bingildak Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 kasadaki adam cebinden farkı vermez arkadaşlar masraf olarak düşüyorlardır kasadan tam fiyat olarak geçirseler bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 Lectre said: sabonis said: Lectre said: senin örneğinde direk çıkarıp ceplerinden para vermişler sana orada 1000 lira maaşla çalışan adamlar sende yüzsüz yüzsüz almışsın, üstüne gelip burada sanki yaptığın çok etik bir şeymiş gibi savunuyorsun. haklı olmak ayrı bir şey, kendini demi-god görüp insanlara laf söylemek farklı. mal olmak çok zor iş ya. he ceplerinden verdiler, migros policy'si diil... ahaha muhteşemsin. lectre zaten ne bekliyorsak. GokTuRK said: Ahaha tabi argüman kalmayınca en çok başvurulan yol 2 tane biri ad hominem diğeri beni anlamıyorlar ağlaklığı sen ikisini de yapıyorsun lol ;) neyse daha fazla derail olmasın konu. Daha ne kadar olacaksa. argüman kalmaması değil, karşı tarafın dediğini idrak edemiyorsan dert anlatılamıyor, basit. son kez deniim. tek dediğim şey fiyat düşükse almayı deneyebilirsin ve müşteri memnuniyeti için kabul ederlerse eyvallah. ama kabul etmezlerse oturup çıngar çıkarmaya, mahkemeye vermek, senelerce "hata yaptınız, 100binlerce dolar zarar edin bana ne" demek DH apaçiliği. kapiş? he canım evet migros policysi yanlış basılan etiketin ücretinin müşteriden tam tahsil edilip farkın kasadan ödenmesi? çünkü migros direk düşük fiyatı senden talep edip çalışanına not düşüremiyor üzerine değil mi? gitmiş birde mal falan demiş, acınası. allam hala mallığına devam ediyor. kendisi bilal diyip kızıştırırken iyi biz mal diyince tü kaka. ama işte lectre kalitesi. bir marka adeta. bi kere zaten kasadan vermediler parayı. başka bir departman gibi bi yere yönlendirip oradan verdiler. ikinci olarak kasadan bile verse bunu migros gibi bir yerde "çalışan cebinden verdi" diye algılamak priceless. dünya görüşü, genel kültür, mantık yürütme yeteneği vs baya bildiğin sıfır yani. bu da zaten son mesajımdır olayı anlatabilmek adına. daha da gelmem davosa Edit: Feamer'ın yazdıklarını da komple bi okuyun ayrıca, bi hazmedin, soda için vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lectre Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 of anlatmıyorum ya, cidden anlatmıyorum, mükemmel dünya düzenine inanmaya devam edin lütfen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 Bu kadar mesaj olunca oyun iyi sanıyordum. Çok uzatmaya gerek yok, isteyen hakkını arar, isterse 1 lira indirim için 1 saat uğraşır. Bunun etik olarak sorgulanmasını gerektirecek bir durum yok. Borçlar hukuku kötü niyetli davranışı korumaz. Misal 100 lira olduğunu bildiğin bir ürünü 80 liraya gördün sipariş verdin, bu durumda firma sana onu 80 liradan tedarik etmek zorundadır. Çünkü bunu reklam için yapmış da olabilir ya da ne biliyim ilgiyi görüp fiyatını yükseltmek ister. Öte yandan 100 liralık ürün 10 lira olarak konulduysa, yani bir yanlış olduğu ortadaysa, talebin iyi niyet çerçevesinde değerlendirilmez, dolayısıyla sonuç alamazsın. Bankanın yanlışlıkla hesabına para yatırdığında sebepsiz zenginleşme sayılması gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 anlamadım şimdi migros templarmıymıs? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 9, 2015 şşu oyun şu kadar muhabbeti haketmiyor yanlız. kimse de dememiş ulan oyun güzel değil diye. bok giib oyun. tartıştığınız zamana emeğe yazık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anhora Mesaj tarihi: Aralık 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2015 http://forum.donanimhaber.com/m_112532372/f_//tm.htm#112607783 Adamlar aştı kendilerini, dilekçeler havada uçuşuyor sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GokTuRK Mesaj tarihi: Aralık 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2015 olm dilekçelere baktım da ben utandım dslfkdsjsf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Aralık 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2015 d&r hata yapıp ucuza koymuş oyunu ve sonra farkedip satıştan kaldırmış gayet normal bi şekilde. siparişleri de iptal etmiş doğal olarka. bundan sonrası biraz karışık işin. ürün elinde olduğu halde o siparişleri temin sorunu diye iptal ediyorsa kanunen belli bi süretekrar koyamıyormuş o ürünü daha yüksek fiyattan satışa. donanımhaberin leş ötesi tayfasını savunmuyorum kesinlikle ama onların yaptıklarının etik olarak doğru olup olmadığını tartışacaksak (ki bence alakası yok uzaktan yakından) d&r'ın yaptığını da tartışalım. ürünün elinde olduğu barizken, çocuk kandırır gibi temin sorunu diye yalan söyleyerek siparişleri iptal edersen, bi de hemen ardından aynı ürünü daha pahalıya tekrar satışa koyarsan, senin yaptığın da dh leşçiliğinden pek bi farkı yok malesef. diğeri art niyetse bu da art niyet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Aralık 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2015 Dnr in yapması gereken her işletmenin yapması gerektiğini gibi gerekçe verip havuç atmasaydı (hb nin yaptığı gibi) fakat leş oldukları için operasyonları da leş. Götünden donunu alsalar üzülmem şahsen. Aryanın da dediği gibi. İlişki win win üzerine kurulmalı. Dnr müşteri memnuniyeti falan zerre umurunda değil. Mümkün mertebede alışveriş yapmayın dır tavsiyem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yabgu Mesaj tarihi: Şubat 27, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2017 Yeni oyundan sızma diyorlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar