Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hearthstone [Beta Key Giveaway]


Wyand

Öne çıkan mesajlar

1 günlük (ama dolu dolu) gameplay sonucu yorumum: oyun gerçekten iyi ve kesinlikle komplike. RNG fazla gibi duruyor evet ama o kadar göründüğü kadar değil. Deneyim gerektiriyor çok fazla, oyunun gidişatını okuyabilmek için tüm kartları ve komboları görmek görmek deneyimlemek gerekiyor. Wipe ı deli gibi heyecanla bekliyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Taktiksel olarak bence cok fazla varyasyonn kullaniyor mtgyle karsilastirmiyorum onun zaten instantlari bile 3 kat yogunlastiriyor oyunu ama mesala bir mm duels of championsla karsilastirdiginda bukadar kombolar seklinde uygulayabildigin taktik goremiyorsun. Kartlarinda marjinal gamechanger etkileri cok fazlavsayfalardir konusulan jaraxx mesala ben en cok rogue la oynadim basic deckler tabiki cop ama arena oynarken pickleyla ebildigin cesitli kartlar oynadgnda goruyorsun farki. Heleki ayni class icinde yapabildigin build cesitliligi ki bunu sende soylemistin. Warrior rogue paladine karsi oynarken ozzylerle weapon buildini mahvederken casterlara karsi patatez kalmalari o minionlarn vs gibi tas makas kagit olayinida barindrmasi detayi artiryor bence. Mage in secretlarina ve her buyu yaptgnda b kimbilir. ufflanan minionlarina yada beles secret attran minionu gibi seylerede bayldim. Daha neler var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
MtG ile, Scrolls ile karsilastiracagiz tabii. Ama M&M'nin oyununu oynamadim Ubisoft faktoru nedeniyle.

Turu icinde basit benim dedigim iyi oyunlarla kiyaslandiginda. Karmasik yanlari var, ama en karmasik tarafi deste kurma; oyunu oynama tarafi epey basit ve duz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oynanis olarak mtg ciler instanta ve resource cesitliligine alisiklar ve ariyorlardir ama dogru zanda dogru kartlari bekletip oynama cok onemli okadar cok minion buffliyan spell buffliyan yada secretler (trap ward vs.) varki nerdeyse her oyunda kullansam avantaj elde edebilecegim bir karti yeri geldimi bekletip daha efektid kullandigim oluyor. Belkide ayni seyden bahsediyoruz senin deck dedigin benimde kartlarin kullanim seklinden bahsetmem. Kartlarin etkileri cok cesitli ve bu sayede komplike hareketler yapilabiliyor. Kartlar oyle tek duze dmg savunma minion cc fln degil yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ornek: mesala rogue ta silah acip blade fury atip aoe yapican karsinda 4 minion var ama ikisini indiriyor bi sonraki turne sakla blade furyi silahini 2 dmge cikar yada poison denk gelsin daha saglam aoyle belki hepsine temizle vs gibi

Yani eline sansa gelen herkarti resource un yettigi surece patir patir oyna durumu yok resource tek tip ama onu kullanmak tek duze degil
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hearthstone'un en beğendiğim yönü mananın lineer bir şekilde artarak daha sonraki turnlerde ne yapman gerektiğini hesaplama olanağı vermesi.

Diğer kart oyunlarında destene ne kadar fazla mana koyarsan koy gelecek kartın mana olup olmayacağını bilememek çok şey farkettiriyor. Bir sonraki turndeki mananı ne yapacağını Hearthstone'da çok daha ciddi bir şekilde hesaplama imkanı var. Bu açıdan Hearthstone taktiksel olarak en azından bir konuda ciddi anlamda önde.

Gel gelelim, kartların bir kısmında random özellikler olması ise tam tersi etki yaratıyor. Yani "destroy a random enemy minion"dan tutun da deal 8 damage to random enemy minionsa kadar çok ciddi anlamda RNG işleyen kart var. Bu da diğer kart oyunlarının tam tersi etki yapıyor. Keşke kartların içine random kavramını sokmasalarmış. Bu saatten sonra da malesef kaldıracaklarını zannetmiyorum.

Classlar arasında (Rogue'u bir kenara koymak şartıyla) güzel bir denge oluşmuş. En önemlisi oyun tarzı olarak çok farkettiriyor. Yani Druid ile sallıyorum Warlock arasında çok ciddi bir oynanış farkı var.

Diğer kart oyunlarındaki block, instant bilmem ne derken oyununun temposu inanılmaz düşerken (20 dakika MtG için gayet ortalama bir süre), Hearthstone'u yapanlar benzer özellikleri (Block yerine taunt-secret, instant yerine Battlecry ve deathrattle ile) çok başarılı bir şekilde oyunun içine yedirmişler.

MtG'ye Scrolls'a Hearthstone'un kısa sürede yetişmesi imkansız. Hatta böyle bir şey beklentisine girmek oyunun geliştiricilerine ciddi haksızlık. Çünkü 20 yıldır var olan oyunlardan bahsediyoruz. Oyunun bunca uzun süredir oynanıyor olması; kart çeşitliliğinin artması, taktiksel ilerleme ve çok farklı kombinasyonlar olarak geri dönüyor. Hearthstone'dan bunu beklemek çok kısa bir süre içinde beklemek gerçekten adil değil. Çünkü oyun bir bilgisayar oyununun kart oyunu olarak ortaya çıkmış durumda. O bilgisayar oyununun "karakterleri" bittiği zaman ciddi anlamda bir kısır döngüye girilmesi ihtimali var. Blizzort'un bu döngüye girip girmeyeceğini zamanla görürüz.

Oyun şu haliyle baya güzel. Daha rafine bir hale gelebilir. Oyunun "chat" kısmından tutun da arayüzüne, replay izleme fonksiyonlarına kadar pek çok konuda ilerleme sağlanabilir. Ben açıkçası umutluyum. Bi MtG olmaz ama çok başarılı bir kart oyunu olur gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cacodemon said:

hunter'a karsi priest ile oynuyordum. ben de 3 hp varken adam 30 hp ile full'du. iyi kartlarla oyun üstünlüğünü bir anda alarak, sonuç rakibin concede ile bitti.

bu oyuna replay'ler kesinlikle gelmeli.

aynen priestle magei 4 hpden aldım adam 28 falandı. benim boardda 2 minion varken belki beni rollar diye ragnaros attı, beni rollasa ölüyodum 4 canım vardı, gitti minionu rolladı, sonraki el mind control attım, adam da bütün fireball poli moli her şeyi harcamıştı, hiç bişey yapamadı 8 8 8 öldü ahhhaha
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aceace said:

Hearthstone'un en beğendiğim yönü mananın lineer bir şekilde artarak daha sonraki turnlerde ne yapman gerektiğini hesaplama olanağı vermesi.

Diğer kart oyunlarında destene ne kadar fazla mana koyarsan koy gelecek kartın mana olup olmayacağını bilememek çok şey farkettiriyor. Bir sonraki turndeki mananı ne yapacağını Hearthstone'da çok daha ciddi bir şekilde hesaplama imkanı var. Bu açıdan Hearthstone taktiksel olarak en azından bir konuda ciddi anlamda önde.

Gel gelelim, kartların bir kısmında random özellikler olması ise tam tersi etki yaratıyor. Yani "destroy a random enemy minion"dan tutun da deal 8 damage to random enemy minionsa kadar çok ciddi anlamda RNG işleyen kart var. Bu da diğer kart oyunlarının tam tersi etki yapıyor. Keşke kartların içine random kavramını sokmasalarmış. Bu saatten sonra da malesef kaldıracaklarını zannetmiyorum.

Classlar arasında (Rogue'u bir kenara koymak şartıyla) güzel bir denge oluşmuş. En önemlisi oyun tarzı olarak çok farkettiriyor. Yani Druid ile sallıyorum Warlock arasında çok ciddi bir oynanış farkı var.

Diğer kart oyunlarındaki block, instant bilmem ne derken oyununun temposu inanılmaz düşerken (20 dakika MtG için gayet ortalama bir süre), Hearthstone'u yapanlar benzer özellikleri (Block yerine taunt-secret, instant yerine Battlecry ve deathrattle ile) çok başarılı bir şekilde oyunun içine yedirmişler.

MtG'ye Scrolls'a Hearthstone'un kısa sürede yetişmesi imkansız.

Oyun şu haliyle baya güzel. Daha rafine bir hale gelebilir. Oyunun "chat" kısmından tutun da arayüzüne, replay izleme fonksiyonlarına kadar pek çok konuda ilerleme sağlanabilir. Ben açıkçası umutluyum. Bi MtG olmaz ama çok başarılı bir kart oyunu olur gibi.


mana olayını düşünmemiştim evet devamlı mananın gelmesi, ona göre ileriye yönelik plan yapabilmeni sağlıyor. bunun üstüne:

replay izleme KESİNLİKLE eklenmeli
senin ve rakibin harcadığı kartların hepsine bakabilme KESİNLİKLE eklenmeli
play bölümünde de arena gibi turnuvalar KESİNLİKLE eklenmeli. yoksa feci bayar oyun.

battlecry ve deathrattle var zaten mtg'de bu arada. divine shield güzel bir özellik, stealth güzel bir özellik, winfury keza güzel, taunt da bloklama olayını senin turunda rakibe bırakmamak için güzel bir özellik.


Sparkcaster said:

randomluk oyuna zevk katan unsurlardan biri. herşeyin mekanik olarak hesaplanabilmesi bayar bir yerden sonra.


şu ne demek ya.... ne demek bayar :D ben bi kart oynadığım zaman onun napacağını bilmek isterim. %90'lık bir kesim de bunu ister hatta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...