Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Sam said:
ama günün en bomba olayı yukarıda 2 kişi varken grupça dalıyorduk, önden çıkanlar meğer grup üyeleriymiş, hep beraber bize sıktılar, 4vs2 2vs4 oldu yukarıya çıkınca. kimin kimin grubunda olduğu belli değil, isim barları kapışma başlayana dek çıkmıyor filan.

bunları nasıl yapacaklar diye düşündüğüm için hala almadım oyunu dün sabah almaya niyetliyken.


bunda ne var ki sorun olan?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O karmaşa da keyifli ya, friendly fire gibi, nereye sıktığına dikkat edeceksin. Rogue avlarken hele baya dikkat etmek gerekiyor da Rogue'ken öyle dertler yok işte, o da Rogue'luğun tek avantajı sanırım.

Böyle biri kör noktadan çıkıp mermilerine kafa atınca sinir oluyorsun, orası doğru da aynı şeyi bilerek milleti Rogue yapmak için de kullanabilirsin yani sdsfdsf

İlk etapta sıkıntı oluyor barzo sağa sola sıkmaya alıştığımızdan da sonrasında fena değil aslında. Battlefield'da arkadaşının üstüne tankla sıksan birşey olmuyor falan, biraz ff iyidir.

Ki yanlışlıkla Rogue olursan 20 sn sürüyor, 20 sn kaçmak baya kolay ne yaptığını biliyorsan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani takım arkadaşlarım da yaptı turret ile rogue etti milleti filan da benim işim olmaz o saçmalıklarla. rogue olursam bilinçli olurum, rogue öldüreceksem de oyun düzgün bir sistem kursun bu kadar rahat grief olmayan. apb dedik, orada çektik iğrenç griefleri. bedava oyunda sıkılırsam bırakırım da para vereceksem bu işlerin daha net olması lazım. 15 yıllık uo'da bile kimin ne olduğu belli, kazara kırmızı olunmuyor.

19sn'de kaçılmıyor 10 kişinin ortasındayken, yok öyle birşey.

grubunu da rogue yapıyor zaten, sereglin'den beş kere özür diledim akşam, saçma yani.
Catze said:

bunda ne var ki sorun olan?

grupların, isimlerin, kimin kim olduğu net belli olması lazım. oyunlarda isimlere, guild vs'ye bakıyoruz yani direkt bir fikir sahibi olmak için. burada isim bile çıkmıyor uzaktan bakarken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dz nin gerginliği olmalı biraz bence güzel bu tarz şeyler. mesela biz 2 arkadaş takılırken random birini aldık party'e. 5-10 dk iyi takıldık fln sonra bilerek birine ateş edip bizi de rogue yaptı iyi bi gerginlik yaşadık durduk yere. kendimiz planlı yapsak aynı zevki vermezdi bana hazırlıklı olacağım için.

turret vs gibi skillerin de pozitif yanları kadar negatif yanları olsa güzel strateji döner. her şey güllük gülistanlık olmasın =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu anda satılmıyor bildiğim kadarıyla Season Pass, sadece Gold Edition ile geliyor.

Season Pass sahiplerine özel birşeyler olacağı söylenmişti bir ara, mini-eventler, birkaç exclusive item (pistol gibi) falan.

Edük: Bir de galiba Xbox One sahiplerine yine öncelik tanıyacaklar DLC contentinde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

yani takım arkadaşlarım da yaptı turret ile rogue etti milleti filan da benim işim olmaz o saçmalıklarla. rogue olursam bilinçli olurum, rogue öldüreceksem de oyun düzgün bir sistem kursun bu kadar rahat grief olmayan. apb dedik, orada çektik iğrenç griefleri. bedava oyunda sıkılırsam bırakırım da para vereceksem bu işlerin daha net olması lazım. 15 yıllık uo'da bile kimin ne olduğu belli, kazara kırmızı olunmuyor.

19sn'de kaçılmıyor 10 kişinin ortasındayken, yok öyle birşey.

grubunu da rogue yapıyor zaten, sereglin'den beş kere özür diledim akşam, saçma yani.
Catze said:

bunda ne var ki sorun olan?

grupların, isimlerin, kimin kim olduğu net belli olması lazım. oyunlarda isimlere, guild vs'ye bakıyoruz yani direkt bir fikir sahibi olmak için. burada isim bile çıkmıyor uzaktan bakarken.


Yapma abi uoda amma çok grief vardı, yere kutu atıp açtıranlar petleri aggrolatanlar...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim dz loot sisteminde anlamadığım te nokta sadece yeşil ve mavi item düşüyor oluşu.

high end gearı sadece vendorda bulacaksak dzye kasmanın ne anlamı kalıyo ki?

aynı uoda +15 katana bulup brit banka getirene kadar ganklenmek gibi bi heyecan vermiyo mavi item kaybetmek.

umarım sadece betada boyledir bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Her serverın vendorunda farklı item bulunuyor olması bir sorun gibi geldi bana. Dayz de server değiştirip boş serverda loot kasmak gibi bir oyunda yer alması manasız hareketler göreceğiz betadaki gibi olursa. Millet sürekli server değiştirip loot bakıcak oynadığı sürenin büyük bir bölümünde. Bu bir eksi bence.

Loot droplarının kalitesi artmazsa yani kaliteli lootları sadece vendordan alacak olursak rogue olmanında çok manası kalmayacak gibi. Bu yüzden kaliteli lootların world drop olmasını ben de mantıklı buluyorum. Hayatta kalıp 500DZP kazanmakla beraber çantasından iyi bir loot düşme ihtimaline de rogue olmayı isterim. Helikopterle loot kaçırma olayı da stresli ve eğlenceli bir hale gelir böylelikle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla DZ'deki NPC'den drop olsa item bir opsiyon olabilir de o durum da bir ton spawncamping'e neden olacak. Hani server değiştirip vendor peşinde koşmak mı daha kötü, spawncamping ve sonrasında Rogue olup item'ı kaçırmaya uğraşmak mı daha kötü karar veremedim açıkçası. Hani spawncamping sonrası loot kaçırmak eğlenceli olabilir ama böyle boş boş beklemenin de bir keyfi olmayacak. Bir de boss'a vuran herkese loot atarsa herkes boss'u öldürdükten sonra loot'u alıp extract eder, yeterince kalabalık olursa kimse birbiriyle çatışıp riske girmez.

Bence mavilerin DZ'nin her köşesinde çıkan boss'lardan ve diğer NPC'lerden düşmesi kötü değil, gene benzer şekilde pembelerin vendor'dan alınması da kötü değil. Değiştirilmesi gereken şey Rogue'luğun ödüllendirilmesi. Bu nasıl olur, bence DZ key'lerle olur. Şu an DZ key'i almanın en kolay yolu Rogue olup adam öldürmek, itibariyle chest'lerden düşen item'ların kalitesini pembe ve arada sarı seviyesine çıkartıp kasılan key miktarını azaltırlarsa(Beta'nın çoğunda cap'ti(40) mesela benim key'ler sdsfsdfs)Rogue olup adam öldürerek key kasmak için geçerli bir neden ortaya çıkar.

Analtmaya çalıştığım currency'le düz progression'ı oyuna koymak kötü bir seçim değil aslında. Grup bulamayan oyuncu için Rogue avlayarak geçerli bir karakter kasma yolu olur. Buna karşın Rogue'luğun ödüllerinin arttırılması gerekli. Bu daha fazla currency olur, chest'ler yoluyla DZ key reward'ları olur veya başka birşey olur(ör:DZ Rank'ının yanına Rogue Rank isteyen item'lar vs.), hepsi uygun seçimler.

Bir de oyunda olmayan bir ton silah, mod vb. şeyler olmadığı için endgame'in neye benzeyeceğini de tam kestiremiyoruz. Sarı armor'ları görmedik, armor mod'larını görmedik crafting'le mi neyle yapılacak bunları bilmiyoruz vs. Bekleyip görücez de Rogue'luk Closed Beta'da gayet iyi bir seçimken Open Beta'da karakter kasması bittikten sonra eğlence için yapılan birşey olması hariç karakter kasarken oldukça anlamsız hale geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Vendor'dan alınması iyi birşey değil.

Bence önlerinde net ve kesin bir örnek var: Diablo 3.
Ordaki sistemi baz alsalar (ki büyük ölçüde almışlar gibi duruyor) sorun kalmaz.
DZ'de NPC'lerden mor da düşmeli, sarı da. Ama tabi yüzdeleri oldukça düşük olmalı.

D3'te vendordan legendary alamıyorsun ama mesela random stat'lı sürpriz şeyler alabiliyorsun, ne çıkacağı belli değil. Yani oyunun oyuncuyu meraklandıracak öğeleri olmalı. Göreceğiz bakalım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sunni şekilde progression'u uzatmak için Diablo loot sisteminin yakınından umarım geçmezler. Class sistemi olan bir oyun değil sonuçta, PvE'dir, PvP'dir, tank'tır, healer'dır, support'tur, pure firearms dps'tir 5-10 farklı silah, 3-5 çeşit farklı armor setini değiştirerek kullanabileceğin bir oyun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...