bingildak Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Arkadaşlar, anketteki davranışa "ileri kullanıcılar" (sizi gözümde ileri kullanıcı olarak görüyorum bebişlerim) olarak yaklaşımınız nedir? Garbage'da açacaktım fakat anket koyamıyorum, kusura kalmayın. Şıkları çok uzatmak istemedim, marka size telefon, e-mail, sms yoluyla ulaşıyor olabilir. Eğer hangisi olsa daha iyi veya kötü olur beğenirseniz sevinirim.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 umurumda olmaz, onların lafıyla almam. karar verdiysem zaten almışımdır, ya da vazgeçmişimdir
Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 İleri kullanıcıların vazgeçtikleri bi şey konusunda tekrardan dürtülmekten hoşlanacaklarını sanmıyorum. Sonuçlar genellikle 3 ve 5'te yoğunlaşır bence.
totemic Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 hoşuma gider seçeneği ne abi oyle. asdf
huun Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 geçenlerde tatilsepetinden bir otel için yer alacaktım, site ödeme ekranında hata verdi. 15 dakika sonra aradı adamlar telefonla hallettik işimizi. o hoşuma gitmişti mesela; ama kapattığım ya da geri bastığım sayfadan sonra arasalar hoşuma gitmezdi herhalde.
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 ödeme hataları da dahil dediğim geri dönüşlere, müşteri kredi kartı numarasını hatalı girmiş mesela banka red vermiş, sonra müşteri kapatmış, buna geri dönmeli mi dönmemeli mi noktasında emin değil. ileri kullanıcı için iyi bir örnek olmadı ama çok yaşıyoruz abi bu durumları. "hoşuma gider" i idare edin abi işte anladınız asdasdasd
Certhas Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 eğer telefon ile aranırsam benim hoşuma gitmez. hatta o sitedeyken takip edildiğim hissine kapılırım ve çok ihtiyacım yoksa bir daha girmem ama çeşitlik hinlik yöntemleri var. bunu en çok markafoni ve gittigidiyor uyguluyor, mesela adam almaktan vazgeçmiştir ama mail ile "bakın %2 indirim kuponu var" haberi gönderirsin bir kaç gün sonra ve o zaman hem onu takip ettiğin belli olmaz, hem de indirim cezbedici bir unsurdur.
Marty Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 herseyi gecip odemede biraktiysam bi problem olmustur. mail falan atip ne ayak? diye sormalari cok da fena olmaz.
Esnaf Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 benim hoşuma gider ama almayacaksam da almam zaten sonucu etkilemez :P
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Certhas said: eğer telefon ile aranırsam benim hoşuma gitmez. hatta o sitedeyken takip edildiğim hissine kapılırım ve çok ihtiyacım yoksa bir daha girmem ama çeşitlik hinlik yöntemleri var. bunu en çok markafoni ve gittigidiyor uyguluyor, mesela adam almaktan vazgeçmiştir ama mail ile "bakın %2 indirim kuponu var" haberi gönderirsin bir kaç gün sonra ve o zaman hem onu takip ettiğin belli olmaz, hem de indirim cezbedici bir unsurdur. onu planladım zaten fakat işte mailing noktasında sıkıntı var ne yazık ki. sabit bir ip'den atarsan mailleri spam'a çok hızlı bir şekilde düşüyorsun. mailing şirketleri üzerinden yapmak gerekiyor o noktada sistemdeki datanın mailing plate'ın üzerine oturtulup mailing şirketine sistematik olarak nasıl geçeceği sıkıntılı. büyük oyuncular kendi serverlarıyla / büyük ekipleriyle dans ettikleri için zengin piçleri rahat yapıyor kehehehe. ebay falan yapıyordu bunu yıllardır, onlar da oradan ninjaladı.
Esnaf Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Esnaf said: benim hoşuma gider ama almayacaksam da almam zaten sonucu etkilemez :P ileride yapacağım alışverişleri etkileyebilir ama
calvaria Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 telefonla aramak nedir abi resmen taciz. Ama mail olabilir.
Dworgian Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 abi hiç hoş değil cidden. ha kart sisteminde sorun oldu vs ondan alamadım, site error verdi fln. o zaman tmm. ama öbür türlü "sana ne kardeşim?" derim
xaty Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Çok salak bi uygulama, ebay yapıyor ve rahatsız ediyor çok. Alcak olsam girer alırım yani, biliyorum orda o ürün olduğunu. Aradan zaman geçmiş hala ilgileniyorsanız blabla diye mail atıyor adamlar. O sırada almadıysam bi sebebi var zaten.
Xaenin Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 E-ticaret'in çok kritik bi aşaması vazgeçmeler. Bir süre yapmayın telefonla geri dönüş, data toplayın oradan dönenler üzerinden, sizin gözünüze çarpmayıp tüketicinin gözüne çarpan ve işleri aksatan bir sikkoluk olabilir. Oradaki tüm sikkolukları düzelttikten sonra müşteri ile temasa geçmeye başlayın derdim ben. E-ticaret'in güzel kısmı hızlı ve zahmetsiz olması, öncelik o zahmet kısmını minimize etmek. Tüketici önce online sonra telefon bla bla yaparsa rahatsız olabilir.
sektedar Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 calvaria said: telefonla aramak nedir abi resmen taciz. Ama mail olabilir. Bence de telefon çok itici olyor. amma illa bir şey olacaksa e-mail olabilir. kötünün iyisi olarak.
Norak Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 telefonda reject list bu günler için var
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 telefonla ararsa ağzına sıçarım. mail atabilir
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 bingildak said: Certhas said: eğer telefon ile aranırsam benim hoşuma gitmez. hatta o sitedeyken takip edildiğim hissine kapılırım ve çok ihtiyacım yoksa bir daha girmem ama çeşitlik hinlik yöntemleri var. bunu en çok markafoni ve gittigidiyor uyguluyor, mesela adam almaktan vazgeçmiştir ama mail ile "bakın %2 indirim kuponu var" haberi gönderirsin bir kaç gün sonra ve o zaman hem onu takip ettiğin belli olmaz, hem de indirim cezbedici bir unsurdur. onu planladım zaten fakat işte mailing noktasında sıkıntı var ne yazık ki. sabit bir ip'den atarsan mailleri spam'a çok hızlı bir şekilde düşüyorsun. mailing şirketleri üzerinden yapmak gerekiyor o noktada sistemdeki datanın mailing plate'ın üzerine oturtulup mailing şirketine sistematik olarak nasıl geçeceği sıkıntılı. büyük oyuncular kendi serverlarıyla / büyük ekipleriyle dans ettikleri için zengin piçleri rahat yapıyor kehehehe. ebay falan yapıyordu bunu yıllardır, onlar da oradan ninjaladı. Abi zaten bu mailing sirketleri sana bir web service veriyor, bu tarz toplu olmayan mailleri (transactional mail deniyor) bu web service araciligiyla yollayabiliyorsun. Diger toplu mailleri falan onlarin arayuzunden yolluyorsun. Sabit IP olayi dogru, bu tarz sirketler surekli IP blogu degistirip maillerin spam degil de gelen kutusuna dusmesini saglamaya calisiyorlar.
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 euromessage ile çalışıyoruz işte, sektördeki en iyilerden biri aslında bu konuda, görüşme fırsatım olmadı detayları
aquila Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 telefonla aramak abarti olur. sayfayi kapaticakken anket cikar mesela, niye vazgeciyosun diye. ya da mail gonder.
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Biz de eski calistigim yerde euromsg ile calisiyorduk, sistem dedigim gibi aynen.
Genel Yönetici orc_lord Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 İlgilendikleri için hoşuma giderdi ama zaten almaya niyetim olsa sonradan döner gene alırdım o sebeple diğer taraftan mantıklı gelmezdi.
masa Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2014 Neden almaktan vazgeçtiğime göre değişir.
yav Mesaj tarihi: Ekim 23, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 23, 2014 gıcık olurdum sepetimin içeriğinin satıcılar ve başkaları (reklamcılar diyelim) tarafından takip edilmesi hoşuma gitmez ama hepsi böyle yapıyor galiba eticaret sitesi açan bir arkadaşım sepette bekleyen mallara promosyon yapıp müşteriye hatırlatma stratejisinden bahsetmişti uçak firmaları falan en pisleri mesela, bileti koyuyosun 2 saat sonra alayım desen zamlı fiyattan dayıyıveriyorlar. nasıl algoritmalar varsa. bileti incelemenden itibaren saatli bomba gibi başlıyor çalışmaya. internetin televizyonlaşması zaten baştan çok sinir bir durum. şimdi bi de saatler maatler. gelecek korkutuyor valla.
Öne çıkan mesajlar