Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Çünkü bir şeye karar verdiğinde geri dönüşü olmayan yola giriyorsun ?  (hard oynuyacaksan) . Hala başlayamadım ben asdfg.   

 

nerd commando'da build koymuş.  shotgun ,  machete   ve slash   fln. diğerleri kanalında

 

 

Mesaj tarihi:

Hmm contiuum/trap + forcefield abuse... Aslında aklıma gelmedi değil ama thought control da kullanırım diye düşündüğümden skill point yettirememiştim ama böyle olursa çalışır. Hatta hiç trapper da oynamadığım için daha unique bi build oldu bu benim için, yol yakınken şunun bi varyantına rerollayabilirim.

Bak izledikçe mantıklı geldi yüksek PE karakter oynadığım için minefieldlarda hiç sıkıntı yaşamıyordum, normalde 3 perception psionic oynayınca her adımda fireball atmak sıkıcı oluyor. Bi yell/intimidate o kadar gerekli değil bu tür bi bültte, onu da hacking/locpick arasında bölüştürebiliriz.

Mesaj tarihi:

mage staff dusuyor yerlilerden. psi crit dmg, cost reduction falan var. mavi renk drop. teknik olarak spear sayiliyor sanirim.

shadowrun'dan cikma bi samuray oynayasim var bi sonrakine vakit ve heves olursa.

Mesaj tarihi:

Temporal spam buildı oynarken Assault Rifle / Heavy Armor / Throw buildının ne kadar güçlü olduğunu yine fark ettim, daha n00b halimle oynamıştım ama bu GMS'in altındaki raider base i olsun burrowerlar hatta lunatic baseleri olsun falan optional content overleveled bile olsa çatır çatır indiriyordu hepsini. Gerçi classic değil oddity xpyle oynayınca side contenti yapmaya çok gerek de yok ama özellikle dar alanda stealth vurkaç taktikleri uygulamak zormuş baya.

Genel olarak bültü sevdim ama dediğim gibi çok fazla vurkaç yapmak lazım, hani tamam oyunun tüm mekaniklerini kullanıyorsun işte patrol routelara trap koyma yok efendim ses yapıp dikkat çekme, gruptan adam ayıklama falan. Ama tüm bu encounterları ve daha fazlasını assault rifle ve hand grenadelerle dümdüz gidip yapabilince ulan gerek var mıydı diye bi soruyorsun asd.

 

Spear/machete için de yeterince iyi değil gibi bi kaç yorum okudum. Var mı spartaküs oynayan beğenen?

 

Mesaj tarihi:

heavy daha guclu zaten ona kimsenin itirazi yok. fakat onun yapamadigi seyler yapabiliyorsun. mesela disengage mumkun. bu da save alabilmek demek. encounter namina suprize ugramiyorsun. tam olarak ne oynuyorsun, gear ne bilmiyorum ama stealth, traps ve sniper rifle en dandik buildleri bile toparlayabiliyor.

spear buildlere bakmadim ama mechanical ignore, damage reduction ile guclu olmamasi mumkun degil gibi geldi bana. belki yavas kesiyor diye begenmemislerdir. black sea'de benim ataklarin sifir vurdugu elemanlar var. elektrikle kesiyorum ama pil yiyor. onlar icin spear'a switchlemeyi dusunuyorum.

machete'in sorunu ise muhtemelen feat olmamasi. mesela sword'a x tane feat koymuslar. item statlari iyi cunku. spesifik olmayan featler ya atak basina odullendiriyor ya da atagin agirligini odullendiriyor. machete ikisinin arasinda kaliyor.


 

Mesaj tarihi:

spear'imi craftladim ama spear spec degilim. robotlara karsi deneyecegim bakalim. single target icin guzel elektrik bonusu var. elektronigi icin yuksek quality parca bulamadim ama kagit ustune yine de iyi gozukuyor. gerci spear spec oldun mu 1h oynayip turtle oynamak daha iyi. riot armorla falan full turtle.

shotgun icin onceden en iyi ihtimalle assault kadar iyi diyen streamer simdi end game'de 1 turn'de 2 grenade atmak gibi diyor. temporal manipulation ile kullaniyor herkes ve herkesin sulalesi gibi. temporal tam tamamlama skill'i oldu ha. neyle kombolasan gidiyor.

machete'i flurry ile oynayan birini gordum gecen gun. gayet rahat kesiyordu.

genel kani oyunun genel olarak epey kolaylastigi yonunde. sadece level cap arttigi icin degil. her seyi yapmanin daha fazla alternatifi oldugu icin. bu da iyi bir sey mi bilmiyorum. belki early game icin. 

tam bu satirlari yazarken styg twitch chat'e end game'i zorlastiracagini yazdi lol. 
 

Alıntı

stygianllama: enjoy the "free" loot, until we up the DC diff to 11!
stygianllama: i also had it with people one- two- and three-shotting the final boss!

iyidir, yapsin. zorluk kivamindaydi. simdi cilki cikmistir.

  • 5 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:

expansion ile ilgili keske onceden bilseydim dedirten puf noktalari:

- black sea'de ilk gorevi bitirdikten sonra core city'e gidis donus tasima aciliyor.
- kapsamli fast travel eklenmis. rail crossing'de dude'un quest chaini ile aciliyor.
- hizli jet ski'ler cok zaman kazandiriyor.
- black sea icin lvl 16 diye soyleniyor fakat bazi kisimlari o seviye icin zorlar. upper underrail'e kiyasla zor.

 

 

  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:

yeni exp. yapacaklarmis:

"Our plans for the future are two-fold. First, we intend to release at least a couple more content updates. These updates will vary in size, but you can probably expect something comparable to this one. They will feature mostly minor quest changes, new items, couple new areas and possibly some moderate mechanical changes. I don't know how frequent these will be, but we'll do our best not to keep you waiting for too long.

Secondly, and this will be our major focus, we'll start working on another expansion for the game. This one will be a standalone campaign in which you'll play as a new character in an area that will not be connected to the main game. We decided to do it this way for two reasons: first, because the base game is big enough as it is and we don't want to add more of the big content chunks either horizontally or through further character scaling (we will be adding some smaller stuff through the content updates, though); and secondly, we want to be able to revisit certain base mechanics and design patterns we used in the base game and improve upon them without either making the game inconsistent or having to redesign major parts of the base game. We'll talk more about what these things are and how we're improving upon them in the future."

  • 3 ay sonra ...
Mesaj tarihi:

tile boyutu ayni demis. harita basi tile sayisinda azalma var mi sormak lazim. oyunun buyuk sikintisi devamli transition olmasi. orijinal fallout'larda yukleme olmadan ekran ekran geziyorsun. underrail'da devamli gecis var. expedition'da bos alanlar nedeniyle sorun artmisti. transition azaltmak lazimken tekrar sorunu katlayacak bir sisteme gecirmemistir diye umuyorum. world design namina nelerin degisecegi onemli. teknik limitler varsa back tracking azaltmak da ise yarayabilir.

combat icin mekanik degisiklikleri demis. belki de cover sistemi geliyordur.

ilk oyun icin degindigi icerik yamasinda muhtemelen psi mekanikleri degisecek. 

  • 3 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Alıntı

it's almost impossible to add new stuff to psi without extending the already bloated spectrum of combat utilities of any given psi generalist

su ilginc. acaba bu soylem mevcut oyunu da kapsiyor mi. mevcut school'lara yeni ability gibi bir niyet var galiba.

 

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

benim çar patlar valla :)   expedition'a geçtim şimdi lvl 21'im.      psi, spear build'im var. 

 

    Düşündüm taşındım yine gittim  psi  char açtım ya .    Aslında  sniper veya  shotgun,crossbow fln. oynamak istiyordum.  trap ,grenade  destekli.  psi bir yerden sonra bayıyor sanki.

Masticore tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

Force field nerfü ağır olmuş ama istisnasız her bültte vardı yani doğru. Psi reserve ün bitebileceği bir tane combat geliyor aklıma lurker basede (gerçi psi karakterle DC'ye inmedim ben, orda da olur heralde?) , öyle atla deve bi mekanik değil. Ama genel kullanımcılar üzülür o artan costlarla, çoğu combo artık yapılamaz.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Bu arada   Dude questleri oyunun en eğlenceli quest serisi olmuş  ,eskiden yoktu - Gray Army  base  kopardı beni ^^   

 

Force field  full psi için  çok vital ya. Early'de insanlar çok zorlanıcak. Hatta full psi build oynamak gereksiz olmuş bile diyebilirim.   En azından trap, grenade ile destekli  oynanmalı.

Masticore tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

force field fazla etkili. simdi en azindan npc'ler icin bir counterplay sansi var ?

hatirladigim uzun combatlar junkyard cete savasi, core city cete savasi, upper underrail'da mall ve university (opsiyonel), expedition base'de yerli saldirilari. (expedition son questi hala oynamadim)

non-stealth gameplay ve farkli faction rotalarinda belki baskalari da vardir. embassy/depot, cyostine outpost gibi.

  • 3 yıl sonra ...
  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...