Oyunun pacingi çok çok iyi olmuş bence. İki gün oynayınca fark ettim. Normalde survival veya korku oyunlarında tek büyük bir konsept oluyor. Ölümsüz Slenderman vardır, oyun boyunca ondan kaçarsın. amnesia'daki gibi canavarlar ve outlasttaki gibi deliler vardır. Şekilleri ve hareketleri oyun boyunca değişse de oyundaki bütün olay canavardan veya deliden kaçmak üzerine olur.
Bunda insan, android ve alien düşmanlar tamamen farklı davranıyorlar. Sürekli aynı düşmandan kaçmaktan/savaşmaktan sıkılmak çok zor. Oyunu chapter chapter bölersek her bölümde farklı bir dinamikle oynamış oluyoruz. Ya ana düşman değişiyor, ya düşmanlarla etkileşim şekli değişiyor. Oyun bir chapter öncesi gibi oynanmıyor. Bunun yanında kısa aralıklarla yeni toollar veya silahlar çıkıyor ya da eldeki eşyalara upgradeler geliyor. Sürekli oynayacak yeni bir mekanik çıktığından o mekaniği test ederek giderseniz oyun o mekanik baymadan yeni bir değişimle ödüllendiriyor.
Bu oyunu çok rahat "işte bi eylın var kaçıyorsunuz" diye aynı bölümü copy paste 10 saate uzatılmış halde yapabilirlermiş. Ama ilginç kalması için uğraşmış adamlar. Hele azıcık lore'u merak ederek/sağdaki soldaki odaları keşfetme merakıyla giderseniz bayağı akıyor.
dlc lerden birinde alien bir filmindeki nostromo gemisine alien girdikten sonraki sahneler ile başbaşa bırakıyor..çoh iyi.
Öne çıkan mesajlar