün geç geldi diye customer support ile 4-5 kere iletişime geçip ağlayıp refund almalar falan. dh'de neler neler yapıyorlardır allah bilir. amazon fazla müşteri odaklı bi firma ve abuse edilebilir bir şey bu. ama işte amerikada bu kadar abuse edilmiyordur. bana mesela paket gelecekti, amazon'a baktım geldi ve ben imzaladım gözüküyor. kontağa geçtim amazon'la yok böle bişi gelmedi diye. direk refund ettiler. ulan ya yalan söylediysem? kargocu yazmış oraya "teslim ettim ve imza aldım" diye. ama işte amazon çat diye güveniyor müşterisinin sözüne... sonra ertesi gün mü 2 gün sonra mı ne ortaya çıktı ki kapıcı almış benim adıma, adam getirdi bana. amazonla kontağa geçtim böle böle kapıcı almış geldi refund etmenize gerek yok diye 2 kere, ama refund iptal edilmedi. ben de sokarlar siz kendi paranızla ilgilenmiyorsanız ben mi uğraşıcam dedim aldım refund'ı... Abi holy yaptı bunu siz yapmayın bak lütfen diyorum. Yapmayın dediğim refund degil yazmayın abi şuraya sizden görüp 50 kişi aynısını yapacak şimdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 buraya yazılıp yazılmaması bişeyi değiştirmez salla. DH'dakiler katakuli konusunda master seviyeye gelmiştir zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 redditte tonla bu mevzunun konusu var, tek abuse bu coğrafyadan olmuyor merak etmeyin. zaten bu refundların sayısı arttığında, amazon hesabı otomatik incelemeye alıp banlıyor. sıkıntı yok yani amazon açısından. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 biz yine de amazon'u kardeşimiz belledik, haksızlığa uğrayınca üzülüyoruz. <3 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deathblade Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Fin said: online alışverişe güvenip halısaha ayarlamak lel ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 adamlarda bir ücret lmiti de yok sanırım refundda. seneler önce bizim birader razer ouroboros almıştı. gelmedi, epey bekledi ama orayı aradı yok falan. refund istedi gelmedi diye, zaten kargoda da birşey gözükmüyordu. adamlar refund etti, peşinden ürün geldi ama 5-6 gün sürdü sanırım refunddan sonra. dedik böyle böyle ürün geldi, kutusunu açmadık nasıl yapalım nereye ögnderelim falan (bizim derdimiz geri göndereceğimiz mouse un kargo parasını ödememekti), adam gerek yok sizde kalsın dedi. ısrar da ettim yok istemediler eşinize dostunuza verin beraber oynayın falan epey de samimi bir mail atmışlardı. o zaaman o gereksiz mouse iyi paraydı tabi bizim ağzımız açık kalmıştı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2016 Mouse'u gönderirsin geri 10-20 liraya PTT'yle pıtpıtlı zarf içinde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar