Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Nintendo 3DS -2

Laurelin

Öne çıkan mesajlar

ahah senran kagura eshop'a gelmiş ama adamlar bir video bile koymamışlar, sadece 3 tane resim lmao. 1990 kafası nintendawg böyle 35€'ya nasıl satacak oyunu. sonra satmadı diyecekler. hayır oyunun neye benzediğini bile anlamak mümkün değil koydukları resimlerden.
Sosyal ağlarda paylaş

Boneslark said:

bende eshop a niye hala gba / ds oyunları koymuyorlar onu merak ediyorum

steambox yerine handheld konsol işine girseydi keşke valve... marketteki tek rakipleri bu embesiller olurdu heh

http://2.bp.blogspot.com/-VrnET1YfoYg/ULrLeAXaAhI/AAAAAAAAB9I/S58WvxOGssg/s640/gaben.jpg
silip süpürürdü hz gaben. belli olmaz bakalım bundan sonraki adım olabilir heh.
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.cinemablend.com/games/Binding-Isaac-Banned-From-3DS-Breaking-Nintendo-Religion-Rule-58844.html

said:
You're probably asking "why hasn't the multi-million selling Binding of Isaac appeared on the Nintendo 3DS eShop yet and will it ever arrive?" It doesn't look like it. According to reps for Nintendo, the game steps over the boundaries of Nintendo's tolerance for religious material, and thus, the game won't be arriving on Nintendo's eShop.

said:

According to IGN, Nintendo of America's head of business development, Dan Adelman, told them that...
“It kind of kills me...it kills me right now that I had to make that phone call.” … “We carve out some categories of content we don’t allow,”...”Religious themes is one of those topics. And so it was deemed to be in violation of that.”

sony bu oyunu ps+ ile bedava dagitti. bir taraf engelliyor diger taraf aksine bedavaya dagitiyor.

http://i.imgur.com/JussbdD.jpg
Sosyal ağlarda paylaş

skyrim'le chrono trigger ne alaka nintendo'nun çocuklara oyuncak niyetine konsol yapmasıyla bu bir.

esrb rating ne güne duruyor bu iki.

göğüslü, baldır bacaklı senran kagura'yı satın alabilen 'çocuğun' dini konularda kendi düşünme ve karar verebilme yetisine sahip olmadığını addetmek için nasıl bağnaz bir dinci olmak lazım bu üç.

chrono trigger multi-platform bir oyun, bakıyoruz nelerde varmış:

SNES, PlayStation, Nintendo DS, Virtual Console, i-mode, iOS, Android

hatta ps3'te bile oynanabiliyor psn'den 3 kuruşa satın alıp, artık şunu 3ds propagandası yapmakta kullanmayı bırakalım bu da üç. minecraft'ı örnek gösterip xbox reklamı yapmaya benziyor.

abi gerge tamam anladık 3ds'i sonuna kadar seviyorsun, biz de seni ve yazdıklarını çok seviyoruz ama lütfen exclusive'lerini kullan madem başka bir platformla kıyaslarken. dev ekranda chrono trigger oynanabilen bir platforma yönelik chrono trigger'ı öne sürmenin bir esprisi yok hani.
Sosyal ağlarda paylaş

said:
So they actively cockblock new games, and they refuse to release the old ones that people actually want, instead re-releasing shitty games everyone had forgotten existed.... It's almost as if they WANT to fail. Hell, they made LoZ Minish Cap, Metroid Fusion, and the GBA Fire Emblem game available for free to people who bought 3DSes in the first month after release, and plan to never make them available to buy for anyone else. Business sense - Nintendo lacks it.

qft
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...