Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İnternet Alışveriş ve Müşteri İlişkileri (Anket)


bingildak

Öne çıkan mesajlar

Arkadaşlar, anketteki davranışa "ileri kullanıcılar" (sizi gözümde ileri kullanıcı olarak görüyorum bebişlerim) olarak yaklaşımınız nedir?

Garbage'da açacaktım fakat anket koyamıyorum, kusura kalmayın.

Şıkları çok uzatmak istemedim, marka size telefon, e-mail, sms yoluyla ulaşıyor olabilir. Eğer hangisi olsa daha iyi veya kötü olur beğenirseniz sevinirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

geçenlerde tatilsepetinden bir otel için yer alacaktım, site ödeme ekranında hata verdi. 15 dakika sonra aradı adamlar telefonla hallettik işimizi. o hoşuma gitmişti mesela; ama kapattığım ya da geri bastığım sayfadan sonra arasalar hoşuma gitmezdi herhalde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ödeme hataları da dahil dediğim geri dönüşlere, müşteri kredi kartı numarasını hatalı girmiş mesela banka red vermiş, sonra müşteri kapatmış, buna geri dönmeli mi dönmemeli mi noktasında emin değil.

ileri kullanıcı için iyi bir örnek olmadı ama çok yaşıyoruz abi bu durumları.

"hoşuma gider" i idare edin abi işte anladınız asdasdasd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eğer telefon ile aranırsam benim hoşuma gitmez. hatta o sitedeyken takip edildiğim hissine kapılırım ve çok ihtiyacım yoksa bir daha girmem ama çeşitlik hinlik yöntemleri var. bunu en çok markafoni ve gittigidiyor uyguluyor, mesela adam almaktan vazgeçmiştir ama mail ile "bakın %2 indirim kuponu var" haberi gönderirsin bir kaç gün sonra ve o zaman hem onu takip ettiğin belli olmaz, hem de indirim cezbedici bir unsurdur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Certhas said:

eğer telefon ile aranırsam benim hoşuma gitmez. hatta o sitedeyken takip edildiğim hissine kapılırım ve çok ihtiyacım yoksa bir daha girmem ama çeşitlik hinlik yöntemleri var. bunu en çok markafoni ve gittigidiyor uyguluyor, mesela adam almaktan vazgeçmiştir ama mail ile "bakın %2 indirim kuponu var" haberi gönderirsin bir kaç gün sonra ve o zaman hem onu takip ettiğin belli olmaz, hem de indirim cezbedici bir unsurdur.


onu planladım zaten fakat işte mailing noktasında sıkıntı var ne yazık ki. sabit bir ip'den atarsan mailleri spam'a çok hızlı bir şekilde düşüyorsun. mailing şirketleri üzerinden yapmak gerekiyor o noktada sistemdeki datanın mailing plate'ın üzerine oturtulup mailing şirketine sistematik olarak nasıl geçeceği sıkıntılı.

büyük oyuncular kendi serverlarıyla / büyük ekipleriyle dans ettikleri için zengin piçleri rahat yapıyor kehehehe.

ebay falan yapıyordu bunu yıllardır, onlar da oradan ninjaladı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

E-ticaret'in çok kritik bi aşaması vazgeçmeler. Bir süre yapmayın telefonla geri dönüş, data toplayın oradan dönenler üzerinden, sizin gözünüze çarpmayıp tüketicinin gözüne çarpan ve işleri aksatan bir sikkoluk olabilir. Oradaki tüm sikkolukları düzelttikten sonra müşteri ile temasa geçmeye başlayın derdim ben. E-ticaret'in güzel kısmı hızlı ve zahmetsiz olması, öncelik o zahmet kısmını minimize etmek. Tüketici önce online sonra telefon bla bla yaparsa rahatsız olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

Certhas said:

eğer telefon ile aranırsam benim hoşuma gitmez. hatta o sitedeyken takip edildiğim hissine kapılırım ve çok ihtiyacım yoksa bir daha girmem ama çeşitlik hinlik yöntemleri var. bunu en çok markafoni ve gittigidiyor uyguluyor, mesela adam almaktan vazgeçmiştir ama mail ile "bakın %2 indirim kuponu var" haberi gönderirsin bir kaç gün sonra ve o zaman hem onu takip ettiğin belli olmaz, hem de indirim cezbedici bir unsurdur.


onu planladım zaten fakat işte mailing noktasında sıkıntı var ne yazık ki. sabit bir ip'den atarsan mailleri spam'a çok hızlı bir şekilde düşüyorsun. mailing şirketleri üzerinden yapmak gerekiyor o noktada sistemdeki datanın mailing plate'ın üzerine oturtulup mailing şirketine sistematik olarak nasıl geçeceği sıkıntılı.

büyük oyuncular kendi serverlarıyla / büyük ekipleriyle dans ettikleri için zengin piçleri rahat yapıyor kehehehe.

ebay falan yapıyordu bunu yıllardır, onlar da oradan ninjaladı.

Abi zaten bu mailing sirketleri sana bir web service veriyor, bu tarz toplu olmayan mailleri (transactional mail deniyor) bu web service araciligiyla yollayabiliyorsun. Diger toplu mailleri falan onlarin arayuzunden yolluyorsun. Sabit IP olayi dogru, bu tarz sirketler surekli IP blogu degistirip maillerin spam degil de gelen kutusuna dusmesini saglamaya calisiyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gıcık olurdum
sepetimin içeriğinin satıcılar ve başkaları (reklamcılar diyelim) tarafından takip edilmesi hoşuma gitmez

ama hepsi böyle yapıyor galiba
eticaret sitesi açan bir arkadaşım sepette bekleyen mallara promosyon yapıp müşteriye hatırlatma stratejisinden bahsetmişti
uçak firmaları falan en pisleri mesela, bileti koyuyosun 2 saat sonra alayım desen zamlı fiyattan dayıyıveriyorlar. nasıl algoritmalar varsa. bileti incelemenden itibaren saatli bomba gibi başlıyor çalışmaya.

internetin televizyonlaşması zaten baştan çok sinir bir durum. şimdi bi de saatler maatler. gelecek korkutuyor valla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...