Mumble'da tam aynı konulardan konuşmuştuk, sonunda elini taşın altına sokmaya karar vermişsin. Şu ön görüye herkes sahip olamıyor ya sahip olanlara da saygı duyuyorum gerçekten, tebrik ettim.
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.
Dio UO (IPY-vari)
BOD sistemini hiç karıştırmayın bence
Teşekkürler, asıl sorun şu ki milleti bu anlattıklarıma ikna etmem gerekiyor. Yoksa "ha precast mı var pff" denilip okumadan gider millet, dengeli olanın precast olduğunu anlatabilmem gerekiyor yoksa o kadar emek o anda çöp olur. Stratics tarzı bir şey hazırlıyoruz bu anlattığım tarzda şeyleri biraz da türk oyuncu ağzıyla anlatıp daha çok videoyla destekleyerek en azından anlatmaya çalıştığım şeyi okutmam gerekiyor. Karar vermek yine oyuncuya kalmış ama en azından okumuş, izlemiş olurlar. O yüzden insanları "özendirebilecek" videolar çekmek için bu videolarda bulunacak oyuncular lazım, botlarla çekmek bayık olur.
Yani en azından birileri mutlaka 12 senedir aynı monoton oyunu oynamaktan bıkmıştır diye düşünüyorum, sadelik diye diye içi bomboş sadeliğin yanından geçmeyen sunucular yaptı hep rantı, birçoğu da gerçek parayla rant sağladı kendine, parayla aslında bildiğimiz edit yapmayı normal hale getirdiler.
Yani en azından birileri mutlaka 12 senedir aynı monoton oyunu oynamaktan bıkmıştır diye düşünüyorum, sadelik diye diye içi bomboş sadeliğin yanından geçmeyen sunucular yaptı hep rantı, birçoğu da gerçek parayla rant sağladı kendine, parayla aslında bildiğimiz edit yapmayı normal hale getirdiler.
BOD sistemini hiç karıştırmayın bence
BOD olayının amacı tamamen craftın da işin bir ucundan para ve pvm'de çıkmayan eşyalar kazanabilmesi amacıyla düşündüm. Yoksa runic toollar vs. zaten olamaz, magic imbuing planımda olan bir şey değil yani. Rewardları o dönemlere göre düzenleyip, sadeleştirip craft karakterlerin sıkılıp bankada sünmesini engeller diye düşünüyorum. +30 blacksmithing veren hammer veya colored anvil veya clothing bless deed veya colored clothların, sandalların oyunda core bir değişim olduğunu sanmıyorum. Vaktini sırf BODla harcamak isteyen insanlar olabilir.
ha o nitelikte olacaksa olsun tabii ki.
Muhtemelen BOD denilince aklına gelen türk runuo shardlarındaki milyarlarca BODcu accountu olmuştur, çünkü getirisi o kadar çok ki AOS'ta millet artık pvmyi falan bırakıp yüzlerce accountu sırf BOD alabilmek için açıyor. Dediğim gibi rewardları rare itemlar yapıp zorlayıcılığını ve delayini de bir miktar düşürürsem vakit geçirmelik bir şeyler olabilir. Rare item demişken stealingin işe yaradığı nokta günlük, haftalık veya aylık bazı noktalarda spawn olan rare itemları çalabilmesi olacak, rare item ne dersen tamamen dekoratif amaçlı ama oyunda yalnızca tek bir yerden elde edilebilen item oluyor.
peki bu dungeon içlerinde skill gainlerin daha yüksek olmasını falan ayarlayabiliyor musunuz? kolay bir şey mi bu? bence en önemli şeylerden biri. insanları makroyu bırakıp, şehirden çıkıp dungeon'a gitmeye teşvik etmek.
Ondan bahsetmeyi unutmuşum, evet o şekilde ayarlı combat, magery ve resisting spells. Lockpicking de macroyla 92.0 civarına kadar çıkabiliyor oradan sonrası dungeonlarda sık sık bulunabilen chestlerle tamamlanabiliyor.
edit : Herkesin bir anda GM olması çok mantıklı değil zaten, younglık ve günlük PH olması aniden GMliğe fırlatmak yerine adept seviyelerden sonra yine bir zorlaşma var.
edit : Herkesin bir anda GM olması çok mantıklı değil zaten, younglık ve günlük PH olması aniden GMliğe fırlatmak yerine adept seviyelerden sonra yine bir zorlaşma var.
Teoride çiçek gibi server olacak sanıyorum. Pratiğini de kısa sürede görürüz inşallah.
karakter gelişimi olmak zorunda bence. diğer türlü gerçekten hiç zevk vermiyor. ortalama 1 haftada casual bir adam karakteri pvp yapabilir hale getiriyors bence kabuldur. 13-15 saat aktif, 40-60 saat pasif gibi.
Aslında macroya imkan vermeyecek ama kolay gain alınan bir sistem ne güzel olur.
Mesela dövüş skilleri sadece mezarlıklarda ve dungeonlarda olsa ama hızlı olsa. Hani o alanlar dışında hiç gain gelmese. Macrolanamaz olur böylece. Atıyorum 0 - 50 arası mezarlık, 50 - 60 bir dungeon, 60 - 70 bir digeri... fln.
Konunun başını kaçırmış olabilirim, böyle bir sistem olacaksa ve ben atladıysam kafa dolgunluğuma verin.
Mesela dövüş skilleri sadece mezarlıklarda ve dungeonlarda olsa ama hızlı olsa. Hani o alanlar dışında hiç gain gelmese. Macrolanamaz olur böylece. Atıyorum 0 - 50 arası mezarlık, 50 - 60 bir dungeon, 60 - 70 bir digeri... fln.
Konunun başını kaçırmış olabilirim, böyle bir sistem olacaksa ve ben atladıysam kafa dolgunluğuma verin.
olması gereken o zaten. hiç skill gelmemesi değil fakat kombat skillerinin makroda atıyorum dungeon'da moblara karşı geldiğinden 10 kat yavaş olması gibi. makroyu tam olarak engelleyemezsin, engellesen çok itici olur, millette makro kültürü var hehe. önemli olan nokta insanları makro yapmak yerine (işi gücü olan adam makro ile uğraşmak zorunda kalmasın, geri kalmasın) dungeonlarda aktif oynayarak gelişim sağlamayı teşvik etmek.
2 saat makroda 2.0 skill aldıysan,
dungeonda 15 dk'da 2.0 skill gelsin mesela.
pasif kasmak isteyen adam yine kassın ama aktif ve casual adam geride kalmasın.
2 saat makroda 2.0 skill aldıysan,
dungeonda 15 dk'da 2.0 skill gelsin mesela.
pasif kasmak isteyen adam yine kassın ama aktif ve casual adam geride kalmasın.
Demek istediğim o tarz şeyler zaten, ne kadar zorlanırsan o kadar gain alırsın bu zorlanma tabi zaman anlamında değil. Yani düz playera vurmak veya dümdüz zombie'ye vurmak 100'e kadar giden bir yol değil. Nasıl ki mageryde seviyesine göre büyü atarak ilerleniyorsa aynı zorluğu combat ve craft skilleri de kapsıyor.
Testerlık lazım olursa ben gelirim.
Hadi inşallah. Sen server ı aç hype ın bizden lkasjdsakl
yalan olur hiç uğraşma zamanına yazık.
saatlik ph arttıran scrull'lar düşebilir yaratıklardan
Öne çıkan mesajlar