Komutan Mesaj tarihi: Mart 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2017 Şöyle bir şey demişler: https://forums.totalwar.com/discussion/192834/what-the-teams-are-working-on-17-03-2017#latest As you may have read in the last update, we’ve recently being conducting investigations into whether we can produce additional stand-alone follow-ups or DLC for release before the next major historical title in the series. Initial plans are promising and now Jack Lusted and veteran team members from the ROME II and ATTILA new content teams have formed a new Total War team to investigate further. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 19, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2017 iyi olur 2. oyun duyurulana kadar arada bosluk olmaz hemde arada yeni heroydu questti vs bisiler gelir iste. bu yeni historical tw oyunuda bence ww1 olcak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 sonunda indirip oynayabildim dün ama ağzıma ağzıma vurdular. ne yapmak lazım? imparatorluk ile oynuyorum başlangıç birimleri aşırı dandik geldi. ai de acaip savaşta yeniyor başkente çekiliyorum önüne kadar gelip geri gidiyor orda kuşatsa gg zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 bir çok şey yapılabilir ama neleri yaptığından biraz bahsedersen ona göre tavsiye verilebilir. yani nasıl bir ordu kuruyorsun, ilk nereye saldırıyorsun, hangi binaları yapıyorsun vs. gibi başlangıç adamları dandik değil ama ortalama adamlar, sayı denkliği kovalamak lazım, lider bonusları yine fark yaratan etmenler, birim dengesi ve dizilişte önemli mesela ben 2 kere oynadım, imp. ile ikisindede hafif süvari yapmadım ama aslında 4 veya 6 tane, 2-3 bir kanat başına olarak, arkadan adamlara vurmak için kullanılabilir ama biraz taktik yapmak lazım, ayrı merkezin dağılmadan tutulabilmesi yine biraz özveri ve birim gerektiriyor ayrıca, bilgisayar güzel birim dengesi kuruyor artık, özel isimli birimleri es geçmiyor hep yapıyor, 4-5 kere ork ordusu örümcek kraliçe ile geldi, eskiden hiç görmemiştim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 *önce eyalette bulunan diğer şehirlere saldırıyorum onlar ayrılıkçıların elinde oraları alınca ticaret ağırlık gitmeye çalışıyorum. *bu arada görev için bilmem ne muharebesini kazanmam lazım ama orada yenilip geri çekiliyorum. *ne kadar asker basarsam o kadar gelir azalıyor. *asayişi düzeltmek için vergi almıyorum 5-10 turn daha sonra vergi alıp nüfus fazlalığının 4'e ulaşmasını bekliyorum ki şehri geliştirip daha iyi birimleri açabileyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 normal veya altı zorlukta, Karl Franz ile başladığını varsayıyorum, Karl Franz ile başlamıyorsan onunla başlamanı öneririm. yanlış hatırlamıyorsam Karl Franz başlangıç askerleri olarak, Reiksguard, Halberdiers, Handgunners ile başlıyor, bunları ilk savaşlarda, (en az 20 turn) harcamamak, iyi bakmak lazım, çünkü yerine hemen koyamadığın ve fark yaratacak birimler. Reiksguard kafadan Anti-Large birimlere girmediği sürece kolay kolay imha olmaz ve en az 100 kill yapabilir, halberdiers kendi bölgesini iyi savunur ve ork ve cüce birimleri dahil başarılı savaşır, handgunners ise açıkcası zırhlı rakip pek olmadığı için ve birimlerin arkasından bire bire girmiş düşmana sıkamadığı için bana pek kullanışlı gelmiyor ama en öne yerleştirip sonra düşmana yandan veya arkadan sıkacak şekilde yerleştiğinde etkisi artıyor. str. olarak başlarsak, ben ilk olarak doğudaki isyancılara saldırıyorum, sonra batıya doğru güneyden gidiyorum. geri aldığım şehirler benim şehirlerim olduğu için yağma, talan vs gibi şeyler yapmıyorum, çünkü yaptığın zaman eyalet çapında moral cezası veriyor. üst zorluklarda bile para almayı kesecek kadar isyan riski olduğunu hatırlamıyorum, bir iki kere çıkmasında zaten sakınca yok, çıktığı gibi git bastır, hostelry ondan dik bir tane, sorun olacağını zannetmiyorum ama eğer yağma vs. gibi şeyler yaptıysan onun etkisi belirli bir süre sürüyor. eyaleti sağlama alırken mutlaka kovalanması gereken şey, undeadler dahil ne kadar ticarete müsait bölge varsa hepsine teklif götürmek, üst zorluk sevilerinde değilse ayar daha kolay olur... bina işini ben, normal şehirler 3 seviye geliştiği için 3 seviye isteyen binaları oraya yapıyorum, stables, barracks gibi başlangıç için başka askeri binaya gerek yok bence, ilerde çok lazım olursa, smithy yapılabilinir. ama normal şehirler için mutlaka yaptığım iki bina garrison, 2 seviye mutlaka duvar ekliyor, böylece elini kolunu sallayan şehre direk saldırmamış oluyor, kuşatma süresi zarfınca sana yardıma yetişme şansı veriyor ve industry binaları bu ikisi bence mutlaka yapılması gereken binalar, üçüncü olarak ise size kalmış duruma göre değişir, farm ama başlangıç için ideal, sonra gereksiz, diğer bonus binaları kovalabilinir... Worship binaları zira kullanışlılar, isyana dolaylı faydaları var ve Warrior Priestler işe yarar destek adamları. ilk eyalet sağlama alındığında ve en az 18 birimlik 1 ordu kurulduğunda savaşmak için rakip arana bilir, en ideal saldırılacak düşman olarak Marienburg u görüyorum, neden? çünkü güzel bir limanı ve ticari kaynağı ve doğru hatırlıyorsam konfedarasyon da yapılamıyordu, eğer konfederasyon yapılabiliyorsa, ilk konfedarasyon teklifi yapılabilir... konfedere olacağın kişiler ile savaşmaya bilirsin, ve zamanla onları kendi tarafında çekersin ve savaş eforunu başka yerlere yönledirebilirsin, en son gelen vlad ve isebella doğu kontluklarının başına ciddi bela oluyorlar onlara yardımcı olabilir ve oradan bir imtiyaz koparabilirsin veya deniz yolu ile 6-7 turn sürüyordu galiba, kuzey nors kabilelerine saldıra bilir ve kasabalarını yıkabilirsin. bu şundan önemli bu arkadaşlar kuzey kontıluklarına ve sana sık sık musallat olduklarından ötürü ve it sürüsü gibi olduklarından bir süre sonda kislev kuzey kontluklarını yaşanmaz hala getiriyorlar ve böylece asıl kaos gürühları geldiği zaman direk hiç bir direnç ile karşılaşmadan kapında bitiyorlar. bunun dışında daha fazla macera ama daha az kazanç istiyorsan cüce ve bretonlara ve hatta elflere musallat olabilirsin... bunların dışında açıklarmı bilmiyorum ama çılgın ayın goblinleri ve canavar adamlar sıkıntı yaratabilirler, bunlar için eğer savunmada kalacaksan, iktisadi bonus veren bir lord ve 3-5 adam ile duvarlı şehirler yeterli olacaktır... skiller için ise Honest Steel vb bonus verenleri ordunun durumuna göre tavsiye ediyorum, tabi sarı direk kavga skilleri ve bazı mavi destek olanları da önemli, bir seviye Lightning Strike, Route Marcher önemliler birimler için ise başlangıç için, 3-4 Crossbowmen öneririm, bunların önüne, en az 4 Spearmen olmalı, Swordsmen yine olmalı ama eğer açıklarsa Free Company Militia ile yarı yarı sayı olabilirler, süvari için 4-6 Pistoliers yeterli olur ama bunlar direk savaşa sokmak yerine arkadan saldırı ve kaçanı kovalamak için kullanmak lazım, eğer yapılabiliyorsa 3-4 Mortar yine iş yapar ve böylece güzel bir ordu kurulmuş oldu, ben şahsen böyle yapıyorum. gerisi beceri işi oluyor. savaşta, Karl Franz ı lorda saldırtmak ve onu sav dışı bırakıp rakibe moral cezası verdirmek birinci öncelik olmalı tabi kendi lordunun başına bir şey gelmemesi lazım, spearmenleri okçuların önüne guard moda bekletmek safı bozmamak lazım, süvari arkada arkaya sarkanları engellemek ve gerektiğinde yanlardan saldırmak için arkada beklemeli, swordsmenler spearmenlere iyi gelirler onlar ile savaştırmak lazım, crossbowmenler rakibin hafif süverisi ve menzilli birimleri ile uğraşmalı, charger süvariler ise uzun süre bireberide tutulmaması lazım, geri çekip saldırmak gerekiyor. eğer ormanın içinde kalırsan süvari taarruzu ve okçu atışlarından daha az etkileniyorsun... bu vb. nüanslara dikkat edersen o görev savaşı da sorun olmaz diye düşünüyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2017 of saol ya super tuto olmuş eve gitmeyi iple çekiyorum. edit: kralla başlamadım ben diğer yüzü altın sarısı olan elemanla başladım (isim hafızam sıfır ya) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 onunla başladığını tahmin etmiştim, metal büyücülerden hiç haz etmiyorum ben, bana çok güçsüz geliyorlar, oyun başı lord seçimi için ise ekstra gereksiz, bazı bonusları var ama onlarda o kadar elzem değiller. bu arada spearmen gibi ilk seviye adamların, mutlaka lordun veya heroların, w.p. mesela aura alanında olması gerekiyor, çünkü moral seviyeleri az olduğu için olası bir karışıklıkta topuk yapmaya yatkınlar, insan vs. insan veya insan vs dwarf savaşlarında çok etkin olmuyor ama orklara karşı hissediyorsun, veya ai, merkeze lord ve kahramalar ile kalabalık dalmaya yatkın olduğu için merkeze ekstra özen göstermek lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 balthasar gelt tırtık be lord ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 aynen baya tırtmış ama ilk göz ağrım olduğu için bırakamıyorum keratayı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 23, 2017 https://comingsoon.totalwar.com/ arkaplan direk lustria/lizardmen temple Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kami Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 160 turnde dwarflarla tüm mapi ele geçirip campaigni bitirdim (en kolay zorluk seviyesinde). Sonra empire açtım bir tık üzeri zorlukta, 60. turnda failladım. Başladığım yerin etrafı full insan şehirleriyle doluydu. O yüzden kimi confederate edip edemeyeceğimi bilmediğim için hiç birine saldırmadım, bana özellikle savaş açanlar dışında. Dwarf oynarken etrafımda çok fazla greenskin şehirleri filan vardı, onların şehirlerini dertsiz tasasız ele geçirip güzel ekonomi yapabilmiştim erkenden. Bunda hiç bir province'yi ele geçiremedim, haliyle 2. orduya yetecek income oluşmadı hiç. Marienburg'a dünya kadar gift yolladım, adamlar inat etti confederate veya en azından trade agreement vermemek için. En sonunda bu böyle olmayacak dedim adamlara saldırdım ama surları vardı, haliyle geri çekilmek zorunda kaldım, boşuna savaş haline girmiş olduk ve sonraki turnlerde beastmanlar benim bölgeye gelip Marienburg ordularıyla eş zamanlı şehirlerimi yıktılar. Yani adamlar 40 birimlik ordularla geldiler ve ben 20 birimden yukarısını basamıyordum income sorunu yüzünden. En son zar zor bir insan krallığını confederate olmaya ikna etmiştim ama adamların kala kala 1 şehirleri kalmış sadece, heralde yok olmak üzere olduklarından yeşil ışık yakmışlar, hiçbir işe yaramadılar sdf. Baktım böyle olmayacak kapadım, haftaya yeniden başlayacağım bakalım nasıl olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 Konfederasyon yapmak için kendini zorlamana gerek yok. Verdiği görevlere göre en yakınındaki en az şehre sahip ve en az allyi olanları kendine kat. Oyunun başında vampirlerle ve kuzeydeki chaos ırklarıyla komşu olmaktan kaçınabilirsen çok dert yaşamazsın. Gücün arttıkça kalan insanlar ve cüceler ittifak ister zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 doğuya vmapirleri dovmeye git. full 2 bolge daha. o sırada chaosla beastmanlerin raze ettiği sehirleri ütsen zaten gelirler confederasyona. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 zorluk artırarak oynamak için yanlış seçimler yapmışsın, cüceler çok basit, çoooook basit. en son achi. için legandery oynadım, tek bir ticari ortak ile turnde 2000+ gold kazançları vardı, 4 legendary lord full ordu + 1 ful ordu + 2 yarım ordu 2 de öyle azar adam olmasına rağmen turn başı 20k+ gelirleri vardı... birimlerin zaten anlatılmaya gereği yok... bu bakımdan zaten cücelerin dengi bir ırk yok oyunda, benim tavsiyem bir üst zorluk belki değil ama cüceler sonrası için vampirleri seçmen yönünde, manfret yerine isebella veya vlad seçilebilir. ana birimleri nispeten ucuz ve büyü ve yetenekler ile dahada güçlene biliyorlar, undead diriltme özelliği ile kısa sürede büyük ordular kurup, sonra işin bittiği zaman imha edebilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Dwarflarla da oynanmıyor, bir turn içinde götünü kaldırıp iki adım atamıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 yetenek ve eklene yardımcı adamlar ile artıyor, + engineer baya artırıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yabgu Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Norak said: https://comingsoon.totalwar.com/ arkaplan direk lustria/lizardmen temple kesin mi, emin miyiz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 net bilgi yok ama lizardmen, dark elves ve high elves yeni race'ler olacak gibi gozukuyor. 4. race, skaven olur. pre order bonus race :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 geyğini yapıyoz ama gayet sık davrandılar acıckası o ilk fiyakadan sonra. 4 race chaos sonradan beles bi, beles lordlar full beles faction. en onemlisi releasede calısan total war! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 yeni ırklardan başka harita nasıl olacak acaba ne kadar büyük olacak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kami Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Şimdi bu savaşlarda genel olarak yaptığım şey ordunun tamamını melee front ve guard formasyonuna geçirmek ve menzilli birimleri skirmish moduna almak. Sonrasında ise tüm orduyu olduğu gibi nerede tepe varsa oranın üzerine yerleştiriyorum ve menzilli birimlerin bulunduğu konumların sağına soluna birer birim anti large koyuyorum. En sonda ise süvari, uçan veya deploy zone'un dışına konuşlanabilen birimim varsa onları ayrıca ağaçların arasına vs saklıyorum ve bu birimleri düşman ordusu yaklaştığında düşmanın menzillilerinin üzerine arkadan saldırtıyorum. Savaş başladığında da lord ve heroların skillerini kullanmaktan ve kaçan birimlerimi takip edip bir süre sonra savaş alanına geri göndertmekten başka bir şey yapmıyorum. Bazen düşman ordusu çok uzakta olduğumdan gelmemekte ısrar ediyor üzerime, o durumda en hızlı 1 birimimi gönderip düşman ordusunu kendime lureliyorum. Ama öyle çok bir faydasını göremedim bu yaptıklarımın, auto-resolve ile kazanmak daha kolay gibime geliyor. Neler yapmam gerekiyor savaşlarda? Dezavantajlı olduğum tek savaşı bile kazanamadım henüz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 hangi medeniyet? hangi zorluk ben mesela dün normal zorluk-veya zormuydu hatırlamıyorum şimdi- Carcassonne fay ile 5-7 turn gibi estelya başkentine saldırdım, oyunun başındaki ordu +4 okçu, estalya 700-800 kişi kadar fazla, normal impratorluk askerleri, oto, %10 şans veriyordu, 300 kayıp ile kazandım, ama kılpayı zafer dedi bu sefer sinir oldum :( taktik savaş esnasında şablon taktikler izlemek faydalı ama sık sık doğaçlama yapmak lazım. yukarıda örnek verdiğim savaştan, Grail Guardians ve Blessed Field Trebuchet, ve okçular fark yaratı... skirmish mod menzilliler için piyadenin arkasında ise pek gerekli değil, çünkü biraz yanına geldiklerinde önünde savunacak adam olmasına rağmen geri kaçıyor ve dizilişini bozuyor. böyle hat savunurken kendi menzilli birimleri rakibin menzillilerine saldırtmak daha faydalı, eğer yoksa, ki undead değilse illaki var, okçuyu öne, öndende kanatlara çekmek faydalı çünkü, kanatta süvari vb. için savunma yapan bir birimin arkasın yerleştikleri zaman geri çekilip tekrar tarız etme sırasında ciddi yayıp verdirebiliyorlar, ondan sonra, kanattan arkaya veya yanlardan rakibi oklamak daha fazla hasar vermek demek. süvari vb. gizleyip arkadan saldırtmak iyi fikir ama şunu noktayı da atlamamak lazım, süvari arkadan dolaşacağı süre içinde, rakip menzilliler senin hattına yeteri kadar hasar vermemeli, bunun dengesi iyi kurulmalı, gibi gibi ama tabi karşılıklı asker ve orduları bilmeden afaki oluyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yabgu Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 knox said: net bilgi yok ama lizardmen, dark elves ve high elves yeni race'ler olacak gibi gozukuyor. 4. race, skaven olur. pre order bonus race :P bretonlara başlamıştım, devam ettirmiyorum, birkaçgün sonra duyurup öbür aya çıkaracağız falan derlerse hiç bulaşmaya gerek yok şu parça parça gelme mevzsu harbi sıktı, EU4'te de böyle oluyor, yeni paket duyurulduğu an oynamayı bırakıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2017 İnsanlarda tüfekli üniteler ağır zarar veriyor. Savașa bașlarken ön sıraya tüfeklileri ve topları koy. Hemen arkalarında chargeı güçlü melee üniteler olsun. Kanatlarda birer ortaya da bir veya iki anti large koyarsan sorun kalmaz. Düșmanlar dalmadan hemen önce meleelere charge yaptırıp ranged olanları koruman lazım. Large ve at gelen yere anti largeları yolladın mı da tamam. Tüfekliler uçan üniteleri savaș meleeye dönmeden alır. Melee bașladığında arkada kalan rangedlarla sırasıyla kanatlardan akan atlılara, largelara, komutanlara ve en son melee hattında dövüșen melee düșmanları yandan dolanıp vurcan. Yapabildiğin ilk anda bir tane steam tank yap. Ordunda 3 4 artillery varsa savaș bașında öne sür. Artilleryler düșmanın yarısını yok edene kadar orduyu tutabiliyorlar (largelardan uzak tut. Ya düz orduların ortasına sür ya minotor gibi ağır chargerların hızını kesmeye kullan ya da bi komutanı tutmaya kullan). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar