Namessar Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 edit notu: makale ozeti: yazar casual bir gamer oldugunu ve bazı oyunları hardcore olmasa bile sevebilecegini ve bunları geçte olsa güç olmasın mantıgı ile simdi oynayamaya baslamasının neden kotu bir sey oldugunu anlamadığını ifade etmiş. simdi asagıyı okuyabilirsiniz. Warhero said: http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/10699-In-Defense-of-the-Casual-Gamer http://i.imgur.com/RQGaeij.jpg casual gamerdan tek nefret edilen yer genelde mmo lardı, hardcore mmo devri de bitti zaten. hala o devirde kalanlar da grind-fest modunda p2w ler. dolayısı bu adam ne içmiş te yazmıs bu makaleyi? bir de bu makale neden bu konu baslıgı altında pc gaming ile ilgili olarak konmuş? alakasız çünkü. bu bir pc gaming makalesi degil, casual gaming makalesi. bir de console vs pc savası hardcore vs casual degil. console hardcore gamerlar var, adam halo oynarken karısı bosuyor. casual pc gamerlar var, next next next yaparak rpg bitirmek istiyor, bitiremeyince yapımcı firmanin forumlarına doluşuyor. console un casual gameri oransal olarak, pc nin de hardcore gameri oransal olarak daha fazla olabilir ama sonucta her iki spectrum da iki tarafta da temsilci edinmiş durumda. bir de makalede ornegini gordugumden yazıyorum, skyrim i simdi oynamak ayıp degil. ben yarın skyrim e baslıyorum diyen adama bu saate kadar niye baslamadın diye soracak birini tanmıyorum ben. Ayıp olan hic mod kuramadıgınız, gelişmiş script toolları olmayan, camur gibi grafiklere sahip xbox ta bu saatten sonra oynamak. launchta konsolda oynayanı anlayısla karsılarım, ortada adam gibi mod yoktu zaten ilk başta. pc ile konsol arasında grafik dahil hiç fark yoktu. ama bu saatten sonra bunca fonksiyonel modu gorup ısrarla hala orada oynamak için baya akılsız olmak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Kasım 22, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2013 John Carmack, who has become interested in focusing on things other than game development at id, has resigned from the studio. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Kasım 22, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2013 sasirmadim desem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 22, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2013 yazık, adamın yaptığı son iş sanırım ios'e wolfenstein portlamak filan oldu. uzaya roket yollasın dursun, içine de lord british biner artık. :/ tam da bedava rage oynarken adamı düşünüyordum işe bak sen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2013 carmack diye bir adam vardı di mi, lel. oculus rift ile adı anılıyor da meh, roket yapıp aya gitsin belli yani gaming tutkusu değil adamın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2013 Asıl bir John Romero vardı. Baktım, en son Zynga ile ortaklaşa Google Plus için bir oyun yapmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Kasım 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2013 Norak said: John Carmack, who has become interested in focusing on things other than game development at id, has resigned from the studio. rage'den sonra sittirsin gitsin zaten. ki ayrılalı çok olmuştu, en azından resmiyete dökmüş hani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Fesbukta gördüm umarsızca çalıyorum http://hugelolcdn.com/i700/216046.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jagd Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Laf aramızda adama yaşam boyu başarı ödülü verildiği günden beri beklenen bir olaydı .O ödülü aktif olarak çalışan kimselere vermiyorlarmış. Ayrıca rageden evvel wolfenstein vardı 2009daki http://en.wikipedia.org/wiki/Wolfenstein_%282009_video_game%29 büyük batırş olarak , fason olarak başkasına yaptırmışlardı bie nevi alien colonial marines gibi kepazelik durum olduydu . razzRaziel said: Norak said: John Carmack, who has become interested in focusing on things other than game development at id, has resigned from the studio. rage'den sonra sittirsin gitsin zaten. ki ayrılalı çok olmuştu, en azından resmiyete dökmüş hani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tori Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Ryse dışında ciddi ciddi "yeni nesil" oyun olsa içim yanmaz. Ki onu da yerden yere vurmayan bir tane critic yok. Diablo3ün expansionuna playstation4te NEXT GEN GAME WOHO diye hype yapmalarına falan koyucak motivational bulamıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Ryse mı? killzone daha bi next gen. ya da 1sn fifa var, fifa 14'te seyirciler artık 3d. fuck yeah next gen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 jagd said: Laf aramızda adama yaşam boyu başarı ödülü verildiği günden beri beklenen bir olaydı .O ödülü aktif olarak çalışan kimselere vermiyorlarmış. Ayrıca rageden evvel wolfenstein vardı 2009daki http://en.wikipedia.org/wiki/Wolfenstein_%282009_video_game%29 büyük batırş olarak , fason olarak başkasına yaptırmışlardı bie nevi alien colonial marines gibi kepazelik durum olduydu . razzRaziel said: Norak said: John Carmack, who has become interested in focusing on things other than game development at id, has resigned from the studio. rage'den sonra sittirsin gitsin zaten. ki ayrılalı çok olmuştu, en azından resmiyete dökmüş hani. evet daha öncesi de var ama rage apayrı. pc oyunu olacaktı leş port çıktı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2013 axedice said: Fesbukta gördüm umarsızca çalıyorum http://hugelolcdn.com/i700/216046.jpg http://i.imgur.com/ESCWFqa.gif Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=YUU7_BthBWM Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 And thus Saejin the Apostle spoketh unto the people, proclaiming the Great Kingdom of Our Glorious Lord and Saviour http://3.bp.blogspot.com/-KnWr02uLnjg/Uo4QT9ioDKI/AAAAAAAAEiw/aWhA2QHEvbw/s1600/imguruplo.jpg http://saejinoh.blogspot.nl/2013/11/the-throne-of-games.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 10/10 would wallpaper. http://cloud-2.steampowered.com/ugc/902131007497687600/73FD5BEAA878F7038509BAE7766A54C6EC717219/ oyunun sonunu resmetmiş adeta adam. said: Two months after it launched, turn-based fantasy role-playing game Divinity: Original Sin has sold well over half a million units, mostly from Steam. Chief Executive Officer of developer Larian Studios Swen Vicke said the game has broken even, and is now turning a profit. He credits the game's success to the quality of its content, but says that it would have been better if Larian created it alone. "In the modern game industry, content is king," Vicke said in a blog post. "It’s a good moment to be a developer, but you have to find a way of doing most of it yourself, without any third party being involved. For each third party you add, your development complexity is going to rise exponentially because you get extra communication lines and there are no guarantees that throughout development, your agendas will continue to match. We had a lot of third parties involved during development, and it was the root of half our problems." "kickstarter bize yeter" diyenlere gelsin, zorunda kalmasa kimsenin kullanmayacağı bir yöntem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 kim, nerede, niye kickstarter bize yeter demiş bilmiyorum ama orada altını çizdiğin kısımın kickstarter'la alakası olduğunu sanmıyorum. Yapım sürecinde dışarıya yaptırdığı işlerden bahsediyor olsa gerek. Bir dahaki projesini kickstarter'da yapmayacakmış çünkü crowd-funding havuzu kısıtlı; ihtiyacı olanlar kullansın diyor. Aslında açıkça yazdığı üzere yapım süreci sadece kickstarter ve early acces satışlarıyla kendini finanse edememiş. Özel yatırımcılar da dahil olmuş ve borçlanmışlar, e oyuna eklemeler yaptıkça da yapım süresi uzamış, borçluları da gelen feedbackleri dinlemeyin oyunu çıkarın diye baskı yapmış. Bize kalsa daha sürerdi yapım ama para kalmadı, nefesimiz yetmedi, çıkardık diyor oyunu. Yeni oyunu yaparken kickstarter olmasa bile bir şekilde hedef kitleyi erkenden yapım sürecine dahil edeceklermiş. Çünkü feedback'in çok önemli olduğunu düşünüyor yapımcı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 ya ks hoşumuza gidiyor ama resmen kibarca dilenmek, herkesi memnun etmeye çalışmak her zor hem de ekleyeceği ilave yükümlülükler açısından altına girilmeyecek birşey son çare değilse. feedback her zaman olumlu ama feedback dinlemek ile "parasını verdim böyle yap" arasında büyük fark var. her kafadan ayrı ses çıktığı gibi anketle sorsan bile 45-55 sonuç çıkınca "%48 size oy vermedi" durumu başgösteriyor. bütün projeyi ks parasıyla oluşturmamışlardı zaten, onu daha en başta söylemişlerdi. o parayla o oyun çıkamazdı. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 blog yazısının tamamını okuduysan o konuda da taze oyun yapımcılarına tavsiyeler vermiş. Demokrasi değil,enlightened despotism uygulayın diyor :D, saçma sapan yorumları göz ardı edin, sessiz çoğunluğu unutmayın demiş. Hoşuma gitti yazı, paylaştığın iyi oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Kickstarter bize yeter diyen benim. Lariansa KS olmadan da 3rd party esiri olmaktan kurtuluruz bu başarı bizi taşır diyor, ki eldarın dediği gibi adamlara gelen müdahale KS backerlar değil diğer finansörleri. said: This meant extra delays however, which in turn meant a need for extra budget. Steam Early Access was getting us some money but unfortunately that wasn’t sufficient. We needed to pay back our creditors who were all under the conviction that the game would be out sooner. When, to my surprise, it turned out that they didn’t share our belief that everything was going to be ok and even better if we listened to the feedback, I had to engage in a lot of fun conversations. Between “it’s ready when it’s done” and actually following up on that mantra, there unfortunately lies a big gap that can only be bridged with financial stamina. I think we would’ve continued development even longer, but when I had to dash to a far away place where lived the one last bank director who still wanted to give us sufficient credit to pay a part of what we owed to another bank, it was clear that we needed to finish. I wasn’t joking when I said it was all in. .... As I mentioned in this interview, the current thinking is that we shouldn’t go back to Kickstarter. That’s not because we’re ungrateful of the support we received through our Kickstarter community or because all those rewards caused a bit of extra work, but because I think the crowdfunding pool is limited and it should be fished in by those who really need it. Since we now can, I think we should first invest ourselves and then see if we need extra funds to fuel our ambitions. Only then it makes sense to look at crowd funding. I know several of our backers will be displeased by this, so it could be that we still change our minds, but if that is the case, I do think the the format we’ll use or the way we’ll do it will be different than how we did it for Divinity: Original Sin. (Update: I forgot to mention in the original version of this post that we will be looking at ways of engaging our community sooner in development, but haven’t made any decisions on this) Blog postun tamamı için : http://www.lar.net/2014/09/12/thoughts-after-releasing-divinityoriginal-sin-and-what-comes-next/ Sven benden çok daha iyimser bakıyor olaya, ama feargus gibi akıllı bi adam bu da, yaş tahtaya basacağını sanmıyorum. Madem öyle KS-crowd funding bize yeter mottosunu crowd-sourcing olarak genişletebiliriz. PC xclusive ya da en kötü pcden konsola port yapıp streamline trenine lokomotif olmadıkları sürece sorun yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 ya adamcağız kibarca söylemiş, açık açık söylemesi öküzlük olurdu zaten. çok işleri düşerse ancak işte. devamlı sürdürülebilecek bir sistem değil, orası belli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 http://1.bp.blogspot.com/-SV2t29C9Hc4/Udip0f3dFUI/AAAAAAAAAS4/6Kjr827vRPw/s1600/Strawman+playbackups+com.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 evet gerçekten de 10000 kişiye 1m$ için 100 ayrı söz verip hepsini gerçekleştirmeye çalışmak her girişimcinin rüyası olan bir finansman sistemi, o kadar güzel bir sistem ki "biz kana kana içtik bu çeşmeden, biraz da başkaları içsin" deyip çekilmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Her oyun Original Sin kadar da para toplayamıyor Kickstarter'dan. Jagged Alliance: Flashback ekimde çıkacak. Kendim oynamadım ama forumlarında okuduğum yorumlarda oyunun temelinin iyi olduğu, fakat bu kadar kısa bir sürede tamamlanabilecek bir aşamada olmadığı söyleniyor. Ama adamlarda paralar suyu çekmiş, yapım sürecini fazla uzatamıyorlar. Bir de insanlar yapımı uzun sürüyor diye DayZ'ye laf ediyorlar. Asıl sorun yapımı uzun süremeyen oyunlarda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2014 Komutan said: Jagged Alliance: Flashback ekimde çıkacak. Kendim oynamadım ama forumlarında okuduğum yorumlarda oyunun temelinin iyi olduğu, fakat bu kadar kısa bir sürede tamamlanabilecek bir aşamada olmadığı söyleniyor. Ama adamlarda paralar suyu çekmiş, yapım sürecini fazla uzatamıyorlar. Hmm şimdi sen deyince baktım baya iyi duruyor, serinin fanı olarak alırım mutlaka ama bu paraya değil. Bu kadar iyi olacağını bilsem KSteyken alırdım 20 dolara. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar