Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

Daesu said:

herolar dengesiz %100 balance kosmuyorlar bumu acıklama
saçma sapan bir konsept saçma sapan herolar, pick standartı yok limiter yok. usa-sovyetlerde nuke var o halde herkeze nuke verelim gibi. bliz agır sıçmış bu konuda, savunulcak birşey yok kusura bakma
q ya basayımda auto aim açayım wallhack acayım, Q ların %70i falan wipe üzerine kurulu

reddit tayfasıda böyle, denge olamaz o yüzden bliz denge üzerine gitmedi herşeyi abartı dengesiz, dengesizlik denge getiriyor asda

oyunun eglence kısmına birşey demiyorum, 2-3 gece oynadım işte sizle güldüm eglendim, ama oyunun comp standartları 20yıl geriden geliyor.


13630 drachma'lık versiyonu almışsın abi, 20445 drachma'lıgı alırsan mükemmel equilibrium var herolarda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok bazı q lar fazla "press q for awesome" die diedie bunlardna biri. baziları daha interaktif junkrat'in q'u gibi, baızlaır daha taktiksel dvanın qsu gibi.

adamın dediği doğru abzürd ultiler var oyunda. ama wallhack bunlardan biri değil bende.


fazla puritan bir savunma wallhack sacma demek. niye sacmaki? cillop gibi taktilsel avantaj işte hatunun ultisi nesi garip bunun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

fazla puritan bir savunma wallhack sacma demek. niye sacmaki? cillop gibi taktilsel avantaj işte hatunun ultisi nesi garip bunun


saniye saniye nerdeler görüyosun da bu olayda karşı takımın bi hatası yok, taktiksel hatası, kusuru yok bide üstüne counterlanabilen birşey degil. köşeden köşeden hack üstünden vuruyosun, insan utanır pü size ibneler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hiçbiri bastion ve soldier kadar saçma olamaz ya. objektif choke pointli bir oyunda bastion'ın aoe'sinin bu kadar geniş olmasının hiçbir anlamı yok. hani 50-100 falan vursa, takımın ağzına sıçsa bir şey demeyeceğim de. 250 dmg veriyor her atışta. tank dışında her şey tek gülle de alan etkili ölüyor. direkt press Q to win. adam her ultiyi bastığında mekanı terk eylemek gerekiyor, oyunda amaç mekan tutmak. birkaç tane ulti dışında hepsinin bir handicap'ı var, hepsi counterlanabiliyor.

mc ile meditate ediyorsun, o sırada oyuyorlar.

pharah ile havada asılı dururken keklik gibi indiriyorlar.

junkrat'ın wheel'ı yolda tek atışta sıfır damage'a düşürerek patlatabiliyorsun.

tracer'ın bombdan uzaklaşabiliyorsun.

d.va'nın bombasından uzaklaşabiliyorsun.

roadhog'ın ultisinden uzaklaşabiliyorsun.

blackwidow ultisi avantaj sağlıyor ama oyun zaten sneak üzerine kurulu değil, kimin nerede olduğu zaten aşağı yukarı biliniyor daimi olara.

genji vulnerable as fuck.

reaper vulnerable as fuck.

mei'de positioning yine, attığın yere girmezlerse hiçbir işe yaramıyor.

rein'ın ısklama şansı yüksek, birçok target'ı bir araya getirmezse efektif değil.

hanzo'nun 10 sn önceden sesi geliyor, kaçabiliyorsun.

falan falan.

bastion ve soldier sıkıntı sadece.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Daesu said:

Cuce said:

fazla puritan bir savunma wallhack sacma demek. niye sacmaki? cillop gibi taktilsel avantaj işte hatunun ultisi nesi garip bunun


saniye saniye nerdeler görüyosun da bu olayda karşı takımın bi hatası yok, taktiksel hatası, kusuru yok bide üstüne counterlanabilen birşey degil. köşeden köşeden hack üstünden vuruyosun, insan utanır pü size ibneler


işte onun icin bahs seyrden feraget ediyo ama oyuncuda. ölüm ölüm ölüm almıyo, ne bileyim tekerlek almıyo, high noon almıyo falan filan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim kafa takilan olaylardan biri; paid bir oyuna gore, takim oyununun bu kadar onemli oldugu bir rekabet ortaminda neden bu kadar iletisimsizlik var?

CS'de bile insanlarin asiri iletisiminden sikilabiliosun burada 0 iletisim. 50 tane pug oyun attim, 1 kisi konusmadi. Takim oyunlari zevkli orasi ayri da bu oyunun kotu taraflarindan biri.

premade girceksin abi degil bunun cevabi. Premade girebildigin en sikten oyun bile 2 ay eglenceli olabilir.

Hala 60€ overpriced olarak goruyorum. Alsam uzulmem cunku toplaniriz oynariz ilk 2 ay parasini cikaririz da devami zorlama olacak gibi geliyor. Sirf bilizirt diye bu kadar da gaza gelinmez ki? Bu parayi biz SC2 ye Diablo3 e verdik ki karsilastirilamaz bile bu oyunlarla(genre farkli olsa da).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

hiçbiri bastion ve soldier kadar saçma olamaz ya. objektif choke pointli bir oyunda bastion'ın aoe'sinin bu kadar geniş olmasının hiçbir anlamı yok. hani 50-100 falan vursa, takımın ağzına sıçsa bir şey demeyeceğim de. 250 dmg veriyor her atışta. tank dışında her şey tek gülle de alan etkili ölüyor. direkt press Q to win. adam her ultiyi bastığında mekanı terk eylemek gerekiyor, oyunda amaç mekan tutmak. birkaç tane ulti dışında hepsinin bir handicap'ı var, hepsi counterlanabiliyor.

mc ile meditate ediyorsun, o sırada oyuyorlar.

pharah ile havada asılı dururken keklik gibi indiriyorlar.

junkrat'ın wheel'ı yolda tek atışta sıfır damage'a düşürerek patlatabiliyorsun.

tracer'ın bombdan uzaklaşabiliyorsun.

d.va'nın bombasından uzaklaşabiliyorsun.

roadhog'ın ultisinden uzaklaşabiliyorsun.

blackwidow ultisi avantaj sağlıyor ama oyun zaten sneak üzerine kurulu değil, kimin nerede olduğu zaten aşağı yukarı biliniyor daimi olara.

genji vulnerable as fuck.

reaper vulnerable as fuck.

mei'de positioning yine, attığın yere girmezlerse hiçbir işe yaramıyor.

rein'ın ısklama şansı yüksek, birçok target'ı bir araya getirmezse efektif değil.

hanzo'nun 10 sn önceden sesi geliyor, kaçabiliyorsun.

falan falan.

bastion ve soldier sıkıntı sadece.



tracer'ın bomb sticky diye biliyorum. o yüzden uzaklaşamıyorsun üzerine yapıştırdıysa. Bastion'un ultisi de o kadar imba değil. arkasından gelen bi reaper gacırt diye indirir ki çok indirmişliğim var.

amacı alan tutma olan oyunda adam ulti açınca alanı terketmek zorunda kalıyosun diye şikayet ediyosun da D.va'nın ultisinde "istersen kaçabiliyosun" diyosun. orada da bi tutarsızlık var. İkisinden de kaçabiliyorsun işte, niye birini olumsuz diğerini olumlu olarak sunuyorsun anlamadım.

ha soldier'ınki saçma ki ben zaten komple soldier classını saçma buluyorum. yani bi fps'de de auto machine gun opsiyonu olmayı versin ya. ne güzel değişik değişik tasarımlar yapmışsınız bari bu oyunda skillless machine gun olmasın. ratatatatata, noldu adam öldürdüm. aferin. zaten tamamen beceriksiz konsol bebeleri hiçbişey oynayamazsa soldier oynar mantığından var olan bir class, ultisi de doğal olarak kendi kadar saçma.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla ben o kadar heroyla uğraştım ultisi açıkken öldürmeyi, genji dışında hiçbir şeyle denemiyorum bile. roadhog ile ulti açınca adamı çekiyorum, blank shot suratına vuruyorum, 2. mermi çıkana kadar ölmüş oluyorum. 600 hp yiyor. saçma sapan bir deeps. aynı şekilde mei ile yanına girip dondurana kadar (2 sn falan) çok ölmüşlüğüm var. winston aynı şekilde, üzerine inip bubble ile harasslememe rağmen ölüyorum.

artık gördüğümde direkt kaçıyorum, bitince yiyorum ama kaçamadığın durumlarda çok tatsız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence wallhackde sorun yok da aim ve die die die baya absürd. Oyun wallhack'in sorun olması için fazla hızlı ve herkesin olacagı fırlayabilecegi yer az çok bariz ve sürekli biliniyor zaten.

Ben sıkıntım daha ziyade sana outplay olasılıgı vermeyen ultiler. Die die die ve i got you on my sights çok sıkıntılı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tracer eğer bastion falan değilse üzerine koymuyor, stick olmuyor yani. genelde birden fazla kill almak için ortaya bırakıyor veya hızlı hareket ettiği için. kötü bir pozisyonda değilsen kaçma olasığın var en azından az olsa da.

divanın ultisini farklı tutuyorum çünkü birinde ölüyorsun diğerinde ölmüyorsun. bastion sabit durarak mortarlasa dediğinde haklısın, duvarın arkasına geçersin, kısa süreli objective'ı bırakmış olursun. bastion'da öyle mi? adam üzerine koşarak mortarlıyor, duvar arkasına geçsen bile yiyorsun yani.

ben team fighttan bahsediyorum abi. team fightta iyi takımda kimse bastionı yedirtmiyor. rein var, mercy var, roadhog var. iyi takım bastion'ı yedirtmez kaotik bir ortam olmadığı sürece.

1v1 olayı oyunda niteliksiz zaten. genji ile bastion kesiyorumluk bir durum yok yani. ben de roadhog ile hook atıp alıyorum fakat yanında rein veya mercy var ise kurtarıyorlar. hiçbir şey olmasa mei vardır turret vardır yani, sana yedirtmez bastion'ı tek başına.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

yok bazı q lar fazla "press q for awesome" die diedie bunlardna biri. baziları daha interaktif junkrat'in q'u gibi, baızlaır daha taktiksel dvanın qsu gibi.

adamın dediği doğru abzürd ultiler var oyunda. ama wallhack bunlardan biri değil bende.


fazla puritan bir savunma wallhack sacma demek. niye sacmaki? cillop gibi taktilsel avantaj işte hatunun ultisi nesi garip bunun


abi Reaper oynayın anlayın Q "press for awesome" olmadığını gerçekten. Reaper çok kolay ölen bir hero. Reaperın olayı tamamen flank, tamamen arkalardan gezip insanlar ona bakmazken girişmek. Kendini unutturmak üzerine. O yüzden gerçekten utilize edebilmek için ultiyi çok ii pozisyon almak gerekiyor. Yoksa İnsanların arasına koşayım q ya basayım öldüreyim herkesi değil. İlk oynamaya başladığımda kaç kere boşa harcadım ben öle ultiyi 1 kişi bile almadan. Şimdi resmen 1 kişi bile bana ateş ediyorsa ultiyi açmıyorum özellikle. Direkt kendimi unutturup daha iyi bir zamanı bekliyorum.
Açıkcası ulitler ne kadar sana imba özellik verse de bence çok keyifli bir dinamik. High level oyunlarda göreceksiniz ultiler call out edildiği zaman ve dikkat edildiği zaman inanılmaz bir şekilde etkisiz hale getirilebilyior veya kaçılabiliyor. Yani oyunda herkese anlık "götü kollayın" tuşu verilmiş ve oyuna ciddi aksiyon getiriyor.

Soldier "I've got you in my sights" dediğinde inadına gidip soldiera sıkıp ölüyorsan. Abi ne kadar imba böle saçma şey olur mu demeyin. Mei varsa önüne duvarı koyar. Reinhardt varsa shieldı açar. Hiç bişey yoksa 5 saniye bir duvarın arkasına saklanır beklersin.

Junkratin motor sesi geliyorsa, sniper adamını uyaraırsın herkes etrafına bakar uzaktan patlatırsın. Tek başına random insanlarla oynuosan ya sen dikkat eder öldürmeye çalışırsın ya da gruptan uzaklaşırsın.

D.VA bombasını ortaya gönderdiyse hemen bir duvarın arkasına geçer line of sight ından çıkarsın.

Yani zaten bunları yapmayıp abi saçma sapan abilityler demenin bir anlamı yok. En çok öldüren ultiler zaten genelde insanların karambolde dikkat etmediği anda atılan ultiler. E başlangıç seviyesindeki oyunlarda da böyle oluyor hep zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

soldierın ultisinin güzelliği sınırısz sarjor ve %100 accuracy. o ikisi yine gelsin ultiyse auto aim olmasın sıkıntı olmaz. hatta karsında reinhardt varken daha bile iyi olur.


sınırsız şarjör değil ya, normal bitiyor şarjörün reload ediyorsun. O yüzden fulldeyken açmak daha avantjlı oluyor. Sadece her attığın vuruyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortits'in haklı oldugu noktalar var da zaten reaper ultisini kansere ceviren şey gruba atması. Hani mutlaka biri oluyor ya, o da adama sürekli hp veriyor sürekli her kill de ayakta tutuyor. Ve o invul süresi çok uzun abi. Böyle bir oyun için çok uzun yani. Böyle oyunda girebileceğin en hotspottan healthpack'e kadar lay lay diye ucunca adam sinirlerin bozuluyo yani.

Canım full oldugu için adamın healthpackini alamadıgım için kaç kere öldüm abi aşırı sinir bozucu dfgdfg.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...