Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hearthstone: Heroes of Warcraft #7


inyormaynd

Öne çıkan mesajlar

sabonis said:

oyunda tabii ki şans önemli. ama ondan da daha çok şanssızlık önemli. mesela rank 8'in yıldızlarını full'lemiştim. üşenmedim saydım, 10 maçın 9'unda 5.turn'den önce keeper haricinde hiçbir play'im yoktu ve karşıda da sürekli mech mage geliyordu. 1-2 tane de normal maç kaybettim, bi anda rank 10'nda buldum kendimi.

Bu ramp druid, güçlü bir deck ama dediğin gibi aggrolara karşı ağır kaldın mı da fena çuvallıyorsun. High cost minionlarınla bir turn'de bir minion koyuyorsun genelde. Blackknight, swd vs gibi cevaplar geldi mi de çok geç olabiliyor.

Bahsettiğin dönemde 8in son yıldızından 10'a kadar gerilediysen 15 maçın 10unu falan kaybetmişsin demektir. Demek ki sert bir deck olmasına rağmen bir şeyler eksik.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla aggro'ya karşı bir sürü önlem aldım madem wild growth innervate gelmiyor, bu rank'lerde de paso aggro çıkıyor karşıma diye. bu sefer de kıytırık early game minion'larıma karşı, druid-warrior gelmeye başladı karşıma. birkaç tane de normal kaybettim dediğim buydu yani.

ladder dediğin turnuva gibi diil. karşıda çok aggro var diye ona göre tune ettiğinde deck'i, 5 kere üst üste hiper kontrol gelebiliyor karşına ve ağzına sıçıyor. o nedenle sırf iyi oynamak yeterli değil legend olmak için, sağlam zaman ayırmak lazım. zira rank 5'ten sonra %51 win rate'in olsa bile legend oluyorsun eninde sonunda. ama işte çooook oynaman lazım öle bi durumda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masticore said:

Deck'ini bilmiyorum ama en azından kendi deckimden örnek veriyim. Wildgrowth ile başlarsan gg , başlamazsan ve innervate yoksa sen gg'sin.

Haksız sayılmaz.


Şu o kadar doğru ki...

Ramp druid (double combo olmayan versiyonu) face hunterlardan sonra oynaması en kolay deck olabilir. Mananı efektif kullandığın müddetçe hatalı oynamak çok zor.

Haa. Bu arada geçen sabonis ile konuşuyoduk. Turn 5'te innervate Ancient of Lore inmek süper güçlü falan dedi. Adama anlatamadım.

Arkadaşlar Turn 5'te innervate > lore inmek tempo yerine opsiyon sağlıyor. Druid olarak pek çok matchup'ta opsiyondan ziyade acil tempo ihtiyacı ile karşı karşıya kalıyorsunuz. Örnek vermem gerekirse, Paladin'e karşı turn 5'te innervate > War inmektense innervate lore inmek daha mantıklı. Ancak Priest'e karşı innervate > War inmeyi tercih ederim (SW: D çok daha nadir karşılaşılıyor artık.) Benzer şekilde Warlocklar'ın her türüne karşı turn 5'te war inmek çok daha mantıklı. Ha keza mirror matchte'de benzer bir durum var.

Öyle işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ulan herhalde rakibe göre ve board'un durumuna göre farkediyor. ona bakarsan ancient war indiğinde sap veya execute falan yeme ihtimali yüksek. bu da 7 mana vs 2 mana gibi bir tempo sağlıyor. kısacası elbette condition'lar durumu çok etkiliyor. ama innervate lore genellikle çok güçlü bir hamle. rakibin board'unda 5/7 falan gibi bir minion yoksa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hem war o şekilde temizlenirse, 2 kart ve bir turn'den olmuş oluyorsun, en azından lore inersen 2 tane ekstra kart çekmiş oluyorsun, yanına kâr kalıyor :P

tabi YOLO deyip oynayacaksın bu oyunu. Ramp druid gibi zaten güçlü minionları bol bir deck ile oynuyorsan böyle riskleri alacaksın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aceace said:

3. maddeye katılmıyorum.

Her ne kadar ağlaması ve balı konusunda katılıyor olsam da adam iyi bir oyuncu. Kimsenin kimseyi süpürdüğü yok.


adam hem ezmiş hemde merhamet ve alcak gönüllük göstermiş.
sabonis ise ne kadar tırt bir oyuncu oluğunu tekrar kanıtlamıs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...