ahmedinejad Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Ehliyet alalı 5-6 sene olmustu ama hiç araba ihtiyacım olmamıştı Ankara'da toplu taşımanın nispeten rahat olmasından dolayı. Şimdi evlendik pederin eski arabasını aldım dizel 2009 symbol. Bu babacum'un duvardan uçtuğu araba modeli iste. Az buçuk kullanıyorum sitenin etrafında boş yollarda falan iyice alışmaya çalışıyorum ama bazı seylerde yardıma ihtiyacım var. Mesela dik yokuşlar hangi vitesle çıkılır. Yarım debriyaj cok zararlı bir sey midir? Arabanın genel olarak sürekli kontrol edilmesi gereken yerleri filtreleri falan nelerdir. Böyle bir tuto lazım bana. Bir el atan olursa sevinirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Hand Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 ben de acemiyim ama bildiğim bir iki şeyi yazayım. yokuşlarda sabit ''x vitesle çıkılır'' diye birşey yok. Yokuşa girdiğin hıza göre değişir o. (Dizel araçlarda yokuş çıkarken deviri biraz yüksek tutmakta fayda var diye duymuştum ama bu ayrı birşey) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Tabi yokuşuna göre de değişiyor da mesela kuzey Ankara'dan aktepe'ye çıkan cok dik bir yokuş var. Hatunu annesine götürüp getirirken çıkmak zorunda kalacağım bol bol. Dusuk vitesle çıkmak daha iyi gibi geliyor ama 2 midir 3 mudur en ideali nedir bunun. Normal yokuşlarda sorun olmuyor zaten araba hissettiriyor kendini. Ama yanlış vitesle cok dik yokuşa girip ortada kalmak istemiyorum. Hoş yokuşta kaldırmakta sorun yasamıyorum pek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 teoriye uygun yapmaya uğraşma hiç, tecrübe edin bol bol. yavaş yavaş daha kalabalığa karış. zamanı gelince anormallikleri farkedersin zaten, veya ilerde bakarsın daha az nasıl aracı yorarım, az eskitirim, az yakarım vs diye önce bi kazasız belasız kullanmayı öğren kullanmaya alış her türlü koşulda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Yokuş çok dikse 1'de çıkarsın. Çıkış mesele değil, en kötü el frenini çekip kaldırırsın arabayı da esas inerken vitesi çok arttırma, bir yandan motor freni yaparak in, sadece düz frenine güvenme. Trafikte korna çalanları sallama, heyecan yapma, kendi temponda kaldır durdur arabanı. Yaya ışığı değişince korna çalmaya başlayan odun çok. Hızlı giderken özellikle takip mesafesini tam uygulamasanda rahat ani fren yapabileceğin kadar mesafe bırak. Herşeyi geçtim, trafikte kendin hariç kimseye güvenme. Sinyal vermeden dönen, bakmadan arayoldan zımba gibi çıkan bi ton çomar var her yerde. Motorlara çok dikkat et trafikte, aynaların kör noktasına girerlerse arabanın, farketmeden çıkarsın üstlerine. Bir de kararlı hareketler yap, bir yöne gidiyorsan son saniye fikir değiştirme, hani yanlış dönüş yaptıysan devam et ilerden başka yol bulursun yoksa ona tepki veremez diğer sürücüler. Sollamaya başka sollayan arabanın arkasından çıkma karşıdan araba gelip gelmediğini görmüyorsan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 abi baktın motor boğuluyor devir azalıyor hemen at 1 vites aşağı bu her araçta, her hacimde değişir standardı yok ki :) motor her zamanki devrinden biraz daha devirli olsun ve bağırsın en güzel ayar o işte. yarım debriyajda baskı balatanın ömrü birazcık azalır ama yokuşta araba kaydırma- stop ettirme falan ihtimalin kalmıyor ve inanılmaz rahatlık bence. baskı balata 100 bin km gidiyorsa 95 gider diyorlar işte öyle bir yanı var sadece. onun dışında abi panik hareketler yapma trafikte, bir caddeye çıkmaya karar verdiysen çık öyle ürkek ürkek yol ortasına kadar burun çıkarıp son anda fren yaparak falan trafikteki direk araçları kontrpiyede bırakma :D aynalarını düzgünce kullan şerit değiştirirken laaaaak diye sinyalle aynı anda fırlama, önce güzelce bir kontrol et sonra nazikçe geç. yayalara yol ver, gerekirse korna ye çok problem değil ama yol verirken de dikkat et yan şeritten gelen araç falan varsa yayanın göremeyeceği şekilde sakın yol verme, bizim kayınpeder ezdiriyordu kadının birini böyle az daha. ben bunu yaparken genelde yolu kesiyorum geçemesinler yanımdan diye sfds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Liebe said: ben bunu yaparken genelde yolu kesiyorum geçemesinler yanımdan diye sfds tam bir trafik canavarı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 canavarlıkla ne alakası var olm, yaşlı başlı teyzeler bi saat bekliyor görüyorum bir allahın kulu yol vermiyor minibüs caddesinde hemen kapatıyorum yolu çapraz durarak genelde anlıyor arkadakiler de. güzel kız olunca da yapıyorum mesela erkek olunca hiç sallamıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 ilk yedigin dayaktan sonra normallesirsin merak etme.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 elimin altında hazır geziyorum http://www.tuningport.com/images_buyuk/f49/KALE-KILIT-FIAMM-TIP_100549_1.jpg baston kilit mi kaldı demeyin araba bundan :( http://i822.photobucket.com/albums/zz146/DarrinD/Mk4/DSC_0064.jpg neyse trafikte bişi olursa yakalanmam gibi pek iğne deliğinden bile geçiyor araba asdafds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lectre Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 ahmedinejad said: Tabi yokuşuna göre de değişiyor da mesela kuzey Ankara'dan aktepe'ye çıkan cok dik bir yokuş var. Hatunu annesine götürüp getirirken çıkmak zorunda kalacağım bol bol. Dusuk vitesle çıkmak daha iyi gibi geliyor ama 2 midir 3 mudur en ideali nedir bunun. Normal yokuşlarda sorun olmuyor zaten araba hissettiriyor kendini. Ama yanlış vitesle cok dik yokuşa girip ortada kalmak istemiyorum. Hoş yokuşta kaldırmakta sorun yasamıyorum pek. lan benim hatunda orada oturuyor, ne komple teorisi kurdum 2 dkda varya ahah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 ankara trafiği nasıl bilemiyorumda genel geçer kural trafikte ürkmemek. Ürktükçe insanlar üstüne geliyor çünkü. Viteste bir kural yok arabayı hissetmekle alakalı eğer araba boğuluyorsa vites düşürmen hatta 2 vites düşürmen şart. Ortaklardaki yokuş örneğin normalde 2 ile çıkılıyor ama önünde bir araba varsa ve seni yavaşlatırsa mecburen 1 e düşüyorsun. Dizel arabaların torkunun yüksek olması biraz kolaylaştırır işini. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shean Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Lectre said: ahmedinejad said: Tabi yokuşuna göre de değişiyor da mesela kuzey Ankara'dan aktepe'ye çıkan cok dik bir yokuş var. Hatunu annesine götürüp getirirken çıkmak zorunda kalacağım bol bol. Dusuk vitesle çıkmak daha iyi gibi geliyor ama 2 midir 3 mudur en ideali nedir bunun. Normal yokuşlarda sorun olmuyor zaten araba hissettiriyor kendini. Ama yanlış vitesle cok dik yokuşa girip ortada kalmak istemiyorum. Hoş yokuşta kaldırmakta sorun yasamıyorum pek. lan benim hatunda orada oturuyor, ne komple teorisi kurdum 2 dkda varya ahah. ACABA Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lectre Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 yok lan ahah o konuda güvenim tam. arkadaş falan çıkabilirler ama yüksek ihtimal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komodo Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Benim için aynaya bak ve sinyal ver yeter :) Bunları yapmayanlarla çok kavga ediyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
h2s Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Yokuşa hızlı girersen girdiğin vites ile devam edersin baktın araba boğuluyor bir alt vitese düşersin.Onda da geç kalırsan iki alt vitese bile geçebilirsin.Bayır aşağı içinde inerken boşta inme araç viteste kalsın motor gücü ile in.Yarım debriyaj konusu araç için iyi birşeydir diyemeyeceğim.Nek adar sık kullanırsan o kadar sık balata ve dişli yersin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cabiria Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 ilk birkaç aylık acemiliği üstünden atınca iyi kullanıyorum artık diyeceksin. sakın deme genelde kazalar iyi kullanıyorum diyenlerin başına geliyor. bir de trafikte hiçbir zaman sinirlenme müziğini aç tatlı tatlı git. geçen burda okumuştum heralde birisi trafikte sinirlenen iyi şöför değildir demişti. kesinlikle doğru Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lectre Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Shean said: Lectre said: ahmedinejad said: Tabi yokuşuna göre de değişiyor da mesela kuzey Ankara'dan aktepe'ye çıkan cok dik bir yokuş var. Hatunu annesine götürüp getirirken çıkmak zorunda kalacağım bol bol. Dusuk vitesle çıkmak daha iyi gibi geliyor ama 2 midir 3 mudur en ideali nedir bunun. Normal yokuşlarda sorun olmuyor zaten araba hissettiriyor kendini. Ama yanlış vitesle cok dik yokuşa girip ortada kalmak istemiyorum. Hoş yokuşta kaldırmakta sorun yasamıyorum pek. lan benim hatunda orada oturuyor, ne komple teorisi kurdum 2 dkda varya ahah. ACABA lan adam evlendik demiş yazdırdığın şeye bak. kusura bakma ahmedinejad, ben tesadüfü ön plana çıkarmıştım, şu arkadaşın çirkin oyununa alet oldum :P bende trafikte aynı durumdayım bu arada yazın yazın. yokuşlarda durduğumda araba geri kaçar çarparsam diye korkuyorum bide böyle avm otoparklarına parkederken arkamda biri bekliyorsa yavaş parkederim mahcup olurum diye basıp geçiyorum o ara. var mı çözüm :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 bi de yarı debriyajı comk takma kafana acemi soforsun 50000 de bitcek o debriyaj zaten onemli olan güvenli kullanmak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pascalnouman Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 korna kullanmaya basla bi an once sinyalden cok angarada korna kullanilir cunki ve inan bana lazim burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Crawler Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 ahmedinejad said: Mesela dik yokuşlar hangi vitesle çıkılır. Ben bu soruya takıldım ya. Harbi 10 senedir ehliyet var dik yokuşlar hangi vitesle çıkılıyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Lectre said: ahmedinejad said: Tabi yokuşuna göre de değişiyor da mesela kuzey Ankara'dan aktepe'ye çıkan cok dik bir yokuş var. Hatunu annesine götürüp getirirken çıkmak zorunda kalacağım bol bol. Dusuk vitesle çıkmak daha iyi gibi geliyor ama 2 midir 3 mudur en ideali nedir bunun. Normal yokuşlarda sorun olmuyor zaten araba hissettiriyor kendini. Ama yanlış vitesle cok dik yokuşa girip ortada kalmak istemiyorum. Hoş yokuşta kaldırmakta sorun yasamıyorum pek. lan benim hatunda orada oturuyor, ne komple teorisi kurdum 2 dkda varya ahah. komplo teorisi kurmasi gereken ahmedinejad gibi geldi bana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
µh Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 daha 2. sayfadayız biraz sabretseydiniz bari Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 anali kizli mi aldiniz yoksa? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lectre Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2015 manve said: Lectre said: ahmedinejad said: Tabi yokuşuna göre de değişiyor da mesela kuzey Ankara'dan aktepe'ye çıkan cok dik bir yokuş var. Hatunu annesine götürüp getirirken çıkmak zorunda kalacağım bol bol. Dusuk vitesle çıkmak daha iyi gibi geliyor ama 2 midir 3 mudur en ideali nedir bunun. Normal yokuşlarda sorun olmuyor zaten araba hissettiriyor kendini. Ama yanlış vitesle cok dik yokuşa girip ortada kalmak istemiyorum. Hoş yokuşta kaldırmakta sorun yasamıyorum pek. lan benim hatunda orada oturuyor, ne komple teorisi kurdum 2 dkda varya ahah. komplo teorisi kurmasi gereken ahmedinejad gibi geldi bana ama ilk öğrenen benim, yani ahmedin haberi yokken düşünebiliyorum, evli olduğunu okumamışım bide aradan dikkatsizlikten ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar