Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hammerwatch


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Hack n slash. 4 player co-op.

http://www.youtube.com/watch?v=gV2x5E8AR6w

grafik, müzik, noxvari level tasarımı falan greenlight edilmeyi hakediyor. çok tatlı amiga havası yakalamışlar.

said:
- 12 levels, divided between 4 acts
- 4 different classes, with unique features and skills
- Character development through unlocks and upgrades
- Several different monsters all with different skills and abilities
- 4 large bosses, which requires more strategy than just hacking
Survival mode, on small arena levels with waves of enemies just charging
- Hardcore mode, also, hard, medium and easy of course
- Controller support, supports various different gamepads
Multiplayer COOP, for up to four players, online, LAN and local
PC, MAC and Linux support
- Mod and editing support, make your own levels and change other things to your liking
Mesaj tarihi:
sen dedin diye basacaktım direkt greenlight ama aşırı patates grafikler ya. minecraft sattı diye cılkını çıkardılar, 1989'da bile böyle kötü grafikle oyun oynamadım ben. :/
Mesaj tarihi:
Alın bu arkadaşları dışarı
Bence çok güzel abi grafikleri, hakikaten Amiga havası var. Bi de bu tarz bi oyunda çamur olmayan grafik daha kötü bence. Nox ayarı olsa ok ama aşırı gerçekçi yapmak saçmalık olur, Torchlight tarzı çizgi filmvari grafikleri sevmiyorum (ki millet Warcraft 3'e ve WoW'a az laf etmedi bu konuda ama ben de bu iki oyun harici kabullenemiyorum sdf).
Mesaj tarihi:
Kojiroh said:

Alın bu arkadaşları dışarı
Bence çok güzel abi grafikleri, hakikaten Amiga havası var. Bi de bu tarz bi oyunda çamur olmayan grafik daha kötü bence. Nox ayarı olsa ok ama aşırı gerçekçi yapmak saçmalık olur, Torchlight tarzı çizgi filmvari grafikleri sevmiyorum (ki millet Warcraft 3'e ve WoW'a az laf etmedi bu konuda ama ben de bu iki oyun harici kabullenemiyorum sdf).



abi aşırı gerçekçi yapsınlar demiyoruz da yani bu nedir.

bi yere kadar güzeldi şu olay, nostaljik hisler falan filan da bokunu çıkardılar artık. nostaljik olma kaygısından ziyade kolaya kaçmak oluyor bu. "nostalji" kisvesi altında da iteliyolar resmen "bakın biz eski gamerız amigacıyız, oyunumuz da öle BÖZÖ DÖSTÖKLÖYÖN"
Mesaj tarihi:
valla ben hayatımda böyle büyük oyun sektörü üçkağıdı görmedim bu retro grafik modası kadar. kolaycılık bu kadar kolay olmamalı. (pun intended)
Mesaj tarihi:
çamur grafikler değil de "retro grafikler" deniyor buna, bazısı nes fanlarını etkilemek için 8-bit diyor, bazısı pixel art diyor felan abuk sabuk.

insanlar "aa ne şirin" dedikçe 2 c kodu yazabilen herkes bu saçma grafikleri basıyor oyunlara. şirinliği 5 sene önce bitmişti zaten, bıraksınlar artık yapmayı.

journey gibi, bastion gibi, shank gibi grafikler yapmaları mümkün. ama onun yerine işin tembelliğine gidip bu tip pixel grafikleri yapıyorlar, çok az maliyete yapıyorlar, kıytırık bir sonuç çıkıyor, sonra basıyorlar piyasaya "nasılsa oynanıyor" diye. bu yüzden her hafta 10 tane böyle oyun çıkar oldu.
Mesaj tarihi:
Sam said:

valla ben hayatımda böyle büyük oyun sektörü üçkağıdı görmedim bu retro grafik modası kadar. kolaycılık bu kadar kolay olmamalı. (pun intended)


trailer'a şimdi baktımda, scrollshooter mekanikleri var oyunda bolca, 8 yönlü hareket etme falan, bu tür mekanikler olucaksa grafiklerin de dönemin estetiğine sahip olmasında sıkıntı yok bence hatta baya iyi bile. diğer tülür yüzüne gözüne bulusturuyolar, gameplay'in içine ediyo, eğrilti kalıyo.

herkezden bi bioanic commando rearmed basarısı beklememek lazım.
Mesaj tarihi:
grafiklere bok atıyosunuz da gameplayin aktığı sadece videodan bile anlaşılıyor.

grafik dayayıp gameplay sürttürünce direkt uninstall ediyoruz bu en azından co-op la gideri olan bi oyun bence.
Mesaj tarihi:
abi böle oyunlar %10 mekanik/feature %10 interfacing %70 level design.

level design konusunu adam gibi yapmıslarsa sorun yok bence. sonucta egzersiz olarak yapılması bile anlamlı bu oyunların.

su anda adam gibi oyunlar yapabilen insanların ekiplerin, zamanında bir sürü ufak tefek, iyi kötü oyun yapma sansı olduğunu bilmek lazım.

öte yandan ekip işi bu iş, bu elemanlar bi araya gelip yapmıs işte oyunu, mekanik level design vs vs biraz kavramıslardır bi tane artiz cocuk bulurlarmotore falan bilan ogrenirler bi dahakine oyuna anlam katıcak bi grafik yaparlar.
Mesaj tarihi:
hmm, acıkcası randomized dungeon yerine level editor koysunlar bi tane adam gibi. random dungeonla olucak gibi deil bu oyun bence. ince işlenmiş bölümler lazım
×
×
  • Yeni Oluştur...