Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Path of Exile (HnS) RPG. #2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
tarihin en kötü map sistemi, buthcer'ı bulmak için iki kere aynı map'i açtım bir saat içinde.

nasıl kasınç bir oyun yapalım diye oturmuşlar düşünmüşler resmen. d2'in ve d3'ün bütün ahlaksızlıklarını bir potada eritmişler.
Mesaj tarihi:
instance resetlenince map yok oluyor demeye mi çalışıyorsun anlamadım

15 dk'da instance resetleniyor, wp ile geri dönersen(reset sonrası) yeni instance'a giriyorsun, yeni instance haliyle randomize ediliyor ve yapısı değişiyor, statik değil haritalar.
Mesaj tarihi:
hayır şöyle oldu, brütüs'e giden yolu aradım, arada birkaç kat var wp'den. buldum, dikkatsiz davranıp öldüm. wp'ye geri gittiğimde bütün haritalar resetlenmişti.
Mesaj tarihi:
WP'in olduğu mapten ayrıldığından itibaren 15 dk geçerse WP'nin olduğu map resetleniyor. sende bir sonraki mapte ölüp WP'nin olduğu yere döndüğünde map resetlenmiş oluyor ve random bir map generate oluyor, haliyle yolu tekrar bulman gerekiyor.

boss fight'ta kendine güvenemiyorsan gate açacaksın bu kadar. öldüğünde gateden geri gireceksin.
Mesaj tarihi:
2013'te harita açıcaz 15dk'de bir yani ok.

etrian odyssey filan alayım bari orada mapmaking zevkli.

sarı boss kesince beyaz düşürmesi de çok güzel olmuş. beyaza doyamamıştık d3'te.
Mesaj tarihi:
Oyundaki sistemlerin pek çoğu oyuncular öyle istediği için öyle. beta süresince feedback alarak yaptılar her seyi. Dolayısıyla adamlar daha kolayını veya farklısını yapmayı bilmediği için öyle değil, oyunun tarzı nedeniyle öyle.
Mesaj tarihi:
çünkü burada mevzubahis sunucuların yetersizliğinden 15dk'de bir harita resetlemek değil, benim brütüs'e ölmem.

oyunculara sormayacaksın işte herşeyi, çok kazma fikirler tutabiliyor.
Mesaj tarihi:
diabloda infernonun ilk zamanları checkpointlerde öle öle farmlanması durumundan iyi bence ölümün bir cezasının olması.

potansiyel olarak ölebileceğin bir yere girdiğinde bi tane portal bırak, ölünce geri dönersin portaldan
Mesaj tarihi:
yarım sn delay var dmg'lerde, ölen adamın evine birini göndersinler dövsün yani ölenin kabahati çünkü hep.

evet inventory'nin çeyreğinin çerçöp 1-slot currency ile dolu olması, yenisi gelince stacklenmemesi, onları düzeltmekle uğraşmak filan hep çok boş eleştiri cidden. skyrim inv'i eleştirmek de boş eleştiri o mantıkla.
Mesaj tarihi:
baya altı boş eleştiriyosun.

damagelarda nasıl yarım saniye delay var abi, aynı oyunu mu oynuyoruz biz? kaç pingle oynuyorsun sen oyunu?

d3'den kalma olduğunu düşündüğüm white item değersizdir konsepti PoE'de geçerli değil. silahın base statları/socket sayısı ve linkleri herhangi bir beyaz itemı en değerli unique'den daha değerli kılabiliyor. beyaz itemi sarı yapmak tek click istediğin niteliklerdeyse. o sarının statlarını beğenmezsen daha sonra tekrar statlarını rollayabiliyorsun ayrıca.
Mesaj tarihi:
belli skiller var onları kullanıyorsa desync level 20'de de benzdirir. leap slam, whirl, bu yuvarlanmalı hoplamalı hızlamalı dagger skilleri falan. çok fazla desync trigger ediyor o skiller.
Mesaj tarihi:
kaç pingle oynadığımı nereden görüyorum ki? 8mbit bağlantı, eu sunucusu, herşey kapalı bağlantı isteyen. daha ne yapalım yani oyunu memnun etmek için?
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...