yav Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 geçenlerde sinyal zayıfladı uzun süre de gitti televizyon. ben de kurcalamaya başladım, tekrar kanal yüklemeyi falan denedim. bu sefer sadece analog yayınlar çıkmaya başladı. demin teknik destek için aradım. ödenmemiş faturam olduğu için (17+12 tl, 2 aylık) sistem hattıma sinyal gönderemiyomuş cart curt. dolayısıyla yardım etmiyorlar. normalde 3.faturanın son ödeme tarihi geçtiği vakit hizmet kesiliyor ve 3-5 lira da açma kapama parası alıyorlar. ben de 2-3 ayda bir ödüyorum canım öyle istediği için. şimdi bu 30 tl'yi veremeyecek değilim ama politikaları hoşuma gitmedi. 2 yıldır tıkır tıkır (2-3 ayda bir sfd) ödüyorum, ufacık bir arızada son ödeme tarihi geçen faturayı hizmet almak için zorla ödetme olayı kalbimi kırdı. hukuki etik açısından doğru mu tam emin olamadım. şikayet için arayıp burda değil de telefonda mızmızlansam sonuç alır mıyım, dahası madem öyle kapatıyom ben de falan diye trip atasım geldi. biraz takıntılıyım galiba hehe benim mantığıma göre faturaları 2-3 ayda bir ödeyerek yasal faizi kabulleniyorum ve bence bu benim eksiksiz hizmet almama mani değil. (alternatifim nedir ya bu arada, contax modülüm var, kendime özel anten mi almam lazım ona başka bi kart takıp bişeyler izlemek için? hepi topu 2 kanal izleyip 3-5ini de zaplıyorum aslında, geek işi DIY çözümler felan var mıdır?) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 şaka mı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 gıcık oldum mantığı yok zaten dalga geçecek bi dolu insan olcak ama onları da okumak hoşuma gidiyor. seviom bu kafamı lskdfj Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 bazen sirketlere sinirleniyoruz yaptiklari icin ama boyle tuketicileri olan sirket ne yapsin anasini satim, tipe bak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 işsiz gördüm seni baya baya uğraş bul kendine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 ne var len adam 3 fatura ödenmezse hizmet keseceğim diyor ben de ona göre satın alıyorum bu hizmeti sonra benden bağımsız durduk yere sinyal gidiyor. fatura tarihi 2 gün geçtiği için geceki maçı izleyemiyorum ve de velev ki ay sonu kıtlığı yaşıyorum, hepi top 1 lira faiziyle önümüzdeki ay vericem 2-3 faturayı da. haksız mıyım anasını satayım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
µh Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 adamlar biliyor sinyali kesmezlerse 2 ay daha ödemeyeceğini Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 abi olay aslinda su bak; https://telex.cc/telex-station.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 evet haksızsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 µh said: adamlar biliyor sinyali kesmezlerse 2 ay daha ödemeyeceğini hayır olay bu değil. onun şartı 3 ay ödenmezse hemen kesilmesi. şu an ödemediğim 2 faturam var ve 9-10.hafta'da falanım. 12.hafta kessin ceza da yazsın açma kapama parası istediği kadar, ona bişey dediğim yok?! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 tr de son ödeme tarihi geçince keseceksin hizmeti baska türlü uğraşılmaz insanlarla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 yapsın abi öyle ben de ona göre öderim ama öyle değilken böyle olması yanlış değil mi? ben mi çok etikçiyim ya da çok mantıksızım. birileri daha yazsın kabul edicem taşıtlığımı. hukukçulardan mesaj bekliyorum amma velakin en mühimi. yoksa az ezikliği olana sallamayı bekleyen bi dolu insansınız. bu durumu size ben verdiğim için keyfimin bozulduğu da yok sdffds bilakis tersi de benim için geçerli çünkü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 neyin etiği abi tam olarak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 aldigi hizmetin faturasini zamaninda odemeyen adam etik sorguluyo lan, ne guzel. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 tekrar yazayım >3 ay ödeme yapılmazsa hizmet kesintiye uğrar diyor >öyle bir durum yok >hizmet bir arıza nedeniyle kesintiye uğruyor >arıza için aradığımda ise ödenmemiş 2 faturanız (1 de olabilir) olduğu için yardım etmiyoruz diyor. son ödeme tarihini 1 gün kaçırdığınız ve evinize arkadaşlarınızın gelip birlikte maç izleyeceğiniz bir akşam tv'de problem çıktığını; ve aradığınızda da ödenmemiş fatura sebebiyle yardım etmiyoruz dediklerini düşün. bunun etiği. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 dusundum ve haksizsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 iki adım geri git: etik olan faturayı son ödeme gününden önce ödemek. bu noktada etiği yakala sonra hizmette etik ararsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 aquila said: aldigi hizmetin faturasini zamaninda odemeyen adam etik sorguluyo lan, ne guzel. zamanında ödemediğin zaman günlük %0,xxx faiz uyguluyor zaten adam ödemediğin her gün için. ben de ona göre 50 günde bir faiziyle ödüyorum. mevcut sisteme göre etik sorgulamayacak bir durumda değilim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 eppur si muove abi ikna edemediniz bence ben haklıyım hala Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 dijital platform sözleşmesine göre asıl 2 fatura dönemi boyunca ödeme yapılmazsa kapatma hakları var. genelde özel firmalar 2 veya 3 fatura dönemi boyunca ödeme yapmayanları ilk seferlerinde direkt kesmiyor. fakat tüketici bunu alışkanlık haline getiriyorsa örneğin 9 fatura dönemini 3er ay geçiktirerek 3 seferde ödüyorsa, ikinci veya üçüncü denemesinde hizmeti dondurabilir veya tamamen durdurabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laraken Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 zira mal değiller, neden emekli gibi 3 aylığa bağlıyorsun ki adamları? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 abi ödesene faturanı hasta mısın jsdf bi de konu dışı bölümüne taşıyayım başlığı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Ödenmemiş faturaya teknik destek hizmeti verme sözleri olmadığı sürece şirketin sıkıntıya girme ihtimali yok. =/ Ayrıca üç ayda bir fatura mı ödenir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
neutrino Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Televizyonu da üç ayda bir izle lan sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2014 enteresağn Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar