Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tyranny


Norak

Öne çıkan mesajlar


hikayesi başında güzeldi, taa ki archonlar ergen gibi birbirlerine girene kadar. ondan sonra bunların kaprisini çekmekten, arkasını toplamaktan başka birşey olmadı. ayrıca beklediğim gibi evil bir karakter oynayamadım. her türlü kötülüğü yapmayı denedim ama yine köylünün, işçinin sevdiği bir adam oluverdim.

bir kaç dikkat etmedikleri durum vardı. ashen grave i öldürdük, nerat yolundayız barik "ashen grave protects" diyor. karakterler birkaç satır dışında hiç tavır takınmıyorlar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben kombatı sevdim çünkü böyle oyunlarda hep stres yaparım. bunda cooldownlar fln çok uzun geldi bana daha rahat taktik uygulayabiliyorum fdsf

yalnız arka arkaya aksiyon koyamıyoruz değil mi. hani var da ben mi bulamadım dedim act 2'ye geçtim bi de öyle bişi varsa hiç kullanmadan asdf. hep sıra sıra herkese skill yaptırdım. shifte fln basıp sıraya koymayı denedim ama hep öncekini iptal etti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Combat çok kötü değil.
Yapımcı net karar verememiş olacak ki, real time oynatırken bile aslında turn based oynatacak hale getirmiş. Cooldown'lar sorun değil, sadece normal aksiyonlar çok yavaş geliyor. Öte yandan fısı fısı diye vurmak diye bir şey yok, daha hızlı olsa bu sefer 3 saniyede bitecek combat ve bir zevki kalmayacak.
Wasteland gibi olmuş işte tam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cicibeybe said:

Birde respec olsa çok iyiymiş ya. Versei dual build gittim ama sonra çok pişman oldum bir tank 3 ranged çok çok daha iyi oluyor. Verdim lifesteal greatswordu barik'in eline arkadan dıkşın dıkşın basıyorum 3 wizard ile firebalları :D


şunu nası beceriyosun ya? hard oynuyorum,ilk mage açtım.ağzımı burnumu kırıyolardı tankı engagement bilmemne sallamadan direk 3-4 mob bana ve diğer mage e focuslandıkları için.

off-tank two handed dps açtım sonra dayanamayıp.şimdi rahatça ilerliyorum neyseki.tek mage eb var partide.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black-ice said:

yalnız arka arkaya aksiyon koyamıyoruz değil mi. hani var da ben mi bulamadım dedim act 2'ye geçtim bi de öyle bişi varsa hiç kullanmadan asdf. hep sıra sıra herkese skill yaptırdım. shifte fln basıp sıraya koymayı denedim ama hep öncekini iptal etti.


Shiftle oluyor evet tutorialda yazıyor ben de ordan öğrendim, bi skill attıktan sonra şifte basılı tutup ikincisini atıyorsun sırayla cast ediyor.

Combatın temeli pillarsın aynısı, ability olsun autoattack olsun belli bi "cast time" var, sonra recovery var. Tam cast ederken interrupt atabiliyorsun. Fakat /encounter veya /day yerine temel mekanik cd olunca speedin önemi eskisinin 2 katına çıkmış, direk bütün caster ve dps için 1 numaralı stat quickness. Overall stat başına str/wit %5 damage arttırıyor quickness %3 ama cc olsun movement olsun interrupt olsun bunları daha sık attığını düşününce no brainer primary stat, aynı combat penceresine 1-2 ability daha sıkıştırıyorsun direk. 19+ statlarda quicknessı arttırmak için 2 puan gerektiğinde fulleyin damage statınızı, bi orda karlı.

Tank için finesse accuracy gidiyorum ki taunt misslemesin, bide casterlara spell slot açmak çok önemli. Combatta boş durup staffla autoattaack yapmak falan net kayıp, leadership biraz o yüzden op. Tabi banner da ayrı bi opluk lel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

alla alla denedim ben direk öncekini iptal etti
akşam bi daha bakayım madem

şu wrath konusunda bana yardım edecek yok mu yahu çözemedim tam mevzuyu

yani wrath artınca favor azalsa ya da tam tersi olsa daha bi kafama yatacak. bu şekilde anlayamadım ne işe yaradığını. ikisini de maxlasam ne olucak mesela hiç kafamda kuramıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi işte favor pozitif wrath negatif.ama birinden aldığında diğerinden gitmiyor.ikisininde ayrı barları var.onun için iki tarafıda doldurmak en mantıklısı biraz ondan biraz ondna giderek.lost favor veya wrath/fear yapmamaya çalışın sadece.

loyalty-favor yüksekse iyi davranıyolar sana nekadar wrath doldurmuş olsanda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

çok fazla interrupt var, ondan patlıyordur. bana da çok oldu, tekli aksiyon verdiğinde bile hareket ederken disengage oluyor bir şeyler oluyor iptal ediyor düz attack a dönüyor.


combat ai saçmasapan çalışıyor çünkü.okadar saçma sapanki saldırttığın adamdan engagementtan çıkma pahasına hareketler yapıyor companionlar.nereden kapatılıyor bulamadımda laneti şeyi.


axedice said:

Black-ice said:

yalnız arka arkaya aksiyon koyamıyoruz değil mi. hani var da ben mi bulamadım dedim act 2'ye geçtim bi de öyle bişi varsa hiç kullanmadan asdf. hep sıra sıra herkese skill yaptırdım. shifte fln basıp sıraya koymayı denedim ama hep öncekini iptal etti.


Shiftle oluyor evet tutorialda yazıyor ben de ordan öğrendim, bi skill attıktan sonra şifte basılı tutup ikincisini atıyorsun sırayla cast ediyor.

Combatın temeli pillarsın aynısı, ability olsun autoattack olsun belli bi "cast time" var, sonra recovery var. Tam cast ederken interrupt atabiliyorsun. Fakat /encounter veya /day yerine temel mekanik cd olunca speedin önemi eskisinin 2 katına çıkmış, direk bütün caster ve dps için 1 numaralı stat quickness. Overall stat başına str/wit %5 damage arttırıyor quickness %3 ama cc olsun movement olsun interrupt olsun bunları daha sık attığını düşününce no brainer primary stat, aynı combat penceresine 1-2 ability daha sıkıştırıyorsun direk. 19+ statlarda quicknessı arttırmak için 2 puan gerektiğinde fulleyin damage statınızı, bi orda karlı.

Tank için finesse accuracy gidiyorum ki taunt misslemesin, bide casterlara spell slot açmak çok önemli. Combatta boş durup staffla autoattaack yapmak falan net kayıp, leadership biraz o yüzden op. Tabi banner da ayrı bi opluk lel


her skillin bonus aldığı iki stat var.misal two handed might x 1.5 resolve x0.5 alıyor veya dual wield quickness x1.5 finesse x0.5.bodoslama quickness gitmek yerine onu göz önünde bulundurun ama mageler için quickness en önemli stat muhtemelen evet,zira basic attackları çok dandik.

ama bi two handed warriorun quicknessa hiç ihtiyacı yok mesela.basic attackı recovery bonuslarıyla deli gibi vuruyor zaten.tercih meselesi kısaca.wow oynayan bilir ap veya ad gitmek gibi.ya basic attack ağırlıklı yapın karakteri yada quickness kökleyip spell-ability bazlı oynayın,size kalmış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok aynen katılıyorum %100 haklısın.bende hala seçim yaparken senin gibi düşünüyorum istemsizce,wrath alırsam aram bozulucak falan diye.dediğim gibi lost favor/wrath asıl negatif nokta dialoglarda.

hatta bu yüzden barik ile saçma sapan muhabbetler dönüyor partide.selam veriyorum ''oo onurlu fatebinder karşim !'' sonra konuşma seçeneklerinde ''allah belanı versin'' diyo sdfs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black-ice said:

alla alla denedim ben direk öncekini iptal etti
akşam bi daha bakayım madem

şu wrath konusunda bana yardım edecek yok mu yahu çözemedim tam mevzuyu

yani wrath artınca favor azalsa ya da tam tersi olsa daha bi kafama yatacak. bu şekilde anlayamadım ne işe yaradığını. ikisini de maxlasam ne olucak mesela hiç kafamda kuramıyorum.


favorla wrath birlikte artinca angry sex oluyo abi iste reel hayatta. burada da oyle bisi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Wrath/Fear Loyalty/Favor a counter değil ikisini aynı anda doldurmak mümkün. Wrath/fear kazanmadan loyalty/favor kaybetmek de mümkün arada. Hadi companionlar için mantık sana hem saygı duyup hem de korkabilirler onu anladım da atıyorum yalan söylediğin için Tunon sana kızıyorsa niye favorı azalacağına öfkesi artıyor? Orası biraz gamey geldi açıkçası beğenmedim.

_Rave said:
combat ai saçmasapan çalışıyor çünkü.okadar saçma sapanki saldırttığın adamdan engagementtan çıkma pahasına hareketler yapıyor companionlar.nereden kapatılıyor bulamadımda laneti şeyi.



Sol altta portelerin yanında stealth vs nin olduğu tuş grubunda ai tuşu var. Direk kapatın zaten, tek eksiği auto attack yapmayıp boş beleş beklemeleri oluyor o da ciddi dps kaybı değil.

Casterları korumak için illa hard/soft CC kullanmak lazım, barik in aoe tauntu iyi ama mutlaka yeniden magelere dönüyorlar. Shock ve illusion ın stunı güzel hard cc, keza knockback de var shockta. Bide işte atrophynin rootu ve illusion proneu var, cc sonrası tank yanlarındaysa hemen bırakmıyorlar tankı, bunları cycle a alıp yer değiştirmedir (leadership) aktif taunttur rahatlıkla aggro tutabiliyorsun biraz micromanagementla.

Ha bide quickness autoattack speedi de arttırıyor recover yüzünden, direk silah tooltipindeki dpsi arttırıyor yani. O yüzden autoattack melee buildier için de op stat.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi bi de artık benim mallığım mıdır nedir bi itemin üstünde durunca kendi elindekiyle kıyaslıyo ya orada bi terslik yapmışlar orada bence yıllardır her oyunda olan şey ilk kez bu oyunda kafamı karıştırdı. galba artan statların üstüne yeni itemin ismini yazmalarından oluyor. oturup her seferinde tek tek statlara bakıyorum artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

karaktere +quickness itemi verdiğimde hiçbir dps değişikliği olmuyor.recovery time ıda gösteriyor zaten kum saati şeklinde orda.oda değişmiyor.recovery modifier ına bakıncada quicknesstan gelen bir bonus yok.

ha barik ile mageinin arasında armor yüzünden recovery time farkı vardır öküz gibi doğal olarak,ondan öyle görünğyodur.recovery timeı arttıran yegane şey armor çünkü.

@blackice abi yeşilse senin silahından daha iyi kırmızı olan statlar seninkinden daha kötü işte.solda üstündekiler sağda baktığın item açılıyor tooltipte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi mageleri korumak 3 mageiniz oldugunda cok cok cok basit. Ben Lantry, Eb ve kendi karakterimle 3lu mage sistemi kurdum. Quicknessin cok onemli bir stat olduguna katiliyorum ama bence wits EN AZ onun kadar onemli cunku lore'a en iyi artisi wits veriyor. Lore arttikca cooldowni dusurebiliyorsunuz zaten spell combinationlarda. Ben Magelerin her birinde wits + quicknessi fulledim ama ilk wits gittim.

Magele nasil oynadigima gelince, abi lightiningin rangeden atilan skilli, illusion ayni sekilde, alani buz yapma vs birkac spell daha boyle karsi tarafi disable ediyor baya iyi. Arkaya birinin sarkmaya baslamasi aninda zaten en az recoveryde olan mageimle direk illusion spellini basiyorm (en basta tek kisiye idi ama sonradan lore abarti seviyeye ulasinca bounce da verdim resmen cigrindan cikti o buyu). Sonra zaten 3lu buyuculerimden birinde illa adami disable edecek bir buyu oluyor. Herif yerden kalkamadan ben spell kusmaya devam ediyorm zaten. He yanina mi geldi, push edenle geri gonderiyorm gene Barikín yanina :D

Oyun bitti tek bir boss fightta zorlandi bu build, o da 2 kisi yatti sadece hemen kaldirdim geri. Hic kaybetme riski yasamadim yani. Herkesin heal atabilmesi zaten olayin bokunu cikarmis. Bu oyun mageler net op ya. Bir ay sonra fln tekrar atarim bu sefer solo path icin, two handed barbar tadinda bisyle oynarim birde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...