Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Albion Online #2


BeIlow

Öne çıkan mesajlar

Mortis said:

of bi de buna mı hype ya hehe

anelorun yorumlarını okuyunca oynayasım geldi,

abi zone olayını düzeltmişler mi? Anelor sen eskiden oynamamıştın ama şöyle bir durum vardı eskiden. Tüm haritayı böle koridor koridor bölmüşler. böle bir aşağı gördüün yere inmek için taa haritanın kuzeyindeki rampadan inerek iniyordu n falna o yüzden böle o zoneda gezmek çok dert oluyordu. Hala böle mi zonelar?


bildiğim kadarı ile bütün map'i overhaul ettiler. tam başladığım yerde aynen bahsettiğin gibi bi zone var. zone'un ortasında tepe var bitane ve tepenin çıkışı öbür taarafta çok küfür ettim sdf. her zone öyle mi? şuana kadar 3 veya 4 tane zone gördüm sanırım ve sadece 1 tanesi bu şekildeydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla biz oynarken öle onlarca zone yoktu sanırım bi 7-8 tane zone vardı diye hatırlıorum çoğu da o şekildeydi,

böle 3 level oluyor, her seviye inip çıkmak belli rampalardan oluyor.

neyse sen anlat hype yap bu bahsettiimiz 1 yıl önce falandı nerdeyse , ki o zaman bile oyun fena deildi, baya şey eklemeişlerdir diye düşünyüorum :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

açıkca söyleyeyim ben oyunun uo havasını, animasyonlarını, koşuşturmayı, akıcılığını ve çizim tarzını sevmiştim

sevmediğim kısımları

1) demin bahsettiğim zoneların koridor şeklinde olması her üst ve alt seviyelere haritada 1-2 bulunan rampalarla geçilmesi. Bu baya zone içerisinde gezmeyi çok zorlşatırıyordu.

2) itemların ve crafting direkt tier bazlı olması; tier 1 kazma al tier 1 taş topla. Tier 1 taşla tier 2 kazma yap tier 2 maden topla tier 2 madenle tier 3 kazma yap, tier 3 e geç tadında tüm crafting ve gathering bu şekilde. Bu bakımdan sandbox değil. Çünkü bi yerden sonra tier 1 maddelerin vslerin önemi kalmıyor. HAni Tree of life'daki gibi odun, taş vs gibi basic ham maddelerin sürekli ihtiyaç duyulması gibi bir durum yok. Böylelikle ister istemez güçlü adamlar yükse tier kaynakların olduğu zonelarda, düşük seviyedeki insanlar düşük tier kaynaklarının orda bulnuyordu. Level yok ama bildiğin dolaylı yoldan zonelar levellı hale gelmişti.

3) Interface içerisinde oynanabilirlik çok kötüydü, gezerken taş mı gördün, eline kazmayı sürükle git kaz, sonra ağacın yanına gel, bu sefer eline baltayı sürükle ağaç kez, mob çıksın eline kılıcı sürükle mobu kes vs tadında sürekli dur kalk modunda oynuyordun. Kısa yolları vs. yoktu veya ağaca tıkladığında otomatik ceibndeki baltayı almıyordu. veya en azından uodaki gibi iki kere tıklama yoktu inventoryden.

4) Sanırım skill ve stat cap diye bişey yoktu? böyle sürekli achievement açma üzerine skill kasıyordun ama onun sonu var mıydı bi insanı über adam yapmayı engelleyen hatırlamıyorum.


Bunları az çok düzelttilerse çok iyi. Anelor sen söyle gelişme var mı bu konularda :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

UO havası yoktu cidden. ırgatlık ve craft sistemi her "sandbox" ta olan şekilde vardı işte. hani adamlar uo deneyimi hedeflememiş zaten.

büyük ihtimal günün sonunda baya casual bir deneyim sunacak. which is fine, tablets and shit.

20 yaşındaki almanlarda uo deneyimi beklemek yersiz zaten. uo'yu yapan adam uo yapcam diye milyonlar topladı uo arayüzüne sahip uo olmayan oyun yapıyor ehu.

uo ya en yakın imamın projesi asd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi oyuna 50$ verirken içim biraz cız etmişti ancak sonuna kadar helal olsun ya. oyun acaip keyifli.

guildden farmingle uğraşan adama yem parası verdim çiftliğindeki 2 attan tekini bana yetiştiricek yarın akşam binicem tepesine vurucam kırbacı.
saatlerce dungeonlar da sürttüm craft yaptım quest yaptım. dungeonın tekinde 3 mob aggrolayan newbie'ye yardım etmedim ölünce üstünü lootladım. başka bi dungeonda direk player cenazesi buldum lootuna kondum. miniboss kestim 10-20 hp civarı ölümün eşiğinden döndüm 2 kere üstümde full t3 mat toplamışken.

özlenen mmo maceraları yaşadım yıllar sonra. eğer memnuniyetim devam ederse release öncesi 50$ daha basip legendary'e upgrade edebilirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

off özendirme

abi bu yukarıda bahsettiğim sıkıntılar devam ediyor mu bi baksana yazdığıma

edit: aha demin bir live stream izledim, direkt taşa gidince kazmayı çıkarıyor kurtun cesedine gidince bıçağı çıkarıyor falan, halletmişelr onu, iyi olmuş. ömrümü tüketmişti o gathering ekipmanı değiştirme olayı


baya bir pve contenti eklemişler lan oyuna

http://www.twitch.tv/antpile
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

açıkca söyleyeyim ben oyunun uo havasını, animasyonlarını, koşuşturmayı, akıcılığını ve çizim tarzını sevmiştim

sevmediğim kısımları

1) demin bahsettiğim zoneların koridor şeklinde olması her üst ve alt seviyelere haritada 1-2 bulunan rampalarla geçilmesi. Bu baya zone içerisinde gezmeyi çok zorlşatırıyordu.

2) itemların ve crafting direkt tier bazlı olması; tier 1 kazma al tier 1 taş topla. Tier 1 taşla tier 2 kazma yap tier 2 maden topla tier 2 madenle tier 3 kazma yap, tier 3 e geç tadında tüm crafting ve gathering bu şekilde. Bu bakımdan sandbox değil. Çünkü bi yerden sonra tier 1 maddelerin vslerin önemi kalmıyor. HAni Tree of life'daki gibi odun, taş vs gibi basic ham maddelerin sürekli ihtiyaç duyulması gibi bir durum yok. Böylelikle ister istemez güçlü adamlar yükse tier kaynakların olduğu zonelarda, düşük seviyedeki insanlar düşük tier kaynaklarının orda bulnuyordu. Level yok ama bildiğin dolaylı yoldan zonelar levellı hale gelmişti.

3) Interface içerisinde oynanabilirlik çok kötüydü, gezerken taş mı gördün, eline kazmayı sürükle git kaz, sonra ağacın yanına gel, bu sefer eline baltayı sürükle ağaç kez, mob çıksın eline kılıcı sürükle mobu kes vs tadında sürekli dur kalk modunda oynuyordun. Kısa yolları vs. yoktu veya ağaca tıkladığında otomatik ceibndeki baltayı almıyordu. veya en azından uodaki gibi iki kere tıklama yoktu inventoryden.

4) Sanırım skill ve stat cap diye bişey yoktu? böyle sürekli achievement açma üzerine skill kasıyordun ama onun sonu var mıydı bi insanı über adam yapmayı engelleyen hatırlamıyorum.


Bunları az çok düzelttilerse çok iyi. Anelor sen söyle gelişme var mı bu konularda :)


1) bahsettiğin dizaynda mapler mevcut ancak açık alanlı zibilyon tane giriş çıkışlı high groundu olan veya bildiğin karman çorman doğru dürüst patika olmayan orman zonelar mevcut. safe zone'dan çıkmadım daha pvp döncek yerlerde ne tip bi map dizaynı tercih ettiler bilmiyorum.

2) t3 matını refinelamak için t3 matı ve refined t2 gerekiyor. t4 için t4 ve t3 lazım vs vs böyle gidiyor. yani illa ki t2 toplaman gerekiyor ooh t3 e geçtim artık t2'lere elimi sürmem gibi bi durum yok. sadece t2 wood toplayıp refinelayıp bunu sataarak para kazanılabilir talebinin biteceğini düşünmüyorum.

3) toolların çantanda ağaça tıklıyosun otomatik baltanla vuruyor. madene tıklıyorsun pickaxele vuruyor. eline onu al bunu al yapmıyosun elinde sürekli silahın var.

4) achievement olayı EVE Online skill sistemi gibi. tier 3'leri açman 1 gün sürüyor ancak t3'den sonra baya zorlaşıyor. eğer biraz ondan biraz bundan gidersen çok zaman kaybediyorsun. teknik olarak herşeyi kasabilirsin evet ancak eline balta aldığında bow'daki achievementın hiçbi işine yaramayacağından ötürü allah olma gibi bi durum söz konusu değil.

Edit: dedigin koridorvari map tarzi genelde baslangic koylerine komsu zonelar bu arada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

ama crafting skilleri için asıl skill cap gerekiyor ya, combat için sorun değil de dediğin gibi itemla onu halletmişler. ama herkes bir yerden sonra herşeyi craft edebilir hale gelirse kötü tabi

Crafting stamina var oyunda gerci neye gore ayarlamislar bilmiyorum ama suanki staminami 1 ayda bitiremem ben. Belki ekonomiye gore increase rate i falan degisecek bilmiyorum. Craft skillerini kasmak her baba yigidin harci degil gibi geldi bana tier3 den sonra zorlasiyor baya herseyi craftlayabilen karakter icin baya yillarini vermen lazim sanki. Dedigim gibi bi yerden sonra progress yavasliyor baya ve oyun seni ozellesmeye itiyor yoksa oldugun yerde sayarsin.
Edit: bide su var crafingin bottlenecki matlar. Oyuncu sayisi crafter sayisi ne kadar artarsa artsin material sayisi sabit ve oyunda global ekonomi yok butun auctionlar marketler lokal. Yani oyuncular daha az player olan bolgelere goc etmeye yeni alanlarin kesfine ve guild olarak hareket edip yeni yerler ele gecirmeye zorlanicak. Bunun sayesinde zamanda tuccar gibi oynayabileceksiniz oyunu bi yerden ucuz Mali okuze yukleyip baska yerde satmaca vs. potansiyel var. Ekonomi nasil sekillencek tam kestirmek guc ancak soyle bisey var ki dedigin seyler olursa developerlar illa ki el atar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar 8 senemi ultima online harcadım hala crafting ana temalı oyunlardan sıkılmış biri olarak(en son tree of life ) bu sefer almadan soruyorum

Crafting kasmadan pve yada pvp ile yada archer kasıp dungeonlardan item çıkarıp kendi yolumuzu bu oyunda bulabilirmiyiz

yoksa bu oyunda ana teması crafting mi ? ben kılıçın yolu ile ilermek istiyorum bu mümkün mü :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Crafting, ve silah zırhını kaybettin mi t1 matlar toplamaya başlıyosun t2 yapıyosun öyle tier'leri yükseltiyosun stok yapılcak fazla yerinde yok her öldüğünde baştan başlıyosun gibi sıkıntılı bir durum var.

Son hali ne oldu bilmiyorum ama Tree of life varken bunu oynamam açıkcası, bunu alcaktım tree of life çıkınca gerek kalmadı benim açımdan.

Yinede takip ediyorum ne olur ne olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zeyth said:

Arkadaşlar 8 senemi ultima online harcadım hala crafting ana temalı oyunlardan sıkılmış biri olarak(en son tree of life ) bu sefer almadan soruyorum

Crafting kasmadan pve yada pvp ile yada archer kasıp dungeonlardan item çıkarıp kendi yolumuzu bu oyunda bulabilirmiyiz

yoksa bu oyunda ana teması crafting mi ? ben kılıçın yolu ile ilermek istiyorum bu mümkün mü :)


sakın alpha'ya beta'ya girme. istediğini yapabilmen için ekonominin oturması lazım. dungeonlara questlere akarak sadece combat skillerini geliştirerek kastığın parayla'da ziyaret ettiğin şehirlerden silah zırh alarak oynayabilirsin ancak ekonominin oturması lazım bunun için zira oyundaki her silahı armoru oyuncular yapıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...