madcow Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 autosave modunu indirin en fazla 10 dakka kaybedin kaybedecekseniz de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arnis Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Bu aksam onu arastiricaktim iyi oldu sagol, peki bu modlarin oyunu kasma durumu nedir? gerci suan hic mod kullanmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 ben salak salak şehrin içinde arabaları takip edip gezmeyi seviyorum. oyunu bıraktım resmen araç - tır takibi yapıyorum ya. asdf hala inat ettim tek bir bölge satın almadım. sıkış tepiş nereye kadar gidicez bakalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AscAnsio Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Community Manager'ın sorularıma cevapları, ay hadi inş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
madcow Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 ben 8 modla falan oynuyorum. yok autosave yok herseyi purchaseable falan gibi gameplay modları. suana kadar hic kasma olmadı. loading suresi biraz uzadı okadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 proper hardness modunu mutlaka denesin, vanilla zorluktan hoslanmayanlar oyunu baya bir degistiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 said: Oraya köprü, şuraya kavşak, şuraya 3'lü otoban kasa kasa az kaldı Melih Gökçek olucam Adamın kafasını yaşar oldum, sürekli şehri nasıl geliştireyim diye düşünüyorum, fikirleri uyguladıkça şehir batıyor. Çok başarılı, 10 Melih Gökçek üstünden 11 Melih Gökçek veriyorum, son zamanların en iyi şehir kurma/ Melih Gökçek simülasyonu. steamde şu yorumu yazan bizdendir kesin.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 snapleyecek bir grid olmaması oyunun en büyük eksikliği. biri acilen modunu yapmalı. bir de highway yaparken curve tool oyunun ölçeğini de kullanamıyor. release olarak epey patato aslında oyun. çok erken çıkarmışlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 simcity o kadar kotuydu ki, ben bu release a fazla fazla raziyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
madcow Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 bu arada suana kadar su olsa ya dedigim galiba herseyin modu cıktı. ahah bu kadar modlanabilir yapmıs olmaları, hype'ın da destegiyle, sayesinde oyun baya guzel oldu. hic vanilla oynamadım oyunu resmen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 arcane said: snapleyecek bir grid olmaması oyunun en büyük eksikliği. biri acilen modunu yapmalı. şu çok lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 "Commercial demandini yok eden bugı ofiste denerken oluşturmayı başardık" falan demişler. Bugı kendileri de tespit ettiklerine göre artık bir zahmet öldürürler herhalde :F Bu arada yaya yolundan servis araçlarını geçiren modlar falan gelmiş. Yaya yolu caddeleri falan yapılabiliyormuş. Sonra ghostbusterdaki itfaiye istasyonu falan gelmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2015 bu mod duzeltiyor commercial demand bugini. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Mart 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2015 http://i.imgur.com/U8iPjtY.jpg http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409855597 https://secure.static.tumblr.com/91a651c83885ce17701e7d66f3547219/6jpicnu/Y6rn383en/tumblr_static_gus_pollos.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 AscAnsio said: Redeagle said: edit: AscAnsio said: Hoca şu saydıklarının hepsi 1-2 yamaya düzelir ya. İlk büyük yamaya tüneller geliyor, ilk Expansion Pack'e de hava efektleri geliyor, bizzat vereyim müjdeleri. Oyun yeni yeni emekliyor, öyle enseyi karartmayın hemen. Bunları nerden öğrendin ya :F reddit'te Paradox Community Manager'ının (TotallyMoo adamın nick'i) açtığı bir AMA başlığı var Skylines bölümünde, her gün girip ne kadar soru varsa cevaplıyor adam. Bilgiler o başlıktan :) Bir de şöyle bir şey var. http://www.youtube.com/watch?v=QuhIk-5Xnjg Gece modu yok diye moralimiz bozulmuştu, modlamalarla ilk adım atılmış bile. Şimdilik sadece araba farları falan ön planda, geliştirirlerse o açık da kapanır. Colossal Order'a iş kalmayacak Workshop böyle giderse. moo /cbg/'de de takılıyor /vg/'de Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Dün işyerine enparacı arkadaş geldi. Hemen oyunu steam mobile'dan aldım, annemi arayıp evdeki laptopa download ettirdim. Şehrin ilk kuruluş aşaması çok mu önemli? Yollar vs, sonradan ufak gelmeye trafik olmaya başlıyor. Genişleteyim derken şehrin yarısını yok ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 arayüzü modlayamıyorlar mı? budget'da numerical entry lazım. bir de elektrik ve suyu budget menüsünü açmadan ayarlayabilsek şahane olur, hayat kolaylaşır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 patch gelmis: 1.0.6 - Patch notes Windows: dependencies to the visual studio runtime have been removed. Addresses the issue where ColossalNative.dll would fail to load for users missing/having wrong msvcrt dlls. Windows/OSX: fixed an issue where some users would not have permissions to access an user folder Linux: fixed some cases where the first time launch would show the game half way out of the screen on dual monitors Linux: various runtime optimizations Linux: hopefully fixed the performance problems and the log spam, we were unable to reproduce that issue so this is a bit of a blindfolded fix Linux: added support for $XDG_DATA_HOME. If you are using a custom path for XDG and already played the game on that machine, you will need to manually move the user files from the default folder ~/.local/share/Colossal Order/Cities_Skylines to $XDG_DATA_HOME/Colossal Order/Cities_Skylines Mac/Linux: fixed a crash when selecting a building in the Asset importer All platforms: added some debug info which may be useful when trying to help users in trouble All platforms: added support for -screen-height & -screen-width and lowered severity of argument error unsupported launch options so they would cause the new game button to be greyed Modding API: fixed OnCalculateResidentialDemand, OnCalculateCommercialDemand and OnCalculateWorkplaceDemand to call their respective counterpart properly. Also fixed for office buildings calling industrial level up. nerfed parks decreasing commercial demand road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads building effect radius is more accurate added a Film grain slider in the Graphics options, like for the Tilt shift. (Users with the Disable Film Grain mod subscribed from Steam workshop and enabled will be notified with a "Console warning" when the game start and the game will automatically disable the mod and set the film grain amount to 0 so that no action from users is required apart from closing the Console panel). added a chirper volume slider in the Audio options intro screen can be skipped with mouse click or key press fixed a case where an error would occur if the Source folder was not found while sharing a Mod to the workshop fixed Publish workshop panel caption to not always show Savegame regardless which asset type was selected killed the clicking sounds that could be heard on a quiet night during full moon and near the end of the loading screen buildings uploaded to the workshop will now go to their respective tags automatically. (Buildings already on the workshop will not, we are currently investigating how to make it happen without users having to do anything about it) fixed holding down mouse button and release over ui keeps some tools active fixed tooltip stays visible when using shortcut to open area view fixed parking spaces still working for burned down buildings. fixed mouse raycast use normal mesh for burned down buildings. removed airplane engine sound from unlockpanel... :p fixed minor text issues in different languages fixed wrong tree shadow alpha with pollution or water fixed bulldozeing ship/airplane paths in map editor even when they are not visible fixed pedestrian bridge color slightly wrong from far distance Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AscAnsio Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Sağlam patch, SAĞLAM İRADE. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 hakketten saglam patch gelmis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 commercial seyi duzelmis bi 5dk bekleyince kendisi yavas yavas artiyor aslinda olmasi gereken yere kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 borderlands modu gelmis asd: http://i.imgur.com/eSPNA63.jpg http://i.imgur.com/mJIzfFR.jpg http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=410196151 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DareJedi Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Normalde daha keyifli gozuktugu kesin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2015 AscAnsio said: Sağlam patch, SAĞLAM İRADE. http://fc00.deviantart.net/fs42/i/2009/092/e/c/So_Say_We_All__Inspirational_by_uncannyphantom.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 20, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2015 tuneller ve euro binalari free dlc olarak gelcekmis yakinda, ayrica zen garden bugun acilacakmis herkese gene free dlc. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar