Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Underrail


Silphatos

Öne çıkan mesajlar

Dev Log #48



said:
First, let's talk about leveling. Once your character levels past level 25, they become a "veteran" character. To gain veteran levels, a character will require significantly more experience (both oddity and classical) than for regular levels.

Veteran characters no longer receive base ability or skill points during leveling and their derived stats such as health, detection and so on do not scale with levels anymore. However, they do get to pick a feat every level and, in addition to regular feats, they can also pick from the veteran feat pool.

Veteran feats, at least in this expansion, tend to be more general in nature, but they can also give you some important bonuses that you cannot otherwise obtain. Here are some examples (in addition to the one on the screenshot):

[list]
[*] Fight Response - When starting a turn below 25% of your maximum health, your action points are increased by 10.
[*] Improved Dodging - Increases the chance you'll dodge a melee attack by 5% (additive).
[*] Tempered: Acid/Cold/Electricity/Heat - Reduces all X (depending on feat) damage taken by 30%.
[*] Major Supplier - Increases the amount of money the merchants are willing to use when trading with you by 2% per mercantile skill.
[/list]
Keep in mind that these feats might be altered, pending testing.

The reason I decided to prevent certain aspects of character from scaling beyond level 25 is to avoid having the character outscale the content at his current main storyline progression just by raw character power. Because we'll be expanding the game horizontally in this expansion (and probably in the future) we need to take special care to still provide adequate challenge to the player while also allowing them to improve some aspects of their character.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dramatik bir şey olmasına gerek yok. güzel bonus yeterli. dram isteyen crossbow build oynasın sdfg. gayet kapı gibi featler. gerçi bence o SS'deki feat lvl 18 mage gibi. sizi bilmem de gözlerim yaşardı, psi char açasım geldi.

asıl olay skill vermemesi. scaling sorun olacaktı. nispeten mitigate etmiş oldu.

o koyduklarını geç, asıl pre-25 feat eklenmesi lazım. ama feat zaten feat yani. önemli olan yeni skill. asıl content orada. dramatizasyon (!) orada dönecek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
yama geliyormus. experimentali steam'e koymus.

http://underrail.com/forums/index.php?topic=2835.0

hosuma giden / dikkatimi ceken bir iki seyi koyayim:

said:
- Ripper feat will now properly work with serrated knives
- When a character that has nightvision turned on gets flashbanged, they will also be dazed for 5 turns
- Borer Gizzard renamed to Metaworm Gizzard and is now also dropped by Latchers
- Added blueprints for standard, W2C and JHP bullets
- Quick load will now work during enemy's turn
- Fixed being able to kill the Gauntlet runners before the event without anyone caring
- Added another way to capture hoppers for Bret
- Added another way to obtain Elwood's keycard
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tabii ben bu adamları biliyorsam malzemesini vendora 2 saatte bir 50 mermilik filan koyarlar kesin, öbür crafted mermiler gibi. Kovan vs satmazlar gene, primer sıkıntısı vardı hatırladığım. Super steel metal zırha yeni görünüm daha etkili bir değişiklik olarak sonuçlanabilir. (:P)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
ya ben bu oyuna unarmed-psi olarak başladım.her lvl de crafting e vermeme rağmen 1-2 tane düzgün eşya craftladım ki açıkcası onlar da olmasa olurdu.oyunun yarısına bile gelmemiştim gerçi ama sıkıldım bu durumdan birkaç gün oynamadım öle kaldı sonra.
vakit bulur da tekrar başlarsam hiç crafting yapmadan mı oynasam acaba . öyle oynayan oldu mu .crafting e hiç vermesek bisürü skill puanı kalıyor diğerlerine vermek için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

crafting'le yapabildiğin silah ve zırhların yanına yaklaşamıyor vendor item ve loot, o puanlar combat skill'e basılıp dmg fark kapanır belki de gene istenen şekilde ayarlanamaz ekipmanın dengesi ve component filanı.

oynanabilir de daha optimal olmaz, daha az zaman harcanır ama herhalde çünkü craft dere tepe gezdiriyor vendorlar arasında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

alternatif yok.

Sam said:

Tabii ben bu adamları biliyorsam malzemesini vendora 2 saatte bir 50 mermilik filan koyarlar kesin, öbür crafted mermiler gibi. Kovan vs satmazlar gene, primer sıkıntısı vardı hatırladığım. Super steel metal zırha yeni görünüm daha etkili bir değişiklik olarak sonuçlanabilir. (:P)


case + tnt + plate + graphite*

* sadece w2c icin. yeni malzeme.

kovan satmayi su an koymus mu bilmiyorum. koymasi lazim. ozel mermilerin dandiklerini bufflasa aslinda en guzel degisiklik o olur. akabininde ozel tabancalari da bufflamak zorunda kalir tabii ki. ama isi ne, yapsin...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
Sam said:

Tabii ben bu adamları biliyorsam malzemesini vendora 2 saatte bir 50 mermilik filan koyarlar kesin, öbür crafted mermiler gibi. Kovan vs satmazlar gene, primer sıkıntısı vardı hatırladığım. Super steel metal zırha yeni görünüm daha etkili bir değişiklik olarak sonuçlanabilir. (:P)


w2c icin gereken graphite aynen boyle olmus.

oyunu caktirmadan DLC'ye hazirliyorlar.

bu aralar ikinci run'imda unarmed oynuyorum. buildi forumlarinda buldum. iki tane elle vurup ucuncuyu metal eldivenle indiriyorsun combo icin. dps olarak cok iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tek atışlı silahlar için iyi de burst build çok mermi kullanıyor işte, neyse AR ile normal mermi burst'e devam demek ki çok ağır zırhlı hedefler için. eskisinden gene biraz daha fazla biriktirme şansı olur ne diyelim.

enerji silahları tabanca ile sınırlı kalmasaydı keşke expansion'da ama neyse artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

chemical pistol, crossbow falan oynamak asil dert. o kadar caba uzerine dandini performans insanlik ayibi.

umarim expansionda gelir yeni bir seyler. mesela shotgun da yok oyunda. cone vuran shotgun inanilmaz gider su oyuna.

dusununce silahlar hayli cesitli ama open-world singleplayer oyundan insan daha fazlasini bekliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 4 ay sonra ...
  • 4 ay sonra ...
yama geliyormus. experimental cikmis. yeni moblar var. harita var.

http://underrail.com/forums/index.php?topic=3268.0

said:
Nerfed Power Fist


tam expansion icin fist buildli karakteri park etmisken yapilacak is mi bu styg :(

said:
Added two new belts that augment chemical pistol attacks


damage da artmis. chemical boyle boyle zirve olacak diye umuyorum. o debufflarin tadi baska. enerji tabancalari da bufflanmis.

said:
Junkyard surprise can no longer increase perception, will or intelligence

Removed cooldown for arming traps


gereksiz item swap ile ugrasmaya, random buff kovalamaya dur demis.

bu yamayla viable build sayisi epey artmistir. expansion 12'den vuracak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...