Rasmon Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Söylediğim şey çıkmıyor mu= Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Rasmon said: İlk videoda genel olarak open GL ile alınan benzer fps değerleri çok daha düşük cpu kullanımı ile alınıyor. Bu durumda daha düşük maliyetli gpu ların yeterli olabileceği söylenemez mi? böyle birşey olacağına inanmıyorum, neden dersen: oyun yapımcıları "ya performans çok iyi, ne yapalım, kimsenin görmeyeceği çakıltaşlarını yere serpiştirelim gani" diyecek. dx10 ertesinde yaşadık bunu. tessellation ile suratlar güzelleşir derken adamlar yere taş koyup ona bastı, üstüne gölge bastı filan. hayatta izin vermezler ucuz kartlarla yüksek performansa. en son hairworks ile yaptılar işte, bir adamın saçtı, kalan ekranın yarısı kadar performans yiyor, şaka gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Hairworksü kapatıp performans artışına engel olan ne? İleride hairworksü baseline yapıp oyunlarda fps düşürecekler daha çok ekran kartı satacaklar onu mu diyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2015 hairworks yüksek settings'e ortak olur, ya da low seçersin toptan herşey kapalı. http://techreport.com/r.x/crysis2/city-trees-water-mesh-620.jpg crysis 2'de örneği yaşandı. adamlar suya tessellation bastı. "daha çok" olmasına gerek yok, dx12 gerekli yapacakları oyun %40 hızlanacaksa %40 ağırlaştıracak şeyleri koyarlar perde arkasında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 ATI https://www.youtube.com/watch?v=GlzKPBIjZPo Nvidia http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2016/05/DOOMx64_2016_05_15_18_24_02_679.jpg http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2016/07/dv-3.jpg http://www.dsogaming.com/news/doom-benefits-greatly-vulkan-vulkan-versus-opengl-performance-comparison/ vulkan çoşturmuş, %60 fps boost ne lan. birde amd teknolojisi değil miydi bu. nvidia dövmüş gene. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bonuSimo Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 yapma vulkan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 RX 480 sonuçları 980in bi 15-20 fps gerisinde ama fiyatı da yarısı kadar değil mi zaten? Çok ezmelik bi durum yok gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 amd teknolojisi degil, consortiumun ortak yapımı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 oyun kurarken vulkan kuracağız directx yerine aynı hardware vulkan ile mı açacak oyunu? iyi performansı daha fazla detayla versin ben razıyım. gpu almak zaten işin temeli. ondan kimsenin vazgeçmesini beklemezler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 eski opengl-directx seçtirme gibi olur büyük ihtimalle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konsollara da gelicek olmasi, konsollarin kicini kurtarir. Gerci master PC race rules. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Eskiden 3 seçenek mi vardı ya OpenGL DirectX bişi daha mı vardı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 half-life da software mi ne vardı birde direkt gpu yu çöpe atan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 glide vardı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 glide 3dfxindi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 En kaliteli goruntu glidedi 3 api arasinda zamaninda (carmageddon 2) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 bombilo said: amd teknolojisi degil, consortiumun ortak yapımı. Developer(s) Khronos Group, contributions by AMD and Valve Corporation ki temeli mantle zaten. Her sekil amd avantajli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 yaygınlaşırsa nvidia her türlü kaynak ayırıp eline verir sorun değil. pazar üstünlüğü var para var hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 yazilim hileleriyle bi yere kadar. Hardwarein kendisi 2x olunca her sekil envidya akar zaten. Anca ayni hw levelinda gpularinda ati avantaji olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 of abi allah askına khronos grup bi nedir ne degildir diye bi bakın. amd mantle'a baslayıp, khronos consortium vulkanı yapmaya karar verince mantle'ı iptal etti, cunku ikiside aynı cızgıde gıdecegi belli idi. evet mantle ile vulkan cok yakın konseptler iceriyor ama bu demek degil ki amd avantajlı. directx 12'de vulkana aynı sekılde yakın bir architecture sunuyor. amd'de nvidia'da khronos groupta promoter member, her ıkısınıde api spesifikasyonları ıcın esıt derecede voting rightlara sahip ve vulkan api yayınlanmadan cok cok once ikisinde speclere erisimi var. said: ki temeli mantle zaten. Her sekil amd avantajli su cumle cehaletten baska bir sey degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 tek bir oyun benchmark'ı yanıltıcı olabilir gene aynı doom 3 zamanında da benzer benchmarklar vardı direkt nvidia kartlara özel kodlar falan çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 vulkan api hersekilde opengl uzerınde performans alacak o zaten 1-2 senedir belli ama sıkıntı vulkan api ile gelistirmenin opengl ve dx11'e gore daha zor olması. aynı ps3 cell islemci muhabbetı vulkan ıcınde donebilir bi ihtimal. ps3 cell islemcisi cok guclu idi ama developerlar gelistirme surecının cok teferruatlı olmasından sikayetci idi surekli. vulkanın ilk previewlarında da aynı sey dile getirildi surekli, evet api guclu ve fark yaratıyor ama gelistirme surecı daha zor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Onu game devler düşünsün Banane Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Uzun production = daha az nitelikli içerik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2016 + indie ve small studio'lar icin vulkanın accessable olmaması, en azından hazır framework & engine kullanmayanlar için. unity3d tarzı frameworkler hemen gecis yapacak, monogame icin calısmalar da var. yine de ben sahsen vulkan icin asırı derecede heyacanlıyım. api'yi unify ediyor, opengl es gibi mimariye yonelik subset apiler ortadan kalkacak, hepsi direk tek koldan yürüyecek, en azından simdilik plan bu. apple ise hala kendi apisini ittirmeye (metal) calısıyor. bir kere de birileri cıkıp standartları ayrıstırmaya kalkmasa olmaz zaten. hazır microsoftta directx sevdasından neredeyse vazgecmeye baslamısken, apple metal cok iyi olmadı. ne guzel butun endustri tek bir api standartı kullanacaktı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar