Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

"Warlords of Draenor" - WoW Expansion


emre3877

Öne çıkan mesajlar

axedice said:

LFR raid göremeyen sessiz kalabalığı raidlere sokmak ve contenti daha geniş bi tabana yaymak açısından sonra derece başarılı bi eklenti, ama belki lfgden gelen rewardları kısarak (ya da normal grupların rewardunu arttırarak) koşup instancelara girmek için bi incentive yaratılabilir.


Güzel bir öneri, keşke yapsalar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warhero said:

applev0dka said:
ne cok kesmiş sizi yüksek lvl adamlar gözyaslarınız dinmedi ya


O kadar yazdığımdan anca bunu anlıyorsan tebrikler


ben sayfalar boyu oyundaki causal friendly diye yapılan degsiklikler sosyalliği öldürdü, mmo yapısından single yapıya cevirdi dedigimde

lowbie kesemiyor ondan böyle diyor demişlerdi, ben de aynı karsılıgı vereym dedim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

elmalı vodka şuan wow oynayan kitlenin çoğunluğu casual sınıf emin ol o yüzden yapılan değişiklikler bu yönde. En basit örneği benim önceki postlarda yazdım artık günde 10+ saat oynayamıyoruz. Ben eski sistem devam etse muhtemelen daha wow oynamazdım çünkü bir zevk alamazdım. Yapılan değişikliklerle benim gibi casual olan insanlar oyunda tutuldu ha sana göre yanlıştır olabilir ama sonuçta firma bu kısmı biraz daha fazla önemsiyor. Eminim ki epey bir geliri vardır bu casual sınıftan blizzardın öle olmasa zaten uğraşmazlardı.

Bir arkadaşımız LFR de daha düşük rewardlar verilebilir demiş. =) lfr deki droplar nasıl bilinmiyor sanırım. Normalin epey altı ki şuan epey bir guild HC statüsünde onu saymıyorum bile ben bir casual olarak yetişemiyorum hehe.

Uçan binek konusuna gelirsek tekrardan yazıyorum bu zaten oyuncular tarafından istenilen birşeydi eklendi yani blizzard bir tarafından uydurup eklemedi elementi =)

Open pvp ye gelirsek bencede öldürülmemeliydi. Evet o zamanlar oynamış biri olarak quest yapmak filan ölümdü ama zaten pvp serverına girdiysen bunu kabullenmiş oluyordun kabullenmeyen zaten pve serverlarına kaçtı(örnek ben) open pvp neden törpülendi anlamak zor sanırım yine adapte olamayan insanlar yüzünden yada server crashlar filan emin değilim merakta etmedim =)

Herneyse bunları tartışmanın pek anlamı yok artık zaten eskiye dönüş olmayacak insanların bu konular yüzünden atışıp birbirlerini kırmasıda anlamsız önemsiz şeyler adapte olabilen zaten az çok yine oynuyor olamayan başka oyunlara kayıyor =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya olay şey, şimdi hc gear lfr gearın elbet 10 katı ama işte lfr yapanlarda raid yapmış oluyor contenti bitirmiş sayılıyorlar mantıken, bak böyle demiyorum ama psikoloji ona yönlendiriyor anladın mı?

bu sefer ne oluyor biz hc bitirdik sen lfr takıl gerizekalı casual player diye insanlar sinirleniyor çünkü o boss fightı o lfrye giren adamın yapmaması lazım, yapamaması lazım, ulan o kadar heyecanlı sona gelmişsin vs ne bileyim realmde 100 kişinin girdiği fightlara girecek bossları göreceksin ama o lowbie gidiyor lite versiyonunu yapıyor ki sende. heyecanı kalmıyor işin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

applev0dka said:

ben sayfalar boyu oyundaki causal friendly diye yapılan degsiklikler sosyalliği öldürdü, mmo yapısından single yapıya cevirdi dedigimde

lowbie kesemiyor ondan böyle diyor demişlerdi, ben de aynı karsılıgı vereym dedim


Yazdıklarımı okusana benim. WoW'da Vanilla'dan beri yanlışlar var demişim, sosyal yapıyı düşünmeyip grinde odaklı gittiler, ek paketler bu yönde oldu demişim. Hiç birini okumadan tek bir algıyla saldırmayı tercih ediyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

open pvpyi bitiren blizz değil arkadaşlar önceden rogue ile tek komboda 1 stealthe istediğiniz adamı alabiliyordunuz. kombatlar max 1 dk sürüyordu, şimdi duruma bakın birde, bana kaçmak isteyip kaçamayacak adam söyleyin e reinf geliyor ya da o zamana kadar gereksiz yani.

diye şahsen ben takılmıyorum pek pvp vs.

sizi bilemem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

blizz'in para kazanmak için hamle yapması sacma degil. ama warcraft gibi bir degerin böyle basitleşmesi üzücü olan,

yoksa 10 kere dedim yine diyorum, ben hardcore oynamadım arkadaslar, ben de causal oynadım, benim yaptıgım en hardcore olay balık tutmaktı, achi için sacma sacma zaman öldürmekti.

ben de sizin gibi 8 de raid baslıcak diyip 9.30 da baslayan raidlere girdim.

ama causal oynuyor olmam bu degişikliklerden rahatsız olmayacagım anlamına gelmiyor.Causal friendly yapalım derken fazla asosyal oldu gibi oyun bunu diyorum tek, ne sadece open world pvp, ne raid finder falan.

bizi townlara hapseden tüm dinamikler,yoksa ben en cok oynadıgım zamanda bile günde 10 saatimi ayırmıyordum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warhero said:

applev0dka said:

ben sayfalar boyu oyundaki causal friendly diye yapılan degsiklikler sosyalliği öldürdü, mmo yapısından single yapıya cevirdi dedigimde

lowbie kesemiyor ondan böyle diyor demişlerdi, ben de aynı karsılıgı vereym dedim


Yazdıklarımı okusana benim. WoW'da Vanilla'dan beri yanlışlar var demişim, sosyal yapıyı düşünmeyip grinde odaklı gittiler, ek paketler bu yönde oldu demişim. Hiç birini okumadan tek bir algıyla saldırmayı tercih ediyorsun.


abi ben sana neden saldırayım :)

ben burda yapılan yenilikler sosyalliği öldürdü world pvp'yi öldürdü,bizi main city'lere hapsetti dedim.

fanboylar lowbie kesemiyor ondan agliyor diye saldırdı bana, ben kimseye saldırmadım yani.

sonra onların dilinden konusmaya basladım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lectre said:

ya olay şey, şimdi hc gear lfr gearın elbet 10 katı ama işte lfr yapanlarda raid yapmış oluyor contenti bitirmiş sayılıyorlar mantıken, bak böyle demiyorum ama psikoloji ona yönlendiriyor anladın mı?

bu sefer ne oluyor biz hc bitirdik sen lfr takıl gerizekalı casual player diye insanlar sinirleniyor çünkü o boss fightı o lfrye giren adamın yapmaması lazım, yapamaması lazım, ulan o kadar heyecanlı sona gelmişsin vs ne bileyim realmde 100 kişinin girdiği fightlara girecek bossları göreceksin ama o lowbie gidiyor lite versiyonunu yapıyor ki sende. heyecanı kalmıyor işin.


Lectre o zaman sen bu kısmı dışlamış oluyorsun. Kar elde etmek isteyen bir firma bunu yapamaz yaparsa batar =) Tamam Hardcore kısıma göre bu fikir doğru olabilir ama ne bilim ben asla bir HC title alamayacağım yada ne bilim HC garrosh tan düşen Mannorath plate shouldera sahip olamayacağım(lvl 100 ken kesileni saymam) ama HC yapan adam bunlara sahip olacak tamam bunlar basit şeyler olabilir ama bu bir oyun, zaten kendisi basit birşey değil mi? =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

applev0dka said:

blizz'in para kazanmak için hamle yapması sacma degil. ama warcraft gibi bir degerin böyle basitleşmesi üzücü olan,

yoksa 10 kere dedim yine diyorum, ben hardcore oynamadım arkadaslar, ben de causal oynadım, benim yaptıgım en hardcore olay balık tutmaktı, achi için sacma sacma zaman öldürmekti.

ben de sizin gibi 8 de raid baslıcak diyip 9.30 da baslayan raidlere girdim.

ama causal oynuyor olmam bu degişikliklerden rahatsız olmayacagım anlamına gelmiyor.Causal friendly yapalım derken fazla asosyal oldu gibi oyun bunu diyorum tek, ne sadece open world pvp, ne raid finder falan.

bizi townlara hapseden tüm dinamikler,yoksa ben en cok oynadıgım zamanda bile günde 10 saatimi ayırmıyordum



Evet sosyallik kısmını kesinlikle katılıyorum. Yapılan değişiklikler bazı şeyleri kolaylaştırırken bazı şeyleri de alıp götürdü. En basitinden önceden MC/BWL/AQ yaparken resist ihtiyacın için LW yada Alchemy ihtiyacın olurdu bunun içinde o insanlarla etkileşime girerdin ama daha sonra bu kaldırıldı. Bu çok basit bir örnek ama bunun gibi birçok basit örnek dolu ve bunların herbiri sosyalliği bitirdi. Bu arada sosyallik sadece chat anlamında anlaşılmasın =) yoksa wow da chat hala yapılan birşey en azından item lvl belirtmek için haha
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

applev0dka said:
ama causal oynuyor olmam bu degişikliklerden rahatsız olmayacagım anlamına gelmiyor.Causal friendly yapalım derken fazla asosyal oldu gibi oyun bunu diyorum tek, ne sadece open world pvp, ne raid finder falan.


Anlatmaya çalıştığım (defalarca yazdım ama okunmadığından tekrar yazmam gerekiyor) "WoW çok kötü oldu, open PvP yok, sosyal aktiviteler yok" denilen şeylerin tek suçlusunun filthy casual peasantların olmadığı. Battlegroundların eklenmesi, Arenanın eklenmesi, PVE'nin instanced dungeondan ibaret olması, Warcraft serisindeki RTS etkenlerinin bir türlü eklenmemesi, oyunun ve mekaniklerin turnuvalara hitap etmek için değiştirilmesi, sürekli yeni ve daha güçlü itemların eklenmesi, görevleri skipleyip en kestirme yolu tercih eden hardcore oyuncular vs...

Oyundaki her kötü şeyin tek suçlusu, istediği zaman raid yapmak için güçlü bir guilde sahip olmayan casuallara dungeon/raid finder sunulmasıymış gibi gösterilmesi hatalı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sadece lfr degil,

dungeon finder
uçan binek
prof'ların önem kaybetmesi

main city dısında zaman geçirmeyi cekici kılcak, insanları map boyunca hareket ettirecek dinamiklerin yaratılması, sosyalligin artması yerine, inatla daha cok towna hapsolmuş, birbiri ile konusmaya ihtiyacı olmayan, kimseyi tanımasa tek kelime konusmasa bile, sözde tum contenti gören bir kitle yaratılması.

bunun suclusu oyuncular degil, blizz'in kendisi.
gayet dünyayı canlı tutup,bazı şeyleri cok cabuk degersiz hale getirmeyip causal olarak günde 1-2 saat ayıran insanların da olaya dahil olmasını saglayabilirlerdi.

zaten 1-2 saat oynayıp en iyi olcam off blizz izin vermiyor diyecek adam yoktur.

ama kimseyle konusmadan etmeden, buna gerek bile olamdan.dungeon raid lvling falan yaptırırsan oyunculara bir süre sonra sıkılmalar baslar.

oyuncu sayısındaki aşırı azalma blizz'in hataları, oyuncuların isteklerinden ziyade
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aslında blizzardı bu gidişe sürükleyen şeyler vanilla nın sonunda çıkan istatisklerdi. Düşünsenize vanilla bittiğinde kac guild KT kesebilmişti. Daha doğrusu kac guild NAX yapabiliyordu =) Zaten WOTLK da Nax eklenmesinin sebebi de buydu açıkladılar. Bu yazdığım haricinde birçok sebep var sizlerde az çok biliyorsunuz. İnsanların 40 man yapacak insan bulamaması ve bunun sonucunda 25 man olayının çıkması. Yine bizim gibi oyuncuların "Lan ben elemental fire için Heart of fire mi farmlayacam devamlı" demesi sonucunda resist kavramının yok edilmesi. Bu tip şeyler basit gibi görülen ama oyunu az çok zorlaştıran şeylerdi. Adamlar AV yi bile yok ettiler. Ben şahsen 11 saat süren AV leri seviyordum ama ondan bile hoşnut olmayan kitle vardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya ben su tarren hill southshore hikayesini anlamıyorum
nesi zevkliydi abi onun
tecavüz edilmekten zevk almak nedir
level 30 ken 60dan one shot yemenin nesi zevkli
ben saatlerce STV de kamplandığımı bilirim
o anasını sattığımın hunterlarının oda level 60 rogue quest verdirmezdi
bu mu zevkli
bildiğin işkence ya
aynı şekilde MC ye girmeye çalışırken mind control yemek mi çok zevkliydi
bi raid kurmak 4 saat sürüyodu
40 man içeri girmen gerekiyodu öbür türlü ya mind control yiyip lava atıyolardı ya zincirden knockback yiyodun felan
afedersin de bundan zevk alanın zihniyetine sıçam
sırf bizim bebeler PvP serverinda oynuyo diye işkence çekiyoduk anasını satıyım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...