Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Düzene Gelin (Sikayetvar.com)


Öne çıkan mesajlar

  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:
Kanuni olarak aklima su geliyor abi benim. Haksiz rekabet. Iftira olmaz bu, iftira boyle olmaz cunku.

Haksiz rekabet davasi kazanilabilir ama bence. Kimsenin daha once acmamis olmasi garip ama. Once bir acik var mi onu arastirin.
Mesaj tarihi:
Ilk kurulduklarinda bir şeye yariyorlardi belki, tuketici yaninda bir platform gibiydi. Ya da ben daha uyanmamistim. Ama artik hic bir anlami olmayan, hatta firmalarin silah olarak kullandigi bir platform olarak görüyorum.

Tabi parayi veren ve onlarin tarafinda olan firmalar için, diğerleri için durum tam tersi
Mesaj tarihi:
xaty şirket nasıl müşteriye karşı silah olarak kullanıyor? bilmediğimden soruyorum. benim gördüğüm şirketler hep cebelleşiyor en basit konularda yanıt vereceğiz de kötü görünmeyeceğiz diye. gerçekten sorun yaşayıp da sorunu çözülmeyen müşterilerde var da işte 20% sı falan, geriye kalan "kargom 1 gün gecikti" veya "ürünü beğenmedim" falan gibi garip garip şikayetlerden ibaret.

garbage çünkü devam etmeyecek bir konu ya. geyikten trollden geri kalmasın.
Mesaj tarihi:
Ben müşteri tarafından bakıyorum tamamen, yorumlarım ona göre. Senin tarafındaki durumu duyunca çok şaşırmadım, adamlardan beklenecek bir hareket.

Bahsettiğime gelince, marketteki firmalar ikiye ayrılmış durumda. Basitçe; bir kısmı sikayetvar tarafındayken, diğerleri değil. Şikayetvar tarafında olan birine şikayet yapınca, müşteriye problem çözümü için ulaşılcak benzeri bir standart cevap (belki otomatik) konulup durum çözüldü olarak güncelleniyor. Aslında problemin çözüldüğü falan yok, bunu belirtip geri açtıramıyorsunuz da. Firmaya bakınca da %99 problem çözdü, mutlu müşteri vb gösteriyor. Bazı firmalar bu şekilde davranabilirken, bazıları gerçekten çözmek zorunda kalıyor ve oyalanıyor. Hatta çözse bile sistemde çözüldü olarak gözükmüyor doğru şekilde vb
Mesaj tarihi:
problemin çözüldüğünü müşterinin verdiği "teşekkür" oranı belirlemiyor mu? kullanıcı beğenirse veriyor, beğenmezse vermiyor. ben öyle gördüm en azından. şirket "bu çözüldü" diyemiyor bildiğim kadarıyla.
Mesaj tarihi:
en son şikayetim çözüldü diye işaretlenip çözülmediğinde ve benim hiç bir şekilde müdahale edemediğimde bırakmıştım siteyi. sonradan düzelttiler mi bilmiyorum ama arkada böyle bir para rezilliği de dönüyorsa hiç sanmıyorum düzelttiklerini. parayı veren düdüğü çalıyordur
Mesaj tarihi:
bir kaç sene önce şikayet vara açtığımşikayetle ilgili restoran telefon etti ama o sırada araba kullanıyor olduum için daha sonra aramalarını söyledim ki aramadılar, şikayetvar da ise sorun çözülmüş görünüyordu

şerefsiz burger king çalışanı 2008 de 80-TL paramın üstüne oturdu
Mesaj tarihi:
Her markanın her şikayete tavrı ve sistem o yönde, değişen hiçbir şey yok. "Müşterimize ulaşılmıştır sorunu çözülecektir" falan yazıp KAPATIYORLAR şikayeti. Sizinle görüşen adamla daha beter kavga etmiş ya da sonradan arayın demiş olabilirsiniz, sorununuz çözülmeden gazınız alıp geçiştirilmiş olabilirsiniz, hiçbir şey fark etmiyor.
Mesaj tarihi:
telefonla aradık telefonu cevap vermedi diyerek çözüldüye çevirmişlerdi benimkini bi keresinde. finansbanktı galiba....

şikayetvar 5 para etmez bir site. alternatifini yapıp işletebilen daha fazla para kazanır.
Mesaj tarihi:
Kafasına göre parayı verenin generic mesajlarına çözüldü yazıyolar. Garanti bankasını sikayet ettim hiç bişi yapmadılar tek yazdıkları. İşte kisisel bilgi olduğundan sube ile görüşmeniz gerekli. Çözüldü oldu. Lan zaten sube ilede telefondada gporustum cozemeyince yazdım.
Mesaj tarihi:
doktorsitesi, eniyihekim.com gibi siteler var sağlık çalışanları için.. doktor önerileri, şikayetleri vs oluyor. Olumsuz yorumlar para ile sildiriliyor.

sikayetimvar.comda da çözülmeyen sorunların çözülmüş olarak görünmesi çok normal. O kadar para veriyorsun, adamlar parayı firmadan kazanıyor. tüketicinin değil firmanın yanında olması çok normal.
×
×
  • Yeni Oluştur...