Jump to content
GERGE

Dota 2

Öne çıkan mesajlar

§ 11 Tem 2013, 09:44
Daha 200 mesaj olmadi ama Dota 2'nin cikmasi onuruna yeni konu aciyorum =)

Cikti sonunda oyun.

http://store.steampowered.com/app/570/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 09:44
meh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 09:47
gz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 09:57
hala LoL oynayan var mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 09:59
geçen haftadan ne farkı var ki şimdi sfsdsf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 10:03
GERGE oynasan içim yanmayacak :) Gel oyunlara bari.
(Hmm pro musun?)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 10:11
Lol mü dota mı ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 10:14
Mac versiyonu bekliyorum, eli kulagindaymis diyorlar. Wine filan ugrasmak istemiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 10:15
kurabilirsin mac versiyonu test olarak çalışıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 10:40
sende mac var dimi arkadas herkez zengin bi ben fakirim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 11:31
PLATFORM
- Added support for Mac OS X
Minimum Mac OS X Requirements:
OS X Lion 10.7 4GB RAM, 4GB Hard drive space. nVidia 320M or higher, or Radeon 7000 or higher, or Intel HD 3000 or higher
- Added support for Linux
Minimum Linux System Requirements:
Ubuntu 12.04, dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz, 4GB RAM, nVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeaon HD2600/3600 (Graphic Drivers: nVidia 310, AMD 12.11), OpenGL 2.1, 4GB Hard Drive Space, OpenAL Compatible Sound Card
Mac and Linux support is early and experimental. They will be remain in Dota 2 Test until the testing phase is complete. For reporting bugs, please see the Dota 2 GitHub at https://github.com/ValveSoftware/Dota-2/issues For community discussion of the Mac and Linux versions head to the Dota 2 Dev forums at http://dev.dota2.com/forumdisplay.php?f=447

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 11:32
bi ipad kaldı hadi valf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 11:33
Oh be mac support.

Biri hemen kurup haber versin abi, nasil calisiyo intel4000de mesela?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 12:37
Esh said:

Oh be mac support.

Biri hemen kurup haber versin abi, nasil calisiyo intel4000de mesela?


http://i40.tinypic.com/11a8vuf.jpg


Bu aletle kastı, hoş resim editliyordum şişikti alet. Ama işyerinde 5 ms le oynadım ühühühü güzel bişeymiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 12:39
Sen onunla web sayfasi acabildigine dua et abi sdfa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 12:41
Yukluyorum su anda. Air 2012. Durumu bildiririm.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 12:42
4.5k sadece kasanın fiyatıydı zamanında be :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 13:00
abi sormasi ayip o makinede niye sadece 3 gb ram var

gt120 acamadiysa macbook white hic acamaz sanirim meh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 13:33
gt120 dfsfsdsfsdzd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 13:35
elma marka birseyin yoksa kiz vermiyorlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 13:37
Mbp de dota oynamak cok seksi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 13:38
pro musun gardes?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 13:41
steamde ücretsizi gören ne kadar çocuk varsa yükler artık. :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2013, 16:37
Fly said:

abi sormasi ayip o makinede niye sadece 3 gb ram var

gt120 acamadiysa macbook white hic acamaz sanirim meh


böyle alındı zamanında sonra ellenmedi. Triple ddr muhabbeti vardı sanırım. Shadow texture la falan kısarsam oynanır sanırım photoshop deezer falan açıktı o anda.

7mb/sn ile çektim bu arada oyunu 5 ms di oyuniçi :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.



×
×
  • Yeni Oluştur...