axedice Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Witcher3 rpg hibridi, bu direk fpsye kaymış. Witcherda sabit nesneler var, burda hareketli falan. Normal yani witcher grafiklerinin fersah fersah ilerde olması.
Oski Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 mum sondu falan oynaniyor witcher da @kanuni, yazi Agustos 2014'ten
axedice Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Ya işte masadaki kapkacağı lootlayıp field of vision kapatamıyorsun mesela witcherda, bethesda oyunlarının en büyük artısı o Vidya related http://www.youtube.com/watch?v=rt5aUdijAN8
Kanuni Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Evet ne degisti daha kotu hatta console durumu senede bir iki oyun anca pc de olmayan o da iyi kotu belli diil. Insan bi okur be :( Kuran da eski :)
Oski Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 ciddi soruyorum, witcher daki ruzgar, agaclar, doga, su falan efektleri yerine dokundugunuz sandigin hic gercekci olmayan fizik kurallari cercevesinde yere devrilmesini mi tercih ediyorsunuz? hani esyalar sabit degil deyince sanki fatboy ile duvarda delik acip binadan iceri girilebiliyor falan sanacak insanlar. ic mekana gecerken loading var zaten.
Redeagle Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Bethesta bu oyunda büyük ihtimalle morrowindde kullandıkları motoru kullanıyordur. O motorsa da(hani mağaradayken başkentteki hizmetçi oturacak yer bulamadı diye çöken müthiş motor) büyük ihtimalle ciddi obje kısıtlamaları altında oyunu yapıyorlar.
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 axedice said: Vidya related http://www.youtube.com/watch?v=rt5aUdijAN8 hahaha inanılmazmış ya
Sam Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 bunda da varmış işte rüzgar, su, kumaş vs efektleri, nvidia nasıl cdp ile çalıştıysa bethesda ile de çalışmış. iki satır okusaydınız grafiklerle ilgili böyle onlarca sayfa tartışmaya girmeden bari. motor meselesini aylar önce konuştuk zaten, bir dahaya değiştirirler mi artık göreceğiz ama yabancı kime sorduysam bu derece modlanmaya müsait motor olmadığını söylüyor. o kadarını bilemiyorum artık. skyrim motorunun güncellenmişi.
aquila Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 saclar surekli efil efil oynasicak miymis?
Sam Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 nvidia hairworks büyük ihtimalle var. otlar rüzgarda sallanıyor vs.
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 hairworks var deniliyor ama trailerdaki basma kalıp saçlardan sonra göstermeye utandılar herhalde :)
Kanuni Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Abi oncedende konustuk bunu, konsolada cikacak oyunu pc de hazirladigin ultra icerik ile pazarlayamassin..
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 kimse hairworks desteği varsa onunla drive etsin demedi zaten. PC gameplay video yaptırır gösterirsin.
Sam Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 yok bıngıldak hiçbiri, yalan söylüyor adamlar. almayın. biz oynayalım siz almayın aman diyim.
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 funboy edition almadım zaten ben. standard edition kapsamında hem oynayıp, hem eleştirebiliyorsun.
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Sam said: bunda da varmış işte rüzgar, su, kumaş vs efektleri, nvidia nasıl cdp ile çalıştıysa bethesda ile de çalışmış. iki satır okusaydınız grafiklerle ilgili böyle onlarca sayfa tartışmaya girmeden bari. motor meselesini aylar önce konuştuk zaten, bir dahaya değiştirirler mi artık göreceğiz ama yabancı kime sorduysam bu derece modlanmaya müsait motor olmadığını söylüyor. o kadarını bilemiyorum artık. skyrim motorunun güncellenmişi. skyrimde su forumda aktif oyniyanlar arasi en cok modlarla hasir nesir olmus benimdir hatta oturup mod yapmisligimda var hani alevli kilic filan diil oturup stronghold yaptim vampir karakterime ENB vs cok kolay ahzirlanan seyler, birisi 5 ay demis lol dedim, 4-5 gune saglam enb modlari damlar. ENB yapmak icin toolkite (GECK) gerek yok cunki direct X ile calisan bir injectiondan ibaret. ENB direct X kullanilan her oyuna yapilabilir birsey, kotu yani ise he royuna uyan template yok, birinin oturup oyuna ozel ayar yapmasi lazim. konsolcular asla ama enb kasamiycak onuda not edelim motor skyrim motoru o yuzden mod destegi bile olmayan gta yi pc de ne hale cevridiklerine girmeyeleim bile, skyrimden gidelim https://i.ytimg.com/vi/oZiNRpeEzbg/maxresdefault.jpg https://i.ytimg.com/vi/e3GzrM1v0D0/maxresdefault.jpg http://i.imgur.com/jvVsNvd.jpg bunlar disinda zorluklarina gore soyle diyim texture modlari cok cabuk damlar, texture en kolay degistirilen sey cunki motor skyrim motoru ama iskelet fakrini bilmiyoruz, belki skyrim creation kit kullanarak meshlerle daha rahat oyniyabilirler, skyrim engine i ne kadar kullanabiliceklerini bilmiyoruz daha ama skyrim sifirdan geldigi halde creation kit cikmadan ortada yiginla mesh modu vardi body modlar gene cabuk gelir, poserdan calanlar var iste krista gibi, body modlarin gelmesinden sonra ama biraz bekleriz mevcut ingame kiyafetlerin tek tek uyarlanmasina animasyonlari az emekle skyrimden portlarlar, gene script extender filan cabuk cikar oblivion-fallout 3 gecisinde insanalr ilk ay zibilyon modu portlamisti obliviondan skyrim modlarinin cogu gecicek yani eninde sonunda
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Bana texture gelse yeter ya. Nv de çok fark etmişti hr texturelar. Benim gözlerim fazla takılıyor özensiz texturelara.
Kanuni Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 2k cozunurluge gectigimden beri oyunlar otomatik upgrade oldu gfx konusunda.. Tavsiye ederim 2k monitor.
xunn Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 /spoiler http://www.youtube.com/watch?v=QaMlwgXjvo0 KLHSDBGBLJDASHGVALSJFBDAKJASDGSHASDADG
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 1 region falandır bu ya.. hoş her türlü stalker oynıycaksam gerceğini oynarım.
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2015 olay sure diel tabi baktım skyrimid e15 dakkada gecmişler bi uctan dier uca. ama orda dağlar tepeler nehirler falan derken bi dunya vardı, burdadağ yerine yıkık üst gecit var.. bir alanda macera syasamaktansa theme parkta oynasmak gibi hissettiricek gibi
Sam Mesaj tarihi: Kasım 6, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 6, 2015 Yeraltı seviyeler, üst katlar olabilir, skyrim'den farklı o bakımdan boston. New vegas içi gibi bir yoğunluk olabilir. Görmek lazım gezip nihayetinde.
Öne çıkan mesajlar