Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

Mortis said:

Cuce said:

bi kez kafamı kaldırıp bakmadım ha haritanın tağınağın ustunde o resim varmıydı ya


abi yukarda arkadaş paylaşmış bak, genjinin attığı shurikenler, hanzonun okları var haritada o koskoca resim mi olmayacak das


sanırım hem ejderler var hemde hanzoyla genjinin resmi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

güzel featurelar var tf2de, medicğin adam edilmesi, mevzunun conq jumptan ibaret olmasının engellenmesi, butun classların adam işe yapar hale gelmesi (az cok), herkeze armor ve nade'in kalkması vs vs boş oyun deil tf2. estetiği yeter (ha 2 sene dayanamadılar icine ettiler tabi estetik falan kalmadı).


zamanında tf2'yi eleştirdiğimde "biz çok beğendik sana nölüyoo!" diye çok kızılmıştı (knoxville hala kızıyor) ama o bahsettiğin denge unsurunu sevmemiştim ben. class based fps yapacaksan belirli cheesy'likler olması gerekiyor.
tfc'de bu cheesy'likler vardı.

mesela tfc'de medic'in yaralanan kişilere heal yapması gibi, düşmanlara da poison damage veriyordu, poison yiyen düşmanlar geri kaçıp kendi mediclerinden yardım istemesi gerekiyordu. tf2'de oyun boyunca hwguy'ın peşinde dolanan ve dinamizmini kaybetmiş bir medic halini aldı.
ya da bombalar tfc için çok önemliydi. bir yere girmekte zorlanıyorsan bomba atıp kaçıyordun, faydası oluyordu. ya da defanstasın mesela, sana çok yükleniyorlar, at bi bomba, adamları yumuşat. tf2'de "denge" uğruna bunlar da gitti.
eskiden bir soldier'ı bir scout'un öldürmesi zordu, sinek ısırığı gibi gelirdi. ama soldier'a dandik shotgun, scout'a en güçlü shotgun'ı verdiler. critical hit saçmalığı da eklenince, soldier'dan daha iyi soldierlık yapan bir scout ortaya çıktı.

bunlar hep mmorpg oyunlarındaki denge takıntıların getirdiği sıkıntılar.
elbette silah sistemi koyduklarında bu dediklerim biraz değişti, oyunda farklı taktikler kullanma ve classların biraz daha dinamik oynama imkanı oldu, ama oyunun ilk halinden bahsediyorum.

overwatch tf2'dekinin tam tersini yaptı. bahsettiğim cheesy'likleri, moba tarzı skill sistemi sayesinde oyuna soktu. şimdi mesela tracer'ı scout, roadhog'u da soldier olarak düşün. tracerın teketekte roadhog'ı alması kolay değil. dikkatli olması ve kaçak oynaması lazım, yoksa roadhog tek bir hareketle tracerı ham edebiliyor.
ya da mesela bir yeri dağıtıp veya düşmanları yumuşatmak için kullanabileceğin skiller ve ultimate'ler var. sen ulti'yi bastığında insanları öldüremesen bile çil yavrusu gibi kaçıyorlar, bundan yararlanabiliyorsun.
medic/scout'un conc jump'ı gibi tracer'ın blink'i, genji'nin switf'i var felan. kullanınca conc jump skill videoları gibi abartı hareketler çekebiliyorsun.

cheesylikle kastettiğim kötü şeyler değil. renkli taktikler ve oyuna zenginlik katıyor bence.
sanırım bu yüzden çok sevdim overwatch'ı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O zaman biraz Overwatch contenti paylaşalım da insanlar hazırlansın.

Unit Lost Hero Guides:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLZVkseJlphu-g76IDcatw12i0lWLkDjR3

Overwatch Central Quick Start Hero Guides Playlist:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLrfgw3GXHaHlD93nftqYbL8bQYHfVBOhh

Overwatch Central Map Guides Playlist:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLrfgw3GXHaHlrRIZxKrwqahhMC5NKs6Xl

Why Bastion Shouldn't Be Nerfed:

https://www.youtube.com/watch?v=V7sDYEQracY

Overwatch Moments channel:

https://www.youtube.com/channel/UCYCwDl5Cu_QnS-Hm76TnU5Q/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...