Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Alien - Isolation (Bari bu sefer batirmayin lan)


mono

Öne çıkan mesajlar

Ign pc sayfasından alien reviewını yok ettikten sonra şimdi de "neden alienin notları bu kadar karışık" diye video yayınlamış. Düşük not veren adam yanına 3 yazar daha alıp "düşük not vermekte haklısın" temalı konuşmuşlar. =D Reviewa destek çıkmak için adam toplamışlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İndirdim bugün oynadım biraz. Oyun bayağı gerilimli. Tek atraksiyon eylın değil. Çok uzun zamandır ilk defa bir oyunda işaret fişeği, ses bombası gibi ek cihazlar kullanma ihtiyacı hissettim. Oyun planlama yapmayı gerektiriyor. Düz koridorda düşman görmediğin sürece motion tracker'a bakmak lazım. Stealth mekanikleri skyrim gibi değil. Adamlar sana bakınca arada engel yoksa rahat görebiliyorlar. O yüzden kimseyle yüzleşmemek trackerdan planlı gitmek önemli. Alien havalandırmada dolanıp sese geliyor. Havalandırmada dolandığında tracker tehlikeyi fark edebilmek için tek yöntem. Tabi alien ve diğer düşmanlar bazen hareket etmeden mesela havalandırma kapağında tuzak kurabiliyorlar. O zaman da trackera bakan halimle instant kill yiyorum hehe. Dolaba saklanmak falan bile kesin çözüm olmayabiliyor. Beni takip edenler dolabın içinde olduğumu fark edip ateş açtılar.

Save yaparken, sistem hacklerken oyunun akmaya devam etmesi çok gerilim katmış. Ayrıca kim gördüğünde saldıracak kim saldırmayacak belli olmuyor. Risk-ödül mevzuları hakkında düşündürttüğü yerler oluyor.

Hikaye açılırsa bayağı güzel lore verebilirler. Oyunun başlarında olmama rağmen bayağı cevaplanmayan soru var.

Alien iki ayak üzerinde yürürken 2 metre boyuyla biraz acayip durmuş. Boyu çok uzun olduğundan kutu arkasına sinmek pek işe yaramıyor zaten. Çevresinde takılmak pek açmadı :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben ps4'te oynuyorum, ps4 versiyonunda var sanirim bir tek bu sikinti. neyse noise detection ve head tracking koymuslar oyuna harika olmus. az once alien ile kose kapmaca oynarken kendimi tutamadim ve hapsurdum sonuc
http://www.screeninsults.com/images/aliens-3-poster2.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunun pacingi çok çok iyi olmuş bence. İki gün oynayınca fark ettim. Normalde survival veya korku oyunlarında tek büyük bir konsept oluyor. Ölümsüz Slenderman vardır, oyun boyunca ondan kaçarsın. amnesia'daki gibi canavarlar ve outlasttaki gibi deliler vardır. Şekilleri ve hareketleri oyun boyunca değişse de oyundaki bütün olay canavardan veya deliden kaçmak üzerine olur.

Bunda insan, android ve alien düşmanlar tamamen farklı davranıyorlar. Sürekli aynı düşmandan kaçmaktan/savaşmaktan sıkılmak çok zor. Oyunu chapter chapter bölersek her bölümde farklı bir dinamikle oynamış oluyoruz. Ya ana düşman değişiyor, ya düşmanlarla etkileşim şekli değişiyor. Oyun bir chapter öncesi gibi oynanmıyor. Bunun yanında kısa aralıklarla yeni toollar veya silahlar çıkıyor ya da eldeki eşyalara upgradeler geliyor. Sürekli oynayacak yeni bir mekanik çıktığından o mekaniği test ederek giderseniz oyun o mekanik baymadan yeni bir değişimle ödüllendiriyor.

Bu oyunu çok rahat "işte bi eylın var kaçıyorsunuz" diye aynı bölümü copy paste 10 saate uzatılmış halde yapabilirlermiş. Ama ilginç kalması için uğraşmış adamlar. Hele azıcık lore'u merak ederek/sağdaki soldaki odaları keşfetme merakıyla giderseniz bayağı akıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Redeagle said:

Oyunun pacingi çok çok iyi olmuş bence. İki gün oynayınca fark ettim. Normalde survival veya korku oyunlarında tek büyük bir konsept oluyor. Ölümsüz Slenderman vardır, oyun boyunca ondan kaçarsın. amnesia'daki gibi canavarlar ve outlasttaki gibi deliler vardır. Şekilleri ve hareketleri oyun boyunca değişse de oyundaki bütün olay canavardan veya deliden kaçmak üzerine olur.

Bunda insan, android ve alien düşmanlar tamamen farklı davranıyorlar. Sürekli aynı düşmandan kaçmaktan/savaşmaktan sıkılmak çok zor. Oyunu chapter chapter bölersek her bölümde farklı bir dinamikle oynamış oluyoruz. Ya ana düşman değişiyor, ya düşmanlarla etkileşim şekli değişiyor. Oyun bir chapter öncesi gibi oynanmıyor. Bunun yanında kısa aralıklarla yeni toollar veya silahlar çıkıyor ya da eldeki eşyalara upgradeler geliyor. Sürekli oynayacak yeni bir mekanik çıktığından o mekaniği test ederek giderseniz oyun o mekanik baymadan yeni bir değişimle ödüllendiriyor.

Bu oyunu çok rahat "işte bi eylın var kaçıyorsunuz" diye aynı bölümü copy paste 10 saate uzatılmış halde yapabilirlermiş. Ama ilginç kalması için uğraşmış adamlar. Hele azıcık lore'u merak ederek/sağdaki soldaki odaları keşfetme merakıyla giderseniz bayağı akıyor.


dlc lerden birinde alien bir filmindeki nostromo gemisine alien girdikten sonraki sahneler ile başbaşa bırakıyor..çoh iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xaenin said:

Komutan said:

Farklı yayın organlarının, farklı yazarlarının, farklı anlayışla verdikleri notlarının kendilerinin yarattığı bir ağırlık hesabıyla ortalamasını alıyorlar.



Olabilecek en objektif şey zaten bu değil mi ben anlamadım


Objektif olmadığını söylemiyorum, böyle ortaya karışık bir sistemle hesaplanan puan sağlıklı bir veri değil diyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


Çok saçma olaylar var. Bir odayı 4 kişi koruyor. İngiliz anahtarı ile adamı öldürüyorsun. Üzerinden mermi alıyorsun cesedin yanında ki silahı alamıyorsun. İlla 2 bölüm sonra masada silah bulacaksın.

AI hakikaten çok saçma. Bir yere siper aldım. Adam başladı kurşun yağdırmaya. 1-2 dakika hareket etmedim abartısız olduğu yerde 40-50 kere ateş etmiştir. Nasıl bir cephane ise.




Oyunu böyle saçma hileler ile zorlaştırmak sıkıcı oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...