Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

bingildak said:

xunn said:

In-game multiplayer'ı gördügüm anda almaktan vazgeçtim.


in game multiplayer nedir ki


Trailer veya pre-rendered değil. In-game footage derler ya hani.

Hani Ubisoft çok seviyor böyle hayvan gibi grafik abanmayı trailerlarda, sonra downgrade'in allahını vuruyorlar. Öyle işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ubisoft'un hatası hep çıtayı yüksek tutuyor, beklentiler yükseliyor. Sonra beklenileni vermeyince oyun başarısızmış gibi oluyor ancak tam öyle değil. Watch Dogs örneğinde olduğu gibi oyun kötü değildi ama downgrade meselesi öyle büyüdü ki PC metacritic ortalaması 4.6 oldu. Diğer bir yandan PS4 metacritic ortalaması 6.4 yani onlar için pek değişen birşey yok, eğer içerik iyiyse beğeniyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya şöyle düşünün bu oyun pc için release edilecek ama ilk announce edildiğinde console exclusive idi. development tamamen console için yapıldı. ondan grafiklerin nereye gidebileceği zaten kısıtlanmış durumda projenin başından beri. hype yapmak için köklediler ilk videolarda ama son videoda normal haline dönmüş gibi. ondan oyunu değerlendirirken konsol kısıtlamalarında değerlendirmek gerekiyor, gerek multiplayer aspectinde gerek grafiklerde.

gameplay drive etsin zaten grafikler son derece güzel downgrade edilmiş haliyle de. gameplay güzel olduktan sonra yine deli gibi oynarız. destiny'de 2 ek pakettir content yoktu ama insanlar gameplay'den o kadar zevk alıyor ki oynamayı bırakmıyor.

bence divisionda da olması gereken bu. tabii contentte güzel olsun (:D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

betasının gameplayleri düştüğünde ak göt kara göt belli olur zaten de. yine mmo beklentisiyle girmesin kimse oyuna, oyun mmo değil asdasd. console'un mmo anlayışı baya farklı pc'e göre. massive multiplayer deneyim olan tek yer non-combat lobbyler oluyor genelde, onlarda oyuncu sayısına göre kırılmış instancelar halinde oluyor. map bazlı mmo konseptinin ben 20 kişiyi geçeceğini düşünmüyorum. en mmo olacağı nokta bence 10v10'dur.

benim speküle etmeme gerek yokmuş, zaten açıklamışlar:

https://www.youtube.com/watch?v=1vxNk66dMsk

"online rpg"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk announce edildiğinde console-exclusive olması hiçbir şey ifade etmiyor, 2-3 sene öncesinden bahsediyorsun. Yeni grafik motoru, detaylar tabi ki konsolda daha düşük olacak ama oyunun/motorun PC performansının ne olacağını tahmin etmek kahin olduğunu iddia etmekle aynı tier birşey.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

multi platform release olan projelerin hepsinde grafiklerin pc tarafında gidebileceğini noktayı konsola anchorlayıp belirliyorlar. biri diğerinden çok uzak olamıyor, bariz sebeplerden dolayı. driver piyasayı çok "inferior" bırakmak istemiyor yapımcı. ondan hep konuştuğumuz max 1-2 tık ileriye izin veriyorlar pc'de konsola kıyasla. yapımcı kendi çapında bu konuda haklı.

bir sürü örneği var zaten bu durumun. oyun motoru veya pc daha iyisini kaldırmaz mı değil yani mevzu. eğer development pc platformu için yapılırsa o zaman bu konuları konuşur hale geliriz. ara yüzler kanser gibi konsol olarak gelmesin pc'e, o bile yeter. bkz fo4.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Development'ın PC platformu için yapılıp yapılmamasından öte dediğin gibi ne kadar "anchor"layacakları veya PC performansını ne kadar gimpleyeceklerı mesele. Sonuçta BF4 gibi çok kalabalık bir multisi olmayacak, bullet physics yok, bir tek recoil mekaniği var oyunda. PC versiyonunu düzgün yaparlarsa CS:GO'dan daha akıcı bir shooter bile üretebilirler TTK ne kadar daha yüksek olsa da.

Battlefield 4'te mesela grafikler için PC'de herhangi bir kısıtlama yok ancak bullet physics ve kalabalık kişi sayısı da girince işin içine server'ların yapması gereken komplike simulasyonlardan dolayı süper akıcı bir shooter çıkmıyor ortaya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...