Caladorn Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Saeros said: neutrino said: Yazmayı unutmuşum dün oynarken yangın çıktı taş binalardan birisinde, ev köprünün yakınında, köprünün hemen diğer tarafında da kuyu vardı hiçbir işe yaramadı. Kuyuyu nereye yapmak lazım, kuyudan suyu yangına kim taşıyor? bunun cevabını bilen var mı, tırstım lan evlerim yanmasın. " had a house catch fire RIGHT NEXT TO A WELL. Adding a bunch of people to the laborer profession didn't help- people continued to walk by the well, ignoring the inferno. (Maybe they didn't like their neighbors.) " eheh steam'de başlık var "Fire, and noone cared." diye
Grimnax Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Namessar said: Divin said: Ev yaparken, 2 adult için bir ev yapın. Ev sayısını arttırırsanız diğer evlerde çift olmamış adultlar aile olup kendi içlerinde üremeye başlıyorlar. ha ben nufus arttıkca eyvah kısın dısarda kalacaklar ıs gucu kaybı olacak dıye ev basıyordum. loopa sokuyordum food olayını. sebep belli oldu. bende fazla ev yapmadığım için üreyemeden hepsi yaşlılıktan öldüler ahah
zipzip Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 3 yaşındaki çocuk oduna, taşa gidiyo.
calvaria Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Cocuk coluk isi cok sakat nufus 2 katina cikti ama calisan gelmedigi icin anlayamadim yemek yetmedi :(
eldar Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 maden kurdum da, maden tükeniyormuş zamanla. Bittiğinde yıkıp tekrar aynı yere maden kurarsam yine oradan maden çıkarabilecek miyim?
Caladorn Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 maden ve taş ocakları yıkılamıyor bildiğim kadarıyla.
eldar Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 yıkılıyor madenler, taş ocağı daha yapmadım.
madcow Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 bi kac mekanik: yeni aile kurulması icin yeni ev kurmanız lazım. yani baby boom un sebebi genc nufusun yeni bos evlere girip kontrolsuzce sevismeye yonelmesi. ikinci olarak da yeni ev kurdunuz, o ev amerikalı davranıyo stock unuzdan kendi evinin saklama yerlerini agzına kadar dolduracak sekilde yemek yakacak alıyor. komsum ac/soguk ben nası yatarım demiyor. bi de tas ocagında tas bittiginde orası oyle kalıyor yıksanız bile. oyun genel olarak kontrollu expansion oyunu. yemek yakacak ve giyecekleri yeterince bufferlayarak ilerlediginiz surece faillamanız zor. ha tabi bi de insanların isi ve evi aynı yerde olmalı ki terzi marketten yunu alsın diksin aksam evine donsun bunları yaparken az yurusun. yurume isini olabildigince laborerlar yapsın(saga sola tasıma gibi)
Caladorn Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 eldar said: yıkılıyor madenler, taş ocağı daha yapmadım. denemedim ama yıkılamaması lazım
eldar Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 ilgiçn denedim demin, işçiler boşa çıktı, removal işareti geldi madenin üstüne. O yüzden öle yazdım. Ama yıkılamıyomuş demek. baktım şimdi bir daha yıkılınca öyle kayaya dönüşüyormuş ve tekrar aynı yere maden kurulamıyo bitmemiş olsa bile.
zipzip Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 bu gathererlar köyden çok uzaklara gidip açlık ve soğuktan ölüyolar.oysa dibimde ağaç da var demir de taş da, neden yapıyo bunlar böyle?
razzRaziel Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 biri save dosyası atabilir mi şöyle 10 saatlik falan? bişeye bakıcam.
toggie Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 online mı oynanıyor oyun sadece? multi falan olayı var mı? is yerinde acamıyorum sitesini. baslıgı da okumaya usendim.
BonePART Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 yok yaw sırf single player ama campaign yok sırf sandbox
toggie Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 iyiymis o zaman, yabıştırayım. ama fena kitler bu adamı, uykusuz kalmayalım sonra.
neutrino Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 zipzip said: bu gathererlar köyden çok uzaklara gidip açlık ve soğuktan ölüyolar.oysa dibimde ağaç da var demir de taş da, neden yapıyo bunlar böyle? Gathererların topladığı kök, mantar vs. yaşlı ağaçlara yakın yerlerde çıkıyor. Eğer yakınında yaşlı ağaç yoksa o yüzden gidiyor olabilirler.
SenariouS Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 abi ilk village acliktan gitti digerinde baya zaman gecti 25 kisi oldu ama cocuk yok ciftlesmeyi biraktilar. Olen cocuk falanda olmadi. galiba bos ev olmayinca cocuk yapmiyorlar. Oylece kurudu. diger son actigimda 40 sene dayandim ama insanlar acliktan oldu yav... oyun cidden guzel bu sirada. Modlarini deli gib bekliyorum
Divin Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 neutrino said: zipzip said: bu gathererlar köyden çok uzaklara gidip açlık ve soğuktan ölüyolar.oysa dibimde ağaç da var demir de taş da, neden yapıyo bunlar böyle? Gathererların topladığı kök, mantar vs. yaşlı ağaçlara yakın yerlerde çıkıyor. Eğer yakınında yaşlı ağaç yoksa o yüzden gidiyor olabilirler. Evet, forester ile yakın yaparsanız gatherer ve hunter'ı sıkıntı yaşamazsınız. Foresterlar alanı hem ağaçlandırıyorlar hem de yaşlı ağaçları keserek odun topluyorlar.
neutrino Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Gatherer'la forester'ı yakın yapmak hata olur bence. Forester yaşlı ağacı kesiyor, gatherer'la herbalist de yaşlı ağaçtan faydalanıyor. O yüzden gatherer+herbalist yaşlı bir ormanda iyi bi ikili. Onların erişim sınırlarının dışına da forester konulabilir. Forester'ı zaten çorak araziye dikip sadece ağaçlandırma şeklinde çalıştırırsanız dönem dönem o ağaçları laborerlara kestirip bolluk içinde yüzebilirsiniz. Yoksa sadece foresterın kesip getirdiği senede 20 log yetmiyor hiçbir şeye.
Divin Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Tüm araziyi laborerlar ile temizletmeyi oyunun en başı haricinde hiç kullanmadım. Ağaçlık bir alanın ortasına forester, hunter ve gatherer dikip yiyecek, hide, log ve berry stoğunda hiç sıkıntı yaşamadım. Foresterın amacı boş alanı ağaçlandırmak değil ki zaten, oradaki ağaçları ve ona bağlı resourceları sürdürülebilir şekilde kullanmak.
calvaria Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Bende gittim hunteri sehrin ortasina koydum :) eve gideyimde large haritada sabahlayayim bari
neutrino Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Divin said: Tüm araziyi laborerlar ile temizletmeyi oyunun en başı haricinde hiç kullanmadım. Ağaçlık bir alanın ortasına forester, hunter ve gatherer dikip yiyecek, hide, log ve berry stoğunda hiç sıkıntı yaşamadım. Foresterın amacı boş alanı ağaçlandırmak değil ki zaten, oradaki ağaçları ve ona bağlı resourceları sürdürülebilir şekilde kullanmak. Bende 4 tane forester %50 kapasiteyle yetmedi log ihtiyacına. Ağaçlandırıp ağaçlandırıp kesmek daha pratik geldi.
eldar Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 tek bir forester binası 150'den fazla log üretiyor yılda, ki bayaa yürüme mesafesi var şehre. Odun ihtiyacını karşılayabiliyorsun. Bu arada map'i büyüttükçe oyun kolaylaşıyor.
Divin Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Köy büyüdükçe ilk başta gelen resource limitlerini yükseltin. Binaların üzerinde limite yaklaştıkça limit ikonu belirir ve üretimi yavaşlatır/durdururlar. Bazen kaynaklar yetmiyor gibi geliyor ama limite takıldığı için artmıyor olabilir.
Selamisahin Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Akşam ilaçlısını bi' deneyeyim de beğenirsem alayım bunu.
Öne çıkan mesajlar