gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Ulan bu denyo sistem ne kadar kötü be! müşteri temsilcisine ulaşamıyorum.Vadesiz hesabımı internet bankacılığına açmaya çalışıyorum ve atm kartım daha elime geçmedi, işlem yaparken de müşteri numarasının haricinde atm kartının da numarasını istiyor dangalak sistem. müşteri temsilcisine de bağlanmanın yolunu bulamadım. Bilen varsa beri gelsin çok pis darlandım, elim ayağım titriyor sinirden.
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 ingilizce için bilmemkaçı tuşlayın diyosa orayı tuşla, bazen ingilizce menü vs. yapmayıp direk bağlıyolar birine
Rasmon Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 çalıntı kayıp ihbarına giriyorum. şimdi başka işlem yapacakken çalıntı kayıt işlemine girerseniz extrenize ceza ekleriz diyolar ama kadın açınca veryansın ediyorum ne biçim telefon bankacılığı bu menüleriniz isteğime cevap vermiyor diye normal işlem için aktarıyolar.
lemuria Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 iş bankası ve finans bu konuda liderler. 25 dk beklediğim konuşma var.
gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Abi o verdiğin 2-1-4 ü sesli yanıt sisteminde nasıl giriyorsun?
diaboliq Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 internet bankacılığına açma işlemleri sadece şubelerde yapılıyor garanti bankasında. şubeye gitmen lazım.
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 xaty said: ingilizce için bilmemkaçı tuşlayın diyosa orayı tuşla, bazen ingilizce menü vs. yapmayıp direk bağlıyolar birinegarantide ing menu var
Noyzura Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 internet bankacılığını aktif ettikten sonra default para transfer limiti 200 lira. hani 200liralıkan daha fazla bir işlem yapacaksan limitini yükseltmek için sıka sıka bankaya gitmeyen gerekiyor söyleyim şimdiden.
Masakari Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 direk 1-1-1-1 basın biris teli açana kadar. Teli insan açınca derdinizi özet geçin. Karşı taraf yanlış tuşlamışsınız, sizi yetkili birime aktarıyorum diyip teli yönlendiriyor.
gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Abi, tuşlama yok işte sorun oradan kaynaklanıyor. illa ses ile tanımlama yapman gerekiyor, o da müşteri temsilcisine bağlamamak için bütün numaraları çekiyor.
gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 hayır bağlamıyor, yine ne konu için konuşmak istediğini soruyor. müşteri temsilcisi diye tekrarlarsan geçersiz diye cart diye kapatıyor.
gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 silkerler deyip, şubeye gittim.
DoruK Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 garanti hakkaten bok gibi bu konuda. maaş hesabı olmasa ilişkimi kesicem adamlarla da onun haricinde hiç bi şekilde bulaşmayı düşünmüyorum. bi sefer telefonla aradım müşteri temsilcisine ulaşana kadar 10 dakka menülerde gittim geldim sonunda birine ulaşıp derdimi anlattım çat diye içinden çıkamadığım menüye geri yönlendirdi beni gerizekalı. resmen hiç bir şey yapılamasın çağrı merkezine de 3 kişi koyalım hiç kimse ulaşamadığı için de yoğunluk olmaz diye düşünmüş hangi genius ise. iş bankası bunların yanında melek gibi kalıyor.
cantug Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Twitterdan ben ulaşmıştım numaramı yazdım aradılar haleltim işimi :) böyle bir kurnazlıkta yapabilirsin aratıyorsun kendini hahaha hemde baya yetkili oluyorlar her işi yaptırabiliyorsun
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Bence bu konunun genel olarak sesli yanıt sistemi abv altında incelenmesi lazım, Turkcell de de var aynı sorun. Arıyorsun, hangi konuda aradınız diye soruyor tane tane söylüyorsun anneanneye anlatır gibi, lütfen tekrar ediniz bir bok anlamadım diyor, üç beş, en sonunda eyteree beaa dedim.
monoscope Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 çağrı merkezlerine yeni gelen konuşarak komut verdiğin sistemi çok dandik ya
-Deno- Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 bu aralar çok denyo kelimesini kullanıyorsunuz, gözüm üzerinizde
scorch Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2013 telefon bankacılığı out twitter'dan çemkirmek in ama şu kadar söyliim twitter konusunda en leş banka yine garanti. dönmüyorlar bile geri bazen twitlerinize ahah.
Öne çıkan mesajlar