Jump to content
sipeyskeyk

Gaming keyboard/mouse

Öne çıkan mesajlar

§ 12 Oca 2021, 17:24

plate olmasi iyi bence güzel bir keycaple red switch wireless klavye işte. belki o-ring filan kasılabilir çok sesliyse

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 17:25

(ilk aldığımda toplantıda takıp yazmaya başladım, mekanik klavye kimde var diye sordular. 8 kişi vardı, başkalarında da varmış ama bundaki ses abartıydı)

yok keycap değişince ses gitti ama şimdi yay sesi gelmeye başladı.

tuştan kaldırırken arada "çınlıyor" switch.

ona bir şey yapılabilir mi?

_

iyi ki aldım tabi, salonda yayarak sabah toplantısı gibisi yok.

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 17:31

yağlaman lazım ama, sökmeden yağlamak çok eziyet ve riskli sanırım. Gateronları bilmiyorum ama cherryleri ben yağladım düz makine yağı ile. Teflon birleşenli bir yağ ile yağlamak lazım. Reddit bu işler için adres. 

bir süre kullan açılır yaylar geçer herhalde o ses. 

Fiyatına göre bence wireless rgb gateron ve plate gayet iyi. Sonuçta custom klavye fiyatları uçuk. iyi markalardan Leopoldlar, Filcolar filan 120 - 150 dolarlar hep. 

https://switchandclick.com/2020/06/26/how-to-fix-keyboard-spring-ping-noise/

ses için yazmışlar birşeyler

reampage tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 18:23

eyv. aradığım wireless klavyeydi, senin için gereksiz kaçıyordu. güzel bir şekilde hallettik 😄 

bluetooth'u da düzgünse, bu klavye beni KVM switch parasından ve çirkinliğinden de kurtarıyor.

3 bluetooth profili gözüküyor, bende pc/şirket laptop/macmini (soon)

işimi gördü valla.

 

sıralama yaparsam da:

apex pro (wireless olsa 2,5k verebilirim) > keychron (stock kotu) > herhangi bir cherry red mx (ben corsair'dan geldim) > coolermaster master keys

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 18:54

red candır gerisi heyecandır

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 19:04

 

zamanında olaydı red bizimde apmler 300 olurdu saygı ile analım sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 19:32

ahaha direk lost temple ve şu klavye:

keyboard1-12.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 19:57

dediğiniz 20 sene önceydi dasdasd

"salonda klavye with style" amacıyla aldım hacılar. (yoksa milyon$ eklemiyoruz her sene)

keşke ortaokulda olsak da 3v3 starcraft atmaya kaçsaydık bjk'a.

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 20:23

zibilyon tane switch var artık mekanik aleminde, redlerin pabucu coktan dama atildi, speed silverlar filan var, onun disinda cok switch var ama turkiye gumruk vergileri filan derken mekanik klavyeler ekran karti fiyatina geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Oca 2021, 22:56

Apex Pro TKL baktım, Türkiye'de 2400 lira falan stokta olduğu yerlerde. Amerika'dan gümrük, vergi falan dahil 1800 küsüre geliyor. Bu kafalar olduğu sürece para yurtdışına gidiyor, kimse iş kurmuyor diye çok ağlarız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 05:35

ben 1600'e aldim 🙂

yurtdisindan yeterince doviz getiriyorum ben, alabilirim hehe

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 06:17

Ben kablolu 4 sene sonra bozulunca artık buna geçiyorum gelsin o zaman yorum yaparım ama tr fiyatına göre ve 1ms tepkime süresiyle iyi bir ürün aldığıma inanıyorum. 

 

spacer.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 06:19
10 saat önce, Aiko dedi ki:

RGANO Professional Peripherals Store
https://a.aliexpress.com/_B0py63

 

Arkadaşa bu adamdan aldık Logitech orijinal ürünleri ve DHL ile gönderiyor. Gümrük 180₺ bisey çıktı. Amazon abd de pahalı fiyatlar zaten çoğu modeli TR ye kapalı 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 06:32

@xwhiplashx pc'de açılmıyor link. mobil görünümde, sadece yazıları görebiliyorum. normal aratıp buldum mağazayı. inceleyeyim.

Aiko tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 07:34

Bim steelseries rival 3 veriyor rgb li falan.hatta çok uygun fiyatlı arctic 1.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 08:17

Bir tane bime sordum sabahtan bitti onlar diyor 🙂 herifler takip ediyor bir hafta önceden herhalde. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 08:23

Rival 3 wireless al fiyati da uzmez kendisi de

G305e bir şey olursa direkt Rival i gidip alacağım ben de

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 08:26

Wireless mouse konusunda hala çekimserim, çağa ayak uyduramadım. Kasam da masanın yanında yerde solda duruyor, biraz mesafe var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 08:29

5 metre displayport, 5 metre de power kablosu aldım.

kasa 3-4 metre uzakta duruyor 🙂 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Oca 2021, 08:32

Kardeşim GAMER mısın. Bizim için milisaniyeler önemli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...