Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WoD Arena, BG, World PvP Başlığı


Gangren

Öne çıkan mesajlar

horde'un aptallığı bir yana da blizzin de bi şeylere el atması lazım ama. av ve ioc harita dizaynı aşırı olarak alliance avantajına.

av'de o bunkerlar çok geniş ve ninjalamaya çok uygun. e bizim horde da salak olduğu için 1-2 adamla uğraşırken arkalarına bakmayınca biri ninjalıyor direk. tabi ki bu aptallık nispeten daha az olmasına rağmen alliance'ta da var ama blizz'in bizim için koyduğu spastik kuleler ninjalamaya hiç müsait değil. göt kadar yer zaten aoe spamlenerek engel olunuyor direk. ulan bizim için de kule yerine burrow falan koyun işte dangalaklar ama yok koymazlar tabi.

ioc'ta da mesele şu: alliance docks'a, horde harbor'a yakın. direk yakın olana gitmeye yöneliyor taraflar. yalnız sıkıntı şu ki docks çok güçlü tek başına. bizim gerizekalılar yenileceklerini bile bile docks'ı denemeyi hep reddediyor ama bunun suçunu komple onlara atamıyorum işte çünkü alliance önce çöküyor oraya. bunun çözümü ya bu objectiveleri biraz daha ortalayacaksın ki hordedaki bazı aptalların dikkatini çeksin ya da docks'a karşı diğer harbor ve workshopın efektifliğini artıracaksın. yani çünkü bir taraf 2/3 objective ele geçirmesine rağmen kaybediyorsa; tüm suç, bu tarafın aptallığı olamaz(refinery ve quarry'yi saymıyorum çünkü genelde iki taraf da birini kontrol ediyor karşılıklı.).

genel olarak diğer tüm battlegroundlarda horde yetersizlikten ve aptallıktan kaybediyor. özellikle arathi basinde lumber mill e oynamayan aptallar %90 kaybediyor çünkü alliance her zaman Lumber Mill üzerinden Blacksmith'i kontrol etme üzerine oynuyor.

biraz da raciallara *bok*.

niye böyle uzun uzun yazdım bilmiyorum. wow oynuyorum da denemez zaten. 3-4 yıl sonra iki bg yapayım dedim işte saç baş yoldurdu. gerizekalı blizzard. aptal blizzard. sub sayın 3 milyonun da altına düşer inşallah blizzard.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani bi de abidik gubidik raciallar tamam ırklara özgü olsun; işte nature, shadow, arcane resistance gibi ve aklıma gelmeyen, olsa da olur olmasa da denilebilecek.
ama yani every man for himself gibi saçma bir racial niye sadece tek tarafta ammunae.
neyse.

blizz'e o kadar laf ettim ama dün mesela bi wsg yaptım, 1-0 öndeydik son 5 dk. dedim iyi lan kazanıyoruz.
sonra iki taraf da bayrağı aldı yine, sonra n'olsa beğenirsiniz tabi ki bizim adam embesilin önde gideni çıktı. karşı taraf bayrağı getirdi bizim flag carrier hala alliance base'inde duruyor. adam aldı bayrağı oturdu oraya kaçmadı, bi de mage. 3-4 dk boyunca fight oldu orada ve adamı yaşattık, biz yaşattıkça o mal da kaçmadı. saç baş yolduk resmen, bi yandan heal atıyoruz bi yandan adama koş diyoruz ama adam gerizekalı olduğu için tabi ki kaçmadı ve en sonunda düşürdü bayrağı. son dakikada 1-1 oldu ve kaybettik.

gerçi hata bende, twin peakste tek healer olmama rağmen gearın kötü, çık diyen beyinsizler için ne uğraşıyorsam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Adamlar o kadar human racialda bir halt yok biz izliyoruz diye diye tüm arena takımlarını resmen alliance yaptılar :P Sorun yok vs derken dün patch notlarıyla nihayet tamam evet sorun var demeye başlamışlar.

Dandik bufflar yine ama neyse, oyunun başından beri yazık hardiness 50 kere değişmiştir :D

Hail, hero of Azeroth! The time has come to acknowledge/address faction imbalance!
[b]We recognize there's a problem. It's why we've been nerfing the Human racial and implementing things like Merc Mode. (CM_Lore)[/b]
merc mode doesn't help Horde. It helps ally queue times. You stated so yourself!
It does help Horde, by giving Horde more people to play with.
Maybe...we'll see how that plays out. Horde rated needs bodies, which means people actually on the red side.
Also - and I couldn't say this an hour ago - we're buffing several Horde racials. (aa)

Racial Abilities
Blood Elf
Arcane Torrent now Silences all enemies in an 8 yard radius for 3 seconds (up from 2 seconds), and cooldown has been reduced to 1.5 minutes (down from 2 minutes).
Goblin
Rocket Barrage now has a 1.5-minute cooldown (down from 2 minutes).
Rocket Jump now has a 1.5-minute cooldown (down from 2 minutes).
Orc
Hardiness now reduces the duration of Stun effects by an additional 20% (up from 15%).
Troll
Voodoo Shuffle now reduces the duration of all movement impairing effects by 20% (up from 15%). Trolls still be flippin' out mon!
Tauren
War Stomp now stuns enemies for 3 seconds (up from 2 seconds), and cooldown has been reduced to 1.5 minutes (down from 2 minutes).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet , humanda racialda sorun yok biz memnunuz değiştirmeyeceğiz derdiler, ciddi pvp yapanların çoğu döndü. şu eu 3v3 ladderına bakın durumun salaklığını görebilirsiniz,

http://eu.battle.net/wow/en/pvp/leaderboards/3v3#page=1

ilk 200 içerisinde 1 tane horde var :D
ilk 500 içerisinde 4 tane
ilk 1000 içerisinde 20 tane

bu şimdi garip değildi blizzard a göre :)

Us ladderında

http://us.battle.net/wow/en/pvp/leaderboards/3v3#page=1

ilk 200 içerisinde 1 tane
ilk 500 içerisinde 2 tane
ilk 1000 içerisinde 3 tane

ehauehae hale bak. Bence racialları daha bufflayıp farklı birşeyler getirip yine parayı vuracaklar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 8 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
Hem alliance hemde horde olarak charlarım var farklı serverlarda. Genel olarak baktığımda alliance 'in kazanma yüzdesi bariz üstün bg'lerde. Bunun iki nedeni var. Racial bonuslardan dolayı iyi pvpciler mecburen alliance oldu. İkinci neden ise alliance'da healer her zaman vardır. Buda gene kalifiye oyuncuların orda olmasından kaynaklanıyor. Pve için ise durum tam tersi, horde progress olarak daha önde olur hep. Pvp yapmayan , tek işi hardcore pve olan çok oyuncu var horde'da. Bu son 8 senedir böyle. Tbc den beri yani. Öncesinde alliance bg kazanamazdı. Eskiler iyi bilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...