axedice Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Evet evet venedikteki liman sayesinde yapılan her geminin bir kopyası da cenevizde çıkıyormuş zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 tarihte birebir aynısı olsa illaki oyunda olacak diye bir şey yok ki. komple simülasyon oynamıyoruz. oyunda memnun musun o önemli. yoksa pyramids yaparsın oyun biter. şu haliyle çifter ünitenin oyuna zarar verdiğini düşünüyorum. mutlaka en azından bir nerf lazım. şunu yanılmıyorsam ilk rise of nations yaptı terra cotta army ile. her yaptığın barracks unit için bir tane de terra cotta'dan çıkıyordu. osmanlı alıp çifter yeniçeri basıyordun. o zaman, realtime oyunda bile saçma geliyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 o kadar ayrıntısını bilmiyorum ben hızlı yapılıyor diye yorumladım yazdıklarınızı rise of nations terra cotta da bedavadan asker yapıyor diye hatırlıyorum, üretim süresi ile http://riseofnations.wikia.com/wiki/Terra_Cotta_Army said: Creates a free foot unit every 30 seconds (plus 0.5 second(s) for every infantry unit you control). Unit is always light infantry (including unique units). (Note that you must have room in your Population Limit to have this benefit.) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Yuri var ondan önce. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 cloning vats di mi ahah. bir de elemanın infantry 200% dmg mı neydi. ama o kadar olsun. adam yuri. red alert dünyasında faction olmayı başarmış. civ'e benzemez oralar. er meydanı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 duz c&c2 de conscript spamli hali daha fantastikti bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 oynadıkça öbür liderlerle aramdaki ilişkiyi civ 5'in ilk halindeki building - maintenance ilişkisine benzetmeye başladım. hani building yaptığına pişman oluyordun. burada da iyi ilişki kurmaya çalıştığına pişman olabiliyorsun. her pozitif gelişim ihtimaline neredeyse iki negatif ihtimal düşüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 en kibar kongo oyunumda bile bitek 1 cityden oteye gidemeyen roma ile neutral bide gılgayla friendly olabildim. baa herkez nefret ediyo senden. cinli amca wonderın var diye tomris ordun vardiye vikingi amca navyın yok diye victoria resourceun var diye peter scienceın var diye philip vultureun var diye fransa spyın yok diye cleopatra zaten drama pharaoh olduğu ıcın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Rekorum productionım az diye almanyanın 5. turnde denouncelayıp 8. turnde savaş açması. Romanın 12. turnde neden bu kadar az şehrin var diye denounceladığı oyunum da var ama onda hemen savaş açmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 sanane amk eklenmiş mi yanıt olarak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 yakınına settle edince sanane diyebiliyorsun. onun dışında delayli halde pop-up gibi cinematic çıkıyor, tek opsiyon goodbye böyle cevab_veremedi.jpg gibi hissediyorsun. o settle dispute ekranında karar vermenin faydası var mı çözemedim. bilen aydınlatsın. ignore desen de sonradan pozitif bonusu alabiliyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 ben denedim, hiçbir işe yaramıyor. laf olsun diye konmuş öyle. arap geldi üç hex dibime şehir yaptı, sonra çıkıyor uyarı zaten. gülüp geçiştiriyor "bak nasıl kazıkladım enayiyi" bakışıyla "tamam bir daha yapmam" derken. sonra gittim raze ettim. 100 yıl barıştan sonra gitti AYNI noktaya bir daha AYNI şehri yaptı. gene uyardım, gene "bir daha yapmam" dedi. sonra gittim başkenti hariç bütün şehirlerini yıktım, başkentini de termonükleerle yıkadım. arabistan'ı bir sonraki oyuna sewtting yaptım. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b1/Wasteland_Coverart.png şu oyundaki diplomasi 90'larda görüp görebileceğiniz en kötü oyunlardakiyle yarışır. yukarıda cüce yazmış zaten, HERKES bir sebepten ötürü kızıyor. beni bir tek kleopatra sevebildi ordum güçlü diye o da. total war gibi oynamak lazım oyunu, adamla sınırına asker yığınağı yapmamışsan hiçbir anlamı yok istediği kadar yüzüne gülsün. hatta son rome 2, atilla tw diplomasisi filan şu oyuna basar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Yalniz sam bana direk vanilla civ5 in diplomasiyi anlatiyor gibi hissettim. Vanilla civ5 in Anlamsiz chain denouncelari ya da gelip kendsi dibime sehir kurmusken dibime sehir kurma atari yapmasi vs vs. Orada zamanla adam ettiler. Bunda da olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2016 civ5'ten farkı burada secondary agenda cüce'nin dediği gibi ağır penalty vuruyor, adamla 1000 yıl ticaret yapmışsın ya da sözünü tutmuşsun filan bunlar nötralize edemiyor. secondary agendalar da "gözünün üstünde kaşın var" kıvamında sebepler, cüce yazmış çoğunu. gerçi ilişkin iyiymiş o da farketmiyor, bana surprise war'ları hep en iyi ilişkide olduklarım açtı. deli gibi warmonger penalty yedikleri için AI da her AI ile düşman devamlı. herkes birbirine denounce paso. "1 luxury karşılığında 3 luxury + bütün turn başı karın" gibi saçma şeyler sunulması da apayrı birşey. kimseden mal almadım bir noktadan sonra, bastım sirkleri panayırları. pasta yiyemiyorlarsa atlıkarıncaya binsinler. bir de estetik bir mesele tabii ama ben liderlerin tepkilerini çok zayıf buldum bu sefer. ilk karşılaştığınızda insan evladı gibi iki cümle kurabiliyorlar, sonraki bütün anlaşma ve konuşmalar mağara adamı seviyesinde "hmpf" "umpf" şeklinde. bir tek ölürken tekrar konuşuyorlar. 2016'da çıkan bir oyuna yakıştıramadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 aynen vanilla civ5'i andiriyor ama daha kotusu cunku bunda gozunle goruyorsun dizilen negatif etkileri. bence sistem cok kolay fixlenecek halde. tek yamada fixlenebilir. oyunun neresine baksan playtest edilmis mi hakikaten diye dusunduruyor. bu da onlardan biri. yalniz trade olayinda benim deneyimim farkli. zerre pozitif iliskim olmayan AI 1 luxury'e 1 luxury + 1 luxurylik gold + holosko verdi. demek ki oradaki hesap degisken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sdeceokuyangenç Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Biraz kolay olmamış mı ? Prince zorlukta standart oyun çıkıyodu normalde. Bunda Bir ünite bile kaybetmeden kazandım yuh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Kendi sınırların içindeki üniteler için kompüterin şehirlerimden uzaklaştır demesi ve akabininde eksi relations almak şu an oyunda en sevmediğim şey. Onun şehrine yakın olduğunu anlıyor ama benim şehrime yakınlığını gözardı ediyor. :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Sınıra yığınak yapıyor gibi düşünüyor aslında işte. Ama AI genelde biraz yamuk olduğundan zeki hissini veremiyor tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 ya bana kaç kere "you broke your promise" penalty'si verdi adamın sınırında askerim olmadığı halde. kendisi benim sınırıma asker koyunca uyaramıyorum ama. asker tutmazsan da bu sefer saldırıyor. bıyık-sakal-kahkül, sağa sola bile tüküremiyorsun her yerden oyunun abuk kuralları çifte standartlı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2016 Aslında kusuruyla kabul edip aynı zamanda benim şehrimin dibinde olan üniteleri geri çekerdim ama aynı noktada ikinci kez barbarlar spawn olunca mecbur kaldım. Halkı mutsuz herhalde. Tile alma, komşu al. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Kasım 6, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2016 Gene beklicez ilk DLC ye kadar. Tarih var mı ne zaman çıkacağı hakkında... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Kasım 6, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2016 neden diplomasi kasmaya calisiyorsunuz ki onu anlamadim ezelden beridir yemyesil gorunen arkadas canlisi civler iki turn sonra denounce edip savas acmistir hep ai ile diplomasi kasmanin hic bir getirisi yok, anca eninde sonunda gafil avlanirsiniz. ustune bu oyunda ai ustun gerizekali oldugundan hic onemsememek gerekiyor diplomasi konusunu. istekte bulunanin istegi sacmaysa ignore diyorum direk. sehir kurma desem 20 turn bekleyip yine kuracagi yere kuruyor. onu sormakla ugrasacagima dalip raze ediyorum sehri aradan cikiyor. hic bir civ oyununda bu kadar agresif, kes lan aptal seni diye oynamamistim. burada zevkle yapiyorum cunku hakediyorlar. ustune domination her zamankinden daha kolay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 6, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2016 Early gamede agresiflik çok etkili. Barittan önce kendi kitabı veya panfeada 3 adamı şömine etmemek için sebep yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Kasım 6, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2016 Medieval age e kadar çok net 2-3 civ temizleniyor. En son china oyunumda daldım valla direk. Güzel de oldu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Kasım 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2016 Halen anlamadiniz mi, standard Firaxis iste. Ilk buyuk yama/dlc ye kadar oyun hep dengesiz. Sam in dedigi gibi, playtest filan hak getire. Ben sahsen mimledim Civilization i, Football Manager la ayni kafada gidiyor ikisi de. Indirimde yada bundle da alirim buyuk ihtimal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar