gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Ulan bu denyo sistem ne kadar kötü be! müşteri temsilcisine ulaşamıyorum.Vadesiz hesabımı internet bankacılığına açmaya çalışıyorum ve atm kartım daha elime geçmedi, işlem yaparken de müşteri numarasının haricinde atm kartının da numarasını istiyor dangalak sistem. müşteri temsilcisine de bağlanmanın yolunu bulamadım. Bilen varsa beri gelsin çok pis darlandım, elim ayağım titriyor sinirden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 2-1-4 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 ingilizce için bilmemkaçı tuşlayın diyosa orayı tuşla, bazen ingilizce menü vs. yapmayıp direk bağlıyolar birine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
copry Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 çakaaaaaal Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 çalıntı kayıp ihbarına giriyorum. şimdi başka işlem yapacakken çalıntı kayıt işlemine girerseniz extrenize ceza ekleriz diyolar ama kadın açınca veryansın ediyorum ne biçim telefon bankacılığı bu menüleriniz isteğime cevap vermiyor diye normal işlem için aktarıyolar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lemuria Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 iş bankası ve finans bu konuda liderler. 25 dk beklediğim konuşma var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Abi o verdiğin 2-1-4 ü sesli yanıt sisteminde nasıl giriyorsun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
diaboliq Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 internet bankacılığına açma işlemleri sadece şubelerde yapılıyor garanti bankasında. şubeye gitmen lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 xaty said: ingilizce için bilmemkaçı tuşlayın diyosa orayı tuşla, bazen ingilizce menü vs. yapmayıp direk bağlıyolar birinegarantide ing menu var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Noyzura Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 internet bankacılığını aktif ettikten sonra default para transfer limiti 200 lira. hani 200liralıkan daha fazla bir işlem yapacaksan limitini yükseltmek için sıka sıka bankaya gitmeyen gerekiyor söyleyim şimdiden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masakari Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 direk 1-1-1-1 basın biris teli açana kadar. Teli insan açınca derdinizi özet geçin. Karşı taraf yanlış tuşlamışsınız, sizi yetkili birime aktarıyorum diyip teli yönlendiriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Abi, tuşlama yok işte sorun oradan kaynaklanıyor. illa ses ile tanımlama yapman gerekiyor, o da müşteri temsilcisine bağlamamak için bütün numaraları çekiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cantug Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 "Müşteri Temsilcisi" de ;) bağlıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 hayır bağlamıyor, yine ne konu için konuşmak istediğini soruyor. müşteri temsilcisi diye tekrarlarsan geçersiz diye cart diye kapatıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 silkerler deyip, şubeye gittim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 garanti hakkaten bok gibi bu konuda. maaş hesabı olmasa ilişkimi kesicem adamlarla da onun haricinde hiç bi şekilde bulaşmayı düşünmüyorum. bi sefer telefonla aradım müşteri temsilcisine ulaşana kadar 10 dakka menülerde gittim geldim sonunda birine ulaşıp derdimi anlattım çat diye içinden çıkamadığım menüye geri yönlendirdi beni gerizekalı. resmen hiç bir şey yapılamasın çağrı merkezine de 3 kişi koyalım hiç kimse ulaşamadığı için de yoğunluk olmaz diye düşünmüş hangi genius ise. iş bankası bunların yanında melek gibi kalıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cantug Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Twitterdan ben ulaşmıştım numaramı yazdım aradılar haleltim işimi :) böyle bir kurnazlıkta yapabilirsin aratıyorsun kendini hahaha hemde baya yetkili oluyorlar her işi yaptırabiliyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Bence bu konunun genel olarak sesli yanıt sistemi abv altında incelenmesi lazım, Turkcell de de var aynı sorun. Arıyorsun, hangi konuda aradınız diye soruyor tane tane söylüyorsun anneanneye anlatır gibi, lütfen tekrar ediniz bir bok anlamadım diyor, üç beş, en sonunda eyteree beaa dedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
monoscope Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 çağrı merkezlerine yeni gelen konuşarak komut verdiğin sistemi çok dandik ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 ben de onu diyorum.xls Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
monoscope Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 görmemişim bro pardon Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 bu aralar çok denyo kelimesini kullanıyorsunuz, gözüm üzerinizde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Ahahahaha gerizekalı çocuk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2013 ya bunu kim taktı peşime allasen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2013 telefon bankacılığı out twitter'dan çemkirmek in ama şu kadar söyliim twitter konusunda en leş banka yine garanti. dönmüyorlar bile geri bazen twitlerinize ahah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar