Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Citizen


jagd

Öne çıkan mesajlar

Ve bir ton outsourceladıkları şey var. WoW'un yapımı da 6 sene sürdü, tırt EA oyunu istemiyorsan bekliceksin abi raconu hep buydu hırslı oyunların.

MMO yapıyor adamlar, tabii ki uzun sürecek. 2 sene sonra çıkarsa ben eyvallah dicem.

Şikayetim performans, karakter animasyonları. optimize etmezlerse büyük kavga var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Cuce said:

hız limiti olan uzay gemisi nedir ya


Dog fightlara speed limit koyacağız demişler manevralar sırasında ivme yüzünden ölmesin pilotlar diye, heralde gemilere dampener serum merum ivmenin yol açabileceği etkileri kısıtlayıcı addonlar da gelir. Bi yerde mantıklı aslında


İçmeye hız limitinin ne alakası varki
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
dreagloth said:

Grafik olarak baya tatmin edici de, dönüşleri çok hantal, herhalde gamepad le oynuyor diye. Bide yıl bilmem kaç, uzaya açılmışız, süper gemiler falan ama hala pıtpıt kurşun atıyoruz, pewpew olmıcak mı acaba.


Dünyanın en güzel tercihi o. Lazer pulse falan hiçbir zaman tatmin edici olmuyor.

Ayrıca bir ton gemi hala minigun falan sıkıyor abi. Recoil olsun, reload olsun bunlar hep güzel mekanikler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu oyunlarda Yaw Axis ile Pitch Axis'in hızı aynı olunca Roll'un bi anlamı kalmıyor ya. ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum, yaw'ın pitch'ten daha yavaş olması lazım ki roll artı pitch yaparak dönüşe zorlanmalı oyuncu.

misal freelancer'da da böyleydi ve bütün oyun boyunca 1 kere roll kullandığımı hatırlamıyorum. Bi de joy kullanırken X axis'i yaw için ayarlı olunca kafam karışıyor benim. X'in roll yapması lazım. Ama bunda X'i rolla ayarlamanın anlamı kalmıyor.


Mouse kullanırken rahat tabi. nereye çeksen oraya geliyor herhangi bir flight mekaniği yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

onu kendince mantıklı hale getirirsin ya. arkadaki thruster'lar en güçlü ve yukarı aşağı hareket edebiliyor, o yüzden pitch ile dönüş daha hızlı oluyor felan fişmekan dersin.

uzay diye bu kadar kaymak hareket etmesine gerek yok ya. true realism'den ziyade how it feels abi önemli olan. uzayda sürtünme yok o yüzden sarsıntı olmaz falan diyip Spectator mod'da kamera kullanıyomuş gibi gemi kullanmayalım yani.


Elite Dangerous'ı bu yüzden seviyorum işte. Uçuş mekanikleri tam olarak istediğim gibi. Yaw ile gemiye 360 yapmak 60 saniye falan sürer heralde asd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...

inanilmaz bir tech yapmis adamlar. O Carrack'i aldim alacam. Oyun ne zaman cikar bilmiyorum ama of ya cok fena duruyor. 2018 baslarinda bir hayli ele gelir duruma getirirler. Eger batirirlarsa da ne diyim saglik olsun, oyun endustrisi icin gerek FPS olsun gerek Planet tech, flight engine, pyhsichs engine falan..inanilmaz bir arge yapmis oldular.

http://www.gamersnexus.net/gg/2634-citizencon-2016-star-citizen-roadmap-sandwurms-planets

















Sunumdan 4k ss'ler;














Bu arada Richard Garriot silsin kendini lutfen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...