Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Underrail


Silphatos

Öne çıkan mesajlar

zor yerlerden birinin early game'de bulunmasi o izlenimi verdi ama geneline bakarsak utility itemlar, customization imkani en dandik karakteri bile toparliyor. kaynak ilk oynayisimda yaptigim, olabildiginde farkli seyleri denemeye calistigim dandik karakter: pistol/thief baslayip, throwing knife/sniper/crafter'a donusturdum. disassemble almak icin stat bastiydim. bu karakterle oyun bitti.

(end game spoiler) hem de
deep caverns'a inerken geri donulmez oldugunu bilmedigimden butun stash'i yukarda biraktim. super hypolarimdan ekstra gearima kadar. :(

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 6 ay sonra ...
tunanın gazıyla aldım
ama crafting sistemi çok boğdu beni hala kurşun yapamamış olmak özellikle
ben bişiyi beceremiyorum ya da tunanın sakın alma dediği disenchant skillini almamaktan

birde baya hardcore combat yada ben beceremiyorum bildiğin mayın döşeyip el bombası ile combat açıp gir çık yaparak felan temizliyorum çoğu yeri
rpgden çok tactical strategy oynuyorum gibi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla Guns aldım şekil olsun diye birazda PSY var ateşli buzlu bazen melee moblarda kullanıyorum kite için.
Ama dediğim gibi oyunda persuade skilli olduğu için resmen eziyet cektim ilk silahı .44 hammerer aldım her turn 1 defa teş ederek lanet ede ede sonunda bir submachine geldi. Bu arada str 6 olmadan assault penalty aldığımı bilseydim str alırdım 6 ona yandım.

ama işte standart old school inventory managementtan kaybediyorum. Birde merchantların her aleti almam demesi yüzünden köy kervanı usuülü geze geze satış yapıyorum combattan daha çok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben ilk karakteri çöpe atıp ikincisiyle rahat oynamıştım, ruleset yabancı item requirementları bilmiyorsun falan başta zor gelebilir. Assault Rifle + Heavy Armor combat olarak en kolay kombinasyon ama SMG ya da piştovla da gayet oynanıyor.

Crafting aldıysan item satmaktan çok almak için tur atmaya başlayacaksın, 4 şehir 13 vendor gezip yüksek kaliteli parçaları bulmaya falan çalışıyorsun, backtrackingle birlikte oyunun en çok yoran kısmı vendor run zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

.44 hammerer iyi bir pistol fakat ihtiyacin olan pistol olmayabilir.

kac kere ates ettigin fark etmez fakat mutlaka 50 AP'yi tamamen harcayacak sekilde ekipman dizmelisin. fallout'da round basi en az iki kez ates edecek sekilde karakter tasarlamamiz gibi. silahlarini kendin craft edersen AP costu ayarlayabiliyorsun. uzerini utility itemlarla da tamamlayabilirsin. cok gucluler.

http://www.underrail.com/wiki/index.php?title=Blueprint:_Pistol

frame ve barrel bulmasi kolay. fakat enhancementlar icin vendorlarda gozunu dort acmak, gorur gormez kapmak gerekiyor. drop itemlarla asil farki yaratan, karakterine tailored cozum sunan onlar.

zorlandigin yer, junkyard, herkesin zorlandigi bir yer. oyundaki en zorlu yerlerden. ekipmansizlik, deneyimsizlik ve zor encounterlarin birlesimi. oradan sonra buyuk sehir acildigi icin ekipmansiz kalmiyorsun.

mermi yapmak gereken malzeme yeterince bulunmadigi icin kullanimina yetismez.

statlar levelingle de geliyor. str eksigin cok degilse ilerde tamamlayabilirsin. assault rifle cogu build icin en iyi silah tipi.

disassemble'dan gelen malzemelerin qualitysi dusuk. vendorlar scale oldugundan droplarla biraz da oradan fark olusur. belki early game'de biraz rahat edersin ama uzun vadede buyuk kayip. dunyanin en boktan karakteriyle oynadigimdan o husrani birinci el tattim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

stryi 5 yaptım 1 str daha alsam assaultlara geçebilcem
güzel bi rifleda yaptım felan
16 ap 48i güzel harcatır
bakalım ama biraz kolaylaştı oyun
çok easy modea alışmışım silah ve kurşun seçimi önemli baya
adama 50 vuran silah robota armorda 10 vuruyo daha büyük silah seçmek felan lazım yavas yavas geri geliyo anılar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 ay sonra ...
demek ki 3-4 aya cikar. forumda oyunu hakkiyla oynayan toplam 3 kisi adina bu guzel haber icin tesekkur ederim sdfg.

vehicle combat... bilemedim. son karakterim unarmed'di. orada guzel bonuslar goruyorum :)-D tribal mekanlari cok tatli duruyor.

experimental branch notlarina bakiyorum soyle bir satir gordum:

said:
Immobilizing status effects will now also set your effective dodge stat to 0 (just like evasion)


of keske throwing knifes scale olsa da keyfini sursek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 6 ay sonra ...

22 Tem 2019

https://store.steampowered.com/app/694330/Underrail_Expedition/

 

Alıntı

This DLC expands the base campaign with many new waterway maps that connect various harbors of the Underrail as well as adds huge new region called the Black Sea, a massive underground body of water. Take a break from the usual metro-crawling to take a boat to this infamous place. There, among the old and mysterious ruins of an age long past, you’ll face the vicious fauna, hostile natives, cunning pirates, and something far more sinister than all of those. 

Your voyage through vastness of the Black Sea will shed new light on the history of the world of Underrail and the forces that shaped it.

Key features:

  • A brand-new story line that becomes available during the mid-game, which you can play your own way as no decision or hostile action will lock you out of completing it
  • Nearly 200 new areas to explore of various types – shores and islands of the Black Sea, mysterious underground facilities, pirate strongholds, and more
  • Many new wild creatures and a couple of new crazy robots to combat
  • 15 different jet skis, ranging from the puny "junk jet" up to the dreaded "Devastator", that you can use to get around the Black sea and outmaneuver or obliterate your naval foes; upgrade your ride by purchasing more powerful vehicle parts
  • Three new distinct weapon types - shotguns, swords and spears allowing for a number of new play styles
  • Many new items, some obtained through crafting and some found in the world
  • New psionic skill, Temporal Manipulation, that focuses on delayed damage and utility
  • Specialization points that are obtained on each level past level 15 that allow you to further improve your feats
  • Leveling past level 25 and up to level 30 with a special pool of feats to choose from
  • Over 30 new regular feats


levent_kirca_jetski.mp4

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...

18.5 lira

 

Alıntı

After more than three years of development, it is finally complete. 

Whereas the base game began as a one man undertaking and slowly grew from there as people joined the team and steadily settled into their multidisciplinary positions to form the current core team of four, which gives it a recognizable progress of content quality and design; the Expedition is, from start to finish, the work of this, now more experience and skilled team, laid upon a more solid design foundations.

For those who haven't been following the development: Expedition DLC features a huge underground lake on which a secondary campaign takes place. This campaign becomes accessible during the normal course of the play sometime during the mid-game. Here is a more detailed list of features:

  • Around 250 new areas
  • Leveling character past level 25, up to level 30
  • Ability to ride and upgrade many different jet skis that vary by speed, defense, firepower and utility
  • Three new weapon classes - spears, swords, and shotguns; all of these can be crafted and there are also special unique ones
  • New psi school: Temporal Manipulation
  • Just under 80 new feats, some of which are special new veteran feats that get unlocked beginning with level 26
  • Specializations - a new way to improve your character; starting with level 16, a character will gain one specialization point that they can use to improve their feats along one or multiple dimensions
  • New consumables, tools, blueprints, and more

Also, the release will be pushing the new version of the base game (1.1.0.9) to the live branch as well. For the full list of changes see the previous dev log and add the items below to it:

Mechanics

  • When returning to an area after fleeing it during combat, your initiative penalty will be -1000 (up (or down?) from -10)
  • Cryokentic Orb can now counts towards fulfilling Hypothermia's psi ability requirement

Items

  • Lifting belt now increases carry capacity by 30, but the mechanical damage reduction is changed to 5% (down from 10%)
  • Changed the riot gear mechanical damage resistance and threshold bonuses against melee attacks to 100% (up from 75%). Will be applied retroactively.
  • Riot gear will now receive flat mechanical damage threshold of 2. Will be applied retroactively.
  • Tweaked the description of ballistic panels to better fit their use in different armors (will not be retroactively applied to already crafted items)

UI

  • Listed starting action and movement points in the combat stats window

Bugs

 

  • Fixed the bug that sometimes caused player to receive fear status effect (though it doesn't affect player in any way)
  • Fixed the bug that caused the item immunity effects to appear as though they are not being applied in the tooltip (darkened label) even if they were
  • Thermodynamic Destabilization no longer ignites targets on explosion when invoker doesn't have the Pyromaniac feat
  • Chill and freeze status effects will now always properly remove burning effects
  • Cryogas will no longer affect characters that are immune to chilling

 


riot armor buff'i epey saglam. heavy armor giyebilen buildler yasadi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baştan baslıycam nasıl bir build ile orgazm yaşarım şimdi.      Daha önce  melee psy gitmiştim acayip keyifliydi. hammer+psy  .  

Yeni psy  school gelmiş, yeni tip silahlar gelmiş.  Kararsızlıktan başlıyamıyorum oynamaya .  Oyun zaten stat'lar dahil hatayı affetmiyor.

 

Şöyle bir şey buldum bir sürü yeni feat fln. var 

http://underrail.info.tm/build/

Masticore tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2+ sene once lvl 18'de park etmisim karakteri. expedition ciktiginda 21'dim. o yuzden yeni islere henuz girismedim. unarmed/fist build oynuyorum. combo feat'i uzerine kurulu. pasif damage icin psychokinesis var. (force emission)

yeni baslamis olsam mutlaka yeni ekipman ve tercihleri denerdim:

silahlarin tam listesini bilmiyorum. shotgun ve machete gordum, gayet iyi duruyorlar. machete crit buildlik duruyor. yeni feat'leri henuz inceleyemedim. specialization ekstra bir strateji katmani ve derinlik yaratmis. harika. 

yeni psi school var temporal manipulation:

https://www.underrail.com/wiki/index.php?title=Temporal_Manipulation

kagit ustunde cok kuvvetli duruyor.

eskilerden chemical pistol'lar degisti. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hala karar veremedim lan. Hard oynuycam yine ama  o kadar cok secenek var ki.   Psy oynamak istiyorum ama oynarsam  craft özelliğini piç etmiş olucam gibi geliyor.  Ne bullet craftlıycam ne armor ne başka weapon öyle  zihinzel çar olucak .  Önceki oyunumda  hammer+psy oynamıştım cok keyif almıştım.      Benzer hybrid build göremedim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...