Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PC Gaming #2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

yaziyi okumadim, direkt sirketi arattim. orta olcek klone oyunu mixed review birakip iki sene sonra division klonu cikarmislar... nedir o bahsedilen capability? anneleri evladim sen basaririsin mi demis?
 

  • Haha 1
Mesaj tarihi:

Developerlar ay sonuna kadar bekliyor galiba paralarini almak icin mecbur, henuz paralari alip kacamamis olabilirler o acidan. Steam full refund acmis saat limitini gectiyseniz bile, 2+ milyon kopya satmislar patlayana kadar.

  • Haha 1
  • Nasi yani? 1
Mesaj tarihi:

çook uzun zamandır gamescom>e3 idi. e3 çok pahalı ve sadece sektördekilere yönelik bir fuardı. pahalı derken sadece yer almak değil giriş ücretleri de. o yüzden içeride boyun kartlarıyla dolaşan sektör çalışanları oluyor sadece.

gamescom ise sinema bileti alır gibi girdiğin ve tıka basa oyuncularla dolu gerçek oyuncu fuarı. tgs'yi bilmiyorum ama gamescom'a 5-6 kere falan gittim. kapısında 8bit müzik yapan sanatçısından, bahçesinde çimlerde yatarak ds oynayan cosplayer kızına kadar her türlü oyuncuyu barındırıyor. 

covid sonrası halini bilmiyorum ama öncesinde çok güzeldi.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Twitch relaxes about nudity after viral topless streams,

says you can be sexy on stream so long as it's 'artistic' or 'fictionalized'

😳
Maalesef sergileyecek sanatsal yeteneklerim yok .. 

kizillelma tarafından düzenlendi
Sanatsal
  • Haha 1
Mesaj tarihi:

8 years have passed since we started Kojima Productions. Back then, we had no development tools, no game engine, no office, and all we had was a notepad with a draft project and the LUDENS logo. I followed Guillermo del Toro's advice, as I had always done (before becoming independent): "Create an innovative and unique AAA game that fans are looking forward to as soon as possible!" With that in mind, we searched for engines and offices, traced our ties, gathered our friends and cast, and in parallel with promotions (trailer production, merchandise sales), at the end of 2019, the game "DEATH STRANDING ", our first IP, was completed. Now, KJP has entered the "2nd phase". We have expanded our studio and strengthened our crew to develop our existing IP (DEATH STRANDING) into a franchise (multi-publishing, sequel production, film adaptation) and our next challenge, a new IP "OD". Although the COVID disaster delayed our plans, we have already launched our second booster rocket, completed separation, and are continuing our flight into uncharted territory while adjusting our trajectory toward new destinations. Thank you for your continued support. 🙇🏻

https://x.com/hideo_kojima_en/status/1735487041172111862?s=61&t=JdgA_3b2LYRV1IxCtu7RTQ

×
×
  • Yeni Oluştur...