Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Citizen


jagd

Öne çıkan mesajlar

Şu ana kadar bütün benchmarklara clockwork gibi girdi adamlar.

Tek istisnası FPS modülü, 2 ay önce gelmesi lazımdı ertelediler.

Yaparlar gibi geliyor çünkü gerçekten çok paraları var, ve adamın parayı alıp kaçacagını düşünmüyorum.

Oyun çok güzel olacak diye umuyorum, tek sıkıntım performans. Demoda bile çok fazla kasıyordu. Onu fixlesinler gerisi np.

Bu arada oyun MMO, ama Eve tier olmayacak scale olarak. Mesela eve'de 1000 kişi olabiliyorsa tek instance'ta, sector'da, bunda 150-250 olucak ki fazlasına zaten gerek yok. Eve'de 3 yılda bir gördügün o ışık gösterisinin fazlasını alırsın bunda 150 kişi kapışsa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Single player cikacak once zaten diye yazmislardi.


Unlike 'most' MMOs
- SC includes a single player game (Squadron 42)
- SC includes private server functionality
- SC is an 'open universe' (unlike many MMOs)
- SC is not a traditional RPG (no combat-affecting trainable stats / XP .. though reputation / citizenship is a stat)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


Leaving the cabin, Roberts met a group of characters in spacesuits. These were being controlled by developers in the room with us, so I could see their screens and their perspective on the scene.

The group walked to an airlock leading to the station exterior, where they were greeted by a string of spaceships, ready and waiting for pilots. As with everything in Star Citizen, the ships are replete with detail and beautiful things to look at. The two in front of me were single-seater ships, but behind us was a Cutlass, a multi-crew vehicle.

This is where all the work on the first-person module shows itself (the work that I'd worried was a distraction from Squadron 42). Two of the group split off and climbed into the ships. The others approached the Cutlass, opened its rear hatch and climbed in. There was no transition, no loading screen, and the characters don’t disappear once they enter the ships. In Star Citizen you play an avatar who is always present, always accounted for, always visible.

This may not seem that impressive but after getting into the ships and finding their spots in the Cutlass, all three vessels took off and flew 2 million kilometres to an asteroid belt. Again, this was with no loading screens. There was a warp effect when the ships switched on their jump drives but if we’d had two hours to spare, Roberts tells me, we could have flown there, our journey unbroken.



İşte şu yukarıdaki olan önemli baya. Loading screensiz oynama mevzusu baya hoş. Sürekli immersionı kırmadan uzay gezdirmek kolay değil abi.

Umarım batırmazlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@xunn
bi zamanlar eve dede o vardı, zaten mesafeler insani olmadıgından sıstemler arası normal yolla ulasmak ımkansızdı ama gıdebılıodun. gıttıgın yerıde marklayabiliosun warp ıcın.

Sonra gidip 10au sınırı koydular ( gemılerı uzaklara saklamasınlar dıye ). Iyıce baltalandı o muabbet
Hoş 10au ya gene oyle gazlayarak gıtmek baya suruyor.

ha tabı gemıye bınerken bıle loadıng olmaması muhtesem bısı. Koskoca eve de ıstasyoncan cıkma efektı "loading screen"

Yanı acaıp bı ımmersıon katıo o vıdyo ızlerken bıle, o ana gemıden kalkma olayı bıle muhtesem kı; ana gemıyıde playerlar kullanacak diye biliyorum ki muhtesem bısı ya o.

Adamlar yapmıs yaw.


aynı anda 150 kısı muabbetı ney? Yani bende cok kalabalık olmamasını savunuyorum ama farklı server muabbetı ınsanın canını sıkıyor. Yani oyuna gırınce 2 kişisiyle bulusabılmelıyım.


Gemiler parayla satılcak dımı? ıngame parayla alınabilecek mi? birde insurance falan olacak mı nasıl mekanıkler?
para kazanmayı nasıl halledıcekler mesela?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Crowdfunding ilk acildiginda butun gemi paketlerinin icinde LTI (lifetime insurance) vardi evet, artik almak mumkun degil

yanilmiyorsam kasim 2013'de bitti LTI olayi

cok buyuk bi avantaj degil ama, oyunda iki cesit insurance var

- Hull insurance= default geminin sigortasi, her ay sabit odeme yapilmasi lazim
- Contents insurance= kargo ve degistirdiginiz ekipmanin sigortasi, yine her ay sabit odemeli

LTI bedava Hull Insurance, yani geminiz patlarsa default haliyle hangariniza geliyor, aylik odeme de yapmak zorunda degilsiniz. fakat contents insurance yoksa icindeki kargo, degistirdiginiz silahlar falan hepsi ucacak. ha bu arada hull insurance'in cooldown'i var, yani yeni geminizi aldiktan 5 dakika sonra patlatirsaniz ikinci yeni gemi icin 10 dakika bekleyeceksiniz vs vs. insurance olayinin boku cikmasin diye
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bısuru vıdeo ızledım de dun, ya cok guzel ama arena commander falan bıraz arcade hıssı vermıs. Umarım onlıne modu tek modul olur. Yani hadı ben pvp yapcam dıyıp arena commandera gıreyım hadı ben gezcem dıyıp free flight olmamalı.

ne anlamı kalıo korsanlıgın o zaman :/

asteroiddeki hangar cok ılgımı cektı =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

En son version dün indirdim, hangar da dolandım baya envai çeşit önceden broken olan şey denedim baya bir yol kat etmişler. Fps modül için optimizasyon tamamlanmış gibi, eski hali içler acisiydi, content i görmek lazim tabii ki.

Free flight denedim benim Aurora ile, burda da optimizasyon olmuş, görsel olarak kırık bozuk hiç birsey e denk gelmedim ki eskiden benim pilot grafik glitch yuzunden kokpitten fırlayıp gidiyordu.

2016 i sonu star citizien single player yetişmese bile bir kaç solar system den Oluşan sandbox i release etseler oynanır bu oyun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...