Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Düzene Gelin (Sikayetvar.com)


bingildak

Öne çıkan mesajlar

Ilk kurulduklarinda bir şeye yariyorlardi belki, tuketici yaninda bir platform gibiydi. Ya da ben daha uyanmamistim. Ama artik hic bir anlami olmayan, hatta firmalarin silah olarak kullandigi bir platform olarak görüyorum.

Tabi parayi veren ve onlarin tarafinda olan firmalar için, diğerleri için durum tam tersi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xaty şirket nasıl müşteriye karşı silah olarak kullanıyor? bilmediğimden soruyorum. benim gördüğüm şirketler hep cebelleşiyor en basit konularda yanıt vereceğiz de kötü görünmeyeceğiz diye. gerçekten sorun yaşayıp da sorunu çözülmeyen müşterilerde var da işte 20% sı falan, geriye kalan "kargom 1 gün gecikti" veya "ürünü beğenmedim" falan gibi garip garip şikayetlerden ibaret.

garbage çünkü devam etmeyecek bir konu ya. geyikten trollden geri kalmasın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben müşteri tarafından bakıyorum tamamen, yorumlarım ona göre. Senin tarafındaki durumu duyunca çok şaşırmadım, adamlardan beklenecek bir hareket.

Bahsettiğime gelince, marketteki firmalar ikiye ayrılmış durumda. Basitçe; bir kısmı sikayetvar tarafındayken, diğerleri değil. Şikayetvar tarafında olan birine şikayet yapınca, müşteriye problem çözümü için ulaşılcak benzeri bir standart cevap (belki otomatik) konulup durum çözüldü olarak güncelleniyor. Aslında problemin çözüldüğü falan yok, bunu belirtip geri açtıramıyorsunuz da. Firmaya bakınca da %99 problem çözdü, mutlu müşteri vb gösteriyor. Bazı firmalar bu şekilde davranabilirken, bazıları gerçekten çözmek zorunda kalıyor ve oyalanıyor. Hatta çözse bile sistemde çözüldü olarak gözükmüyor doğru şekilde vb
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

en son şikayetim çözüldü diye işaretlenip çözülmediğinde ve benim hiç bir şekilde müdahale edemediğimde bırakmıştım siteyi. sonradan düzelttiler mi bilmiyorum ama arkada böyle bir para rezilliği de dönüyorsa hiç sanmıyorum düzelttiklerini. parayı veren düdüğü çalıyordur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Her markanın her şikayete tavrı ve sistem o yönde, değişen hiçbir şey yok. "Müşterimize ulaşılmıştır sorunu çözülecektir" falan yazıp KAPATIYORLAR şikayeti. Sizinle görüşen adamla daha beter kavga etmiş ya da sonradan arayın demiş olabilirsiniz, sorununuz çözülmeden gazınız alıp geçiştirilmiş olabilirsiniz, hiçbir şey fark etmiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

doktorsitesi, eniyihekim.com gibi siteler var sağlık çalışanları için.. doktor önerileri, şikayetleri vs oluyor. Olumsuz yorumlar para ile sildiriliyor.

sikayetimvar.comda da çözülmeyen sorunların çözülmüş olarak görünmesi çok normal. O kadar para veriyorsun, adamlar parayı firmadan kazanıyor. tüketicinin değil firmanın yanında olması çok normal.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...