Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The International 3 - Seattle / 7-11 Agustos 2013


Odeon

Öne çıkan mesajlar

Hypnotize said:

Eğer o roshan taktiğini daha önce yapmasaydı alliance bu turnuvada çok rahat yapardı. Ses kesinlikle duyulmuyo içerden cok söylediler bunu, görmeleride bu taktik için dezavantaj çünkü millet galeyana gelicek ayaga falan kalkıcak karşı takımda direk rosh yapıyolar sanıcak dalıcak içeri sonrası sex zaten. Ama işte bi kere yaptılar herkez biliyo taktiği yemezler.

Herşeye rağmen favori Alliance hacılar...


Ses çok çok hafifte olsa duyulabiliyor, özellikle herkes hayvan gibi bağırıyorsa, bizzat o sahnede o kabinin içindeki insanlardan alıyorum bu bilgiyi. Ha dediğim gibi görmeleri yeter duymaları gerekmez :)

Ek Bilgi: TI'da skype, teamspeak vs kullanmak kesinlikle yasak. TI2'ye giderken bu bilgiyi bilmeyen takımlar vardı, baya gülmüştüm. TI'a katılan oyuncular TI2'ye giderken gerekirse bağırarak anlaşabilmek için bile hazırlandılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hadi benim arkadaşlarımın(1437,sing ve bulba) laflarını sallıyorum, direk public yazı yazmış bir oyuncudan okuyun :)


"So you might be wondering, "what's the big deal?". Well the big deal is that the "soundproof booths" were in fact not completely soundproof. Most of the teams did hear a lot of the hoots, hollers, and gasps from the audience. An example would be when team Zenith tried to sneak in a level one Roshan on stage and the audience completely gave it away to their opponents.

We often couldn't hear ourselves over the audience in tense situations. Thus, we had to yell at each other and shout at the top of our lungs. This is something that we hadn't practice and I'm sure many of the other western teams haven't either. It was more draining on our voices, our energy, and it disrupted our flow of communication (speaking for compLexity). "

Kaynak:http://www.complexitygaming.com/forums/entry.php?b=2060

Umarım bazıları için hayal kırıklığına yol açmaz :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kami said:

Rosh'un dire tarafında olması map'in balansını bozmuyor mu? Mesela radianttayken TP olup rosh'a gitme olayı daha zor. Sürekli aklıma geliyor şu mesele. Aynı şekilde dire tarafında krep çekme, krep stacklama filan da daha kolay 2+ stacklar için.


radiant ormanında kamplar birbirine çok yakın,gyro ,batrider fln 3 kampı bi kerede kesebiliyor

ayrıca radiant oldugunda ekranın daha büyük kısmını kullanabiliyorsun oyunun genelinde


ordan dengeleniyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...