Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

alo garanti abv!


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ulan bu denyo sistem ne kadar kötü be! müşteri temsilcisine ulaşamıyorum.Vadesiz hesabımı internet bankacılığına açmaya çalışıyorum ve atm kartım daha elime geçmedi, işlem yaparken de müşteri numarasının haricinde atm kartının da numarasını istiyor dangalak sistem. müşteri temsilcisine de bağlanmanın yolunu bulamadım. Bilen varsa beri gelsin çok pis darlandım, elim ayağım titriyor sinirden.
Mesaj tarihi:
çalıntı kayıp ihbarına giriyorum. şimdi başka işlem yapacakken çalıntı kayıt işlemine girerseniz extrenize ceza ekleriz diyolar ama kadın açınca veryansın ediyorum ne biçim telefon bankacılığı bu menüleriniz isteğime cevap vermiyor diye normal işlem için aktarıyolar.
Mesaj tarihi:
internet bankacılığını aktif ettikten sonra default para transfer limiti 200 lira. hani 200liralıkan daha fazla bir işlem yapacaksan limitini yükseltmek için sıka sıka bankaya gitmeyen gerekiyor söyleyim şimdiden.
Mesaj tarihi:
direk 1-1-1-1 basın biris teli açana kadar. Teli insan açınca derdinizi özet geçin. Karşı taraf yanlış tuşlamışsınız, sizi yetkili birime aktarıyorum diyip teli yönlendiriyor.
Mesaj tarihi:
Abi, tuşlama yok işte sorun oradan kaynaklanıyor. illa ses ile tanımlama yapman gerekiyor, o da müşteri temsilcisine bağlamamak için bütün numaraları çekiyor.
Mesaj tarihi:
garanti hakkaten bok gibi bu konuda. maaş hesabı olmasa ilişkimi kesicem adamlarla da onun haricinde hiç bi şekilde bulaşmayı düşünmüyorum. bi sefer telefonla aradım müşteri temsilcisine ulaşana kadar 10 dakka menülerde gittim geldim sonunda birine ulaşıp derdimi anlattım çat diye içinden çıkamadığım menüye geri yönlendirdi beni gerizekalı. resmen hiç bir şey yapılamasın çağrı merkezine de 3 kişi koyalım hiç kimse ulaşamadığı için de yoğunluk olmaz diye düşünmüş hangi genius ise.

iş bankası bunların yanında melek gibi kalıyor.
Mesaj tarihi:
Twitterdan ben ulaşmıştım numaramı yazdım aradılar haleltim işimi :) böyle bir kurnazlıkta yapabilirsin aratıyorsun kendini hahaha hemde baya yetkili oluyorlar her işi yaptırabiliyorsun
Mesaj tarihi:
Bence bu konunun genel olarak sesli yanıt sistemi abv altında incelenmesi lazım, Turkcell de de var aynı sorun. Arıyorsun, hangi konuda aradınız diye soruyor tane tane söylüyorsun anneanneye anlatır gibi, lütfen tekrar ediniz bir bok anlamadım diyor, üç beş, en sonunda eyteree beaa dedim.
Mesaj tarihi:
telefon bankacılığı out twitter'dan çemkirmek in

ama şu kadar söyliim twitter konusunda en leş banka yine garanti. dönmüyorlar bile geri bazen twitlerinize ahah.
×
×
  • Yeni Oluştur...