Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

teledünya soruncuğu


yav

Öne çıkan mesajlar

geçenlerde sinyal zayıfladı uzun süre de gitti televizyon. ben de kurcalamaya başladım, tekrar kanal yüklemeyi falan denedim. bu sefer sadece analog yayınlar çıkmaya başladı.

demin teknik destek için aradım. ödenmemiş faturam olduğu için (17+12 tl, 2 aylık) sistem hattıma sinyal gönderemiyomuş cart curt. dolayısıyla yardım etmiyorlar.

normalde 3.faturanın son ödeme tarihi geçtiği vakit hizmet kesiliyor ve 3-5 lira da açma kapama parası alıyorlar. ben de 2-3 ayda bir ödüyorum canım öyle istediği için.

şimdi bu 30 tl'yi veremeyecek değilim ama politikaları hoşuma gitmedi. 2 yıldır tıkır tıkır (2-3 ayda bir sfd) ödüyorum, ufacık bir arızada son ödeme tarihi geçen faturayı hizmet almak için zorla ödetme olayı kalbimi kırdı. hukuki etik açısından doğru mu tam emin olamadım.

şikayet için arayıp burda değil de telefonda mızmızlansam sonuç alır mıyım, dahası madem öyle kapatıyom ben de falan diye trip atasım geldi. biraz takıntılıyım galiba hehe

benim mantığıma göre faturaları 2-3 ayda bir ödeyerek yasal faizi kabulleniyorum ve bence bu benim eksiksiz hizmet almama mani değil.

(alternatifim nedir ya bu arada, contax modülüm var, kendime özel anten mi almam lazım ona başka bi kart takıp bişeyler izlemek için? hepi topu 2 kanal izleyip 3-5ini de zaplıyorum aslında, geek işi DIY çözümler felan var mıdır?)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ne var len
adam 3 fatura ödenmezse hizmet keseceğim diyor
ben de ona göre satın alıyorum bu hizmeti
sonra benden bağımsız durduk yere sinyal gidiyor. fatura tarihi 2 gün geçtiği için geceki maçı izleyemiyorum ve de velev ki ay sonu kıtlığı yaşıyorum, hepi top 1 lira faiziyle önümüzdeki ay vericem 2-3 faturayı da. haksız mıyım anasını satayım?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

µh said:

adamlar biliyor sinyali kesmezlerse 2 ay daha ödemeyeceğini


hayır olay bu değil.

onun şartı 3 ay ödenmezse hemen kesilmesi. şu an ödemediğim 2 faturam var ve 9-10.hafta'da falanım. 12.hafta kessin ceza da yazsın açma kapama parası istediği kadar, ona bişey dediğim yok?!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yapsın abi öyle
ben de ona göre öderim
ama öyle değilken böyle olması yanlış değil mi? ben mi çok etikçiyim ya da çok mantıksızım. birileri daha yazsın kabul edicem taşıtlığımı.
hukukçulardan mesaj bekliyorum amma velakin en mühimi. yoksa az ezikliği olana sallamayı bekleyen bi dolu insansınız. bu durumu size ben verdiğim için keyfimin bozulduğu da yok sdffds bilakis tersi de benim için geçerli çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tekrar yazayım
>3 ay ödeme yapılmazsa hizmet kesintiye uğrar diyor
>öyle bir durum yok
>hizmet bir arıza nedeniyle kesintiye uğruyor
>arıza için aradığımda ise ödenmemiş 2 faturanız (1 de olabilir) olduğu için yardım etmiyoruz diyor.


son ödeme tarihini 1 gün kaçırdığınız ve evinize arkadaşlarınızın gelip birlikte maç izleyeceğiniz bir akşam tv'de problem çıktığını; ve aradığınızda da ödenmemiş fatura sebebiyle yardım etmiyoruz dediklerini düşün. bunun etiği.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aquila said:

aldigi hizmetin faturasini zamaninda odemeyen adam etik sorguluyo lan, ne guzel.


zamanında ödemediğin zaman günlük %0,xxx faiz uyguluyor zaten adam ödemediğin her gün için. ben de ona göre 50 günde bir faiziyle ödüyorum. mevcut sisteme göre etik sorgulamayacak bir durumda değilim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dijital platform sözleşmesine göre asıl 2 fatura dönemi boyunca ödeme yapılmazsa kapatma hakları var.

genelde özel firmalar 2 veya 3 fatura dönemi boyunca ödeme yapmayanları ilk seferlerinde direkt kesmiyor. fakat tüketici bunu alışkanlık haline getiriyorsa örneğin 9 fatura dönemini 3er ay geçiktirerek 3 seferde ödüyorsa, ikinci veya üçüncü denemesinde hizmeti dondurabilir veya tamamen durdurabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...