Jump to content
Laurelin

Nintendo 3DS -2

Öne çıkan mesajlar

SUper Mario Bros. 3 aldim. Nerede o eski bayramlar demiyorum artik. Serinin en iyi oyunu bence zaten, tavsiye ederim:

http://www.nintendo.co.uk/Games/NES/Super-Mario-Bros-3-279558.html

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Bu son büyük güncellemeyle accountları birleştirince eski bi super mario oyunu gelicekti ne oldu ona ? hala yok ortada

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Yeni topic açsammı diye düşündüm ama zaten bi avuç kişiyiz lüzum yok heralde , 3DS de top 10 iniz ne ? (mümkünse gba/gb vs oyunları hariç)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
3DS'de 10 oyun zor, zaten 10-15 oyun aldim.

1 - Bravely Default
2 - Fire Emblem
3 - Pokemon Y
4 - Shantae: Risky's Revenge
5 - Mario Kart 7
6 - Donkey Kong Country Return
7 - Animal Crossing
8 - Crimson Shroud
9 - Monster Hunter 3 Ultimate
10 -SteamWorld Dig

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
ilk üç aynı, başka da oyun yok aldığım henüz zaten. ama almış olsam shin megami tensei 4, devil survivor 2, etrian odyssey 4'ü eklerdim herhalde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
4. oyunu al, hem ucuz, hem de cidden cok iyi. 3DS'de oynadigim en iyi platform oyunu. DS'de oynadiklarimdan da daha iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
güzel olabilir de platform sevmiyorum artık ya eskisi gibi, gameboy classic'te oynamış olabilirim en son. :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Sunu yazayim bir de bari, Nintendo 3DS alip da DS almayanlarin kesin oynamasi gereken oyunlar:

1 - Chrono Trigger
2 - Soma Bringer
3 - Covenant of the Plume
4 - Sentinels of the Starry Skies
5 - The World Ends With You
6 - 999
7 - Chrono Trigger
8 - Luminous Arc 2
9 - Avalon Code

Eper var ama bunlar baslangic seti olarak iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
muhrica'ya bedava zelda veriyorlarmış, dünyanın geri kalanı eşek çünkü. pis herifler. qr code 5dk loading screen'den sonra not available dedirtti.

şidmi de telefonlara maryolu bişiler yapılmasına izin vermiş iwata ama maryo oyunu çıkartmak istemiyormuş. maryo resmi mi satacak apple store'da, şirketi kurtarma planını bunun üzerine mi kurdu?

please help me understand.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Sam said:

muhrica'ya bedava zelda veriyorlarmış, dünyanın geri kalanı eşek çünkü. pis herifler. qr code 5dk loading screen'den sonra not available dedirtti.

şidmi de telefonlara maryolu bişiler yapılmasına izin vermiş iwata ama maryo oyunu çıkartmak istemiyormuş. maryo resmi mi satacak apple store'da, şirketi kurtarma planını bunun üzerine mi kurdu?

please help me understand.


NASIL VERIYORLAR LAN
anlat abi acikla link ver

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
https://www.nintendo.com/popup/howto/eshopdownload/fJpB04NQSuuy_38tN4w_BVmarWE300Iw

son gün pazar, qr code scan aletin kamerasıyla.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
abi aldım o zeldayı ama co op zelda buda tek başına anlamı yok galiba

varmış sp eklemişler 25 yıl hatrına.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
ya online multiplayeri yok 3dste yoksa ben de deli gibi MH3 almak istiyorum. MH4 de var dediler onunda EU cikisi 2015 öeh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Akilli telefonlara Mario, Zelda, Pokemon minigameleri filan gelecek, oyunlarin kendisi degil. Oyunlari getirmezler zaten 3DS gibi bir seyleri varken. 3. DS satmazsa yaparlar onu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
wii u'ya DS oyunlarını getireceklermiş adamların yeni bir şeyler yapmak gibi bir atılımı yok galiba oyun olarak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...