Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #2


Norak

Öne çıkan mesajlar

Dialogları okumadan tak tak basıp geçmeden karakterin classına, geldiği yere göre cevap vermesi bile yeterli. Paladinsen classın zevkinin yarısı paladin gibi davranmaktan geliyor. DnD falan paladin gibi davranmayan paladinin skillerini alarak cezalandırır mesela. Infinity motorundakilere benzeyen rpg oyunlarda dialoğu, keşfi ve rpyi aradan çıkarınca hiçbir şey kalmıyor. Kalanı mmolar işte. Min-max yap, öncekinden biraz iyi loot düşsün, öncekinden 0.0001 kat güçlen, öncekinden biraz daha güçlü düşman yen..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vgchartz var ama sadece konsol oyunları ayrıca online satışlar dahil değil. steam hiçbir şekilde satışları paylaşmıyor, dağıtıcı veya yapımcının keyfine kalmış rakamları açıklamak ama benim tahminim. 200k'ya gelmiştir 77k back'leyen tip varsa 130k falan da alan vardır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
The items Drinking Horn of Moderation and Talisman of the Unconquerable were causing Ciphers to permanently lower their amount of focus gain. We've included a fix to retroactively resolve the issue on Ciphers but the effect is still on the items. Unfortunately the fix will not fix the broken effect on those items, so you'll need to keep those items unequipped until the next patch. If you do equip them, perform a Save/Load to fix your Cipher.


obsidian...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dreagloth said:

Yargıladığımdan falan değil de, haddim de değil zaten ama single bir oyunda neyin rp sini ve nasıl yaptığınızı anlayamıyorum.


Dialoglarla, seçimlerle ve sonuçlarıyla. Raedrici kestin mi, animancy çalışmalarını destekliyor musun, destekliyorsan nereye kadar? İlişkilerinde acımasız ve saldırgan mısın, yoksa rasyonel ve sakin mi? Oyunda seni siyah/beyaz diye kısıtlamadan düşündürüp seçim yapmaya yönlendiren ve sonuçlarını yine oyun içinde sana sunan geniş bi sistem var, bunları kafandaki belli bir karaktere göre oynadığında otomatik roleplay yapmış oluyorsun ek bir çaba sarf etmene gerek yok. Gruptaki npcler "roleplay" yaparken senin seyretmen gibi bi durum hiç yok.

Oyun bu yüzden çok başarılı, bg1-2de sınırlı olan bu seçimleri (ve sonuçlarını) karakterleri dar stereotiplere zorlamadan (lawful good, chaotic evil) geniş bi yelpazede sunuyor. Ha chanter roleplayi ya da cipher roleplayi gibi kavramlar saçma geliyor bana, classın ne olursa olsun önemli olan karakterinin düşünce yapısı. Her wizard her fighter aynı olmuyor, ki farklı paladin orderları bile sırf bu kalıbı yıkmak için getirilmiş bir düşünce.


Satışlara gelirsek oyun citiesden biraz daha iyi sattı paradox un 2015 Q1 raporlarına göre, ki Q1in son haftasında çıkmıştı satmaya da devam ediyor. Cirolardan 600k civarı bi tahmin vardı, indirimlerden önce 1m a dayanacak gibi geliyor bana. Ticari olarak gerek paradoxun gerek obsidianın en başarılı oyunu şimdiye kadar, ben 2 xpac ve sonrasında bir devam oyunu bekliyorum bu settingde. Bi tanesi de kotor / motb ayarında olsa tadından yenmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada 2 inanılmaz saça şey daha var. Uraşan Obsidian forumlarına yazan varsa yazsın.

1. 300 satır konuşmalı ve sonunda combat olan olaylarda konuşma sonrası save alamamak hayattan soğutuyo beni. İlk wtcher olsun hayaletli köydeki spectre olsun konuş babam konuş sonra combat sıçınca baştan konuş.

2. Aynı muhabbet + combat durumlarında odaya dikdörtgen şeklined girmek. Normalde Wedge'e benzer bir formasyonla oynuyorum warrior en önde. Odaya bi giriyorum aoe atabilsin diye wedgenin en dışındaki mage'im dikdörtgenin başını çekiyo. Combatta OoOoOOoOooOOO sonra.

Birde abi Watcher, Cipher, Animancer ve Necromancerın farkı nedir?

Hade necromancer ve animcancer biri büyü biri science dedik yersen. Watcherla cipherin farkını çözemedim ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...