Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

For Honor


Sorieno

Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...
Oyuna şu haliyle ranked koyamazlar. Bağlantı sorunları var. Kol gibi buglar var. Unblockable unparriable ataklar var. Soft "feint", gb feint var. Parrynin feinti var. Flickerlar var. Conq'un flickerını yediğin zaman 45 damage yiyon suratına :)

Conq, LB, Raider, Shugo ve warlord harici classlara 3 tane flicker yediriyorsun. Ölüyor :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ace haklı ya
high level abuse üzerine kurulu, zaten yapılan bütün turnuvalar gösteriyo sonucu. şu haliyle bile def meta + exploit sinir ediyo, ranked düşünemiyorum
hala flickr patchlemediler bildigim.

ow boktan oyun, classic blizzard unblance uzerine meta kurduruyo.
for honor exploit kaynıyo farklı mevzu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu an çok fazla abuse var, ve öyle abuselar ki istemeden de yapabildigin için "bilerek yapmadım" mazereti arkasına saklanabiliyorsun. Baya lamer.

Soft feint ve GB feint varken oyuna ranked koyulmasın, Siege misali önce bi düzeltin kırık oyunu sonra koyun, o zaman patlar tekrar zaten. Ranked olmayan fighting game olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bingil

abi balans halledilir. Ya da halledilmese bile ranked oyun balanssız olarak oynanır. Sıkıntı çook fazla bug var. Cidden. Akıllara zarar.

https://www.youtube.com/watch?v=6HEO2Ggcka8

(Sesi biraz kısarak izle)

Xunnla beraber şu adamla 3-5 defa eşleştik. Unblockable reverse zonelar, gb feintler.... Kanser resmen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@vale

Zerker'in hiç bir opener'ı ya da diğer classlardan ayıran bir artısı yok. Ne defansif ne de ofansif olarak.

-Deflect gb veriyor ama deflect yapacağına klasik parry yapıp top heavy yapıştırmak daha fazla vuruyor.
-Endless chain zaten lul. Ayrıca chaine girmek istememe durumun var çünkü chain içinde daha az vuruyorsun (Mesela single light 17 vururken chain içerisindeki light 9 vuruyor)
-Dodge ile recovery time cancellayabiliyorsun ama hiç bir followupı yok. Sadece var. O kadar :)
-Flicker kullanabileceğin bir zone attack yok. (Daha kötüsü iyi oyuncular zone atağın ilk hitini yeseler dahi son hiti parryliyorlar. Vurduğundan fazlasını yiyosun. Yapan yapıyor yani.)

Al sana (kendi düşünceme göre) tier list vereyim.

T1 Warlord (For obvious reasons)
T2 Warden, PK, Walk, Raider
T3 Nobushi, Lawbae, Conq, Orochi, Shugoki, Kensei
LUL tier: Zerker

T3'teki classların kendi çaplarında avantajları var ama bir üst tier kadar değil. Sallıyorum. Conq'un noobstomper Shield bashi var. Nobushi ve Kensei'lerin unblockable/unparriable glitchi hayattan soğutabiliyor. Lawbae'nin parry followupı çok iyi. Orochi'nin flickeri oldukça başarılı.

Ama hiçbiri t2 ve t1'dekiler kadar iyi değil tabii. Raider'ın dodge GBsi var. (Bilimum bashi yapamamana neden oluyor. Sırf bu nedenle benim gözümde oyundaki en iyi defansa sahip class) PK 400ms atak ile adamı bayabiliyor. Warlord ve Warden'ın SB/Headbutt'ı var. Walk bu 4lüden bi tık geride.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Toplaşın bakayım

https://forhonor.ubisoft.com/game/en-US/news-community/152-289985-16/patch-notes-for-honor-v107

Control Changes

-Added the option to customize stick dead zones.

Developer comments: Dead zone of the right stick guard mode switch is now configurable. (Range 10). The default value is 10, decreasing it will make the guard switch more sensitive. Choosing too low values could potentially result in less accuracy when selecting a guard direction.

Fight

“Soft feints”

[Bug Fix] Guardbreak and Attacks can no longer be cancelled by switching guard and attack very quickly.

Developer comments: The ability to cancel out of Guard Break or Light attacks with another attack, also known as soft feints is something the community identified pretty quickly. We’ve taken note of your observations about how it might help improve the defensive meta. However, for now, we’re fixing it because it’s an unintended and most importantly, unreliable mechanic. The timing window to cancel out into a soft feint is not only very short, it also doesn’t trigger reliably. So no matter how hard you try to master the timing, if the window of opportunity doesn’t open, you won’t be able to soft feint. This is why we’re fixing it for now. If we ever were to make an actual gameplay mechanic with soft feints (no promise!) we’d implement it so that you could use it reliably.

Unlock exploit

[Bug Fix] Unlocking during an attack will no longer make it unparryable.

Developer comments: This is another big exploit that the community has identified quickly. As you attacked your target in Guard mode and released Guard very quickly at the beginning of the attack, a bug caused the attack to lose target, making it unparryable for the opponent.

Sprint
[Bug Fix] All characters are no longer able to maintain Sprint state while not actually moving.

-BÜSSÜRÜ RAIDER BUFF

-Büssürü XP gain buff

-Gear değişiklikleri ve Epic gear (144 max)

Weapon1: Attack, Defense Penetration, Chip Attack
Weapon2: Attack, Execution Regen, Revive Speed
Weapon3: Attack, Revenge Gain, Super Attack
Helm: Defense, Exhaustion Duration, Debuff Duration
Chest: Defense, Super Defense, Super Duration
Defense, Stamina Use, Stamina Regen

Yeni balanced gear
So we have introduced new types of stat bundles that take a more balanced approach. Instead of one strong bonus, one medium bonus and one penalty they have three very moderate bonuses

Elimination
-Fallen team mates can only be revived once per round.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...