Jump to content
jagd

Star Citizen

Öne çıkan mesajlar

§ 26 Kas 2018, 10:09
Evet, clickleyip rent diyeceksin, sonra gemi çağırma paneline düşüyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 10:25
Oyunu Cts gecesi yüklemeye bıraktım, Pazar günü yüz kere launcher'da sıkıntı yaşadıktan sonra girdim, 25 dk oynadım ve hızla sildim.

Gelecek vaat ediyor ama o gelecek çok uzak bariz.

Ha eğer free edition, ay sonuna kadar diye bu kadar felaket idiyse o zaman da mantıklarına sokayım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 10:39
Yok ya, yani herhalde 12 - 13 kez account recovery ile uğraştım.

Hani diceksiniz ki account name, handle name, profil name vs. farklı. Arkadaş her şeyi sıfırdan girdim, 1 dakika sonra login ol diyorum yok diyor account recovery yapıcan. En son güç bela launcher'a geldim, gece bıraktım oyunu, görüyorum 32 GB indiriyor diyor, sabah kalktım 1 GB indirmiş bırakmış. Hiçbir error falan da yok, durmuş öylece. Tekrardan çektim uyanınca.

Launcher'a login ol diyorum git websitesinde de login yap diyor falan. Eeeeeh yani.

Oyunun optimizasyon AMAN ALLAHIM. Tamam bir Blizzard kalitesi beklemiyoruz da oyunda low'da bile 4 - 5 saniyede bir sesler kesiliyor, karakterler odun gibi, sürekli bir donma oluyor. Bir tane grafik ayarı var zaten o da quality. 1070 ile de low'da bu olmayıversin yani.

Space mpace bile kasmadım, iki üç koridor koştum kapattım nerdeyse. Ki yani umutlarım da yüksekti bu oyundan 6 senenin sonunda.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 10:50
i5 7500, 1070 mi senin sistem? Storage HDD mi? Storage HDD'yse takılmalar normal çünkü SSD de min. req. oyun için. OCS'in dizaynı itibariyle HDD'den çalışması mümkün değil oyunun.

Min. requirement zaten 4 çekirdek işlemci ve 1060 6 GB, senin sistem minimumun az üstünde, 1080p'de sıkıntı yaşaman pek şaşırtmadı.

Oyun günümüzün donanımına üretilmiyor, çıktığında piyasada olacak donanıma göre üretiliyor. Optimizasyonu iyi durumda değil de PO'da login olup bu kadar sıkıntı yaşadıysan yüksek ihtimal donanımla alakalıdır, lakin 30-40 gemi varken de 60 fps alınıyor orada.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 11:52
abi bende hdd var
lenovo e570 le oynuyorum yaw epey düzeldi oyunun optimizasyonu.

vsync falan fıstık kapatıorm tabi girmeden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 12:08
HDD'de teklemiyor mu Suark? SSD'de tekliyordu OCS ve bind-culling gelmeden önce.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 12:25
geçen hafta daha fazlaydı, dün girdiğimde epey iyiydi.
Tabi biraz beklentim düşük ondan olabilir ama oyunumu engelleyecek bir tekleme yok. İstasyonlarda bazen fps düşüyor
combata hiç girmedim.

2 ay önce girdiğimde çalışmadığını düşünürsek çok acaip ilerleme var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 13:04
kendi başlığı açılsın artık brightta mod olsun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 14:15
kendi başlığında değil miyiz yahu ?

sağolsun xenocide kişisi öğretti epey ibr şey, bayağı da keyif aldım.
ama işte hani, belli daha yolu var oyunun. olduktan sonra efsane olur tabi. şimdi almayacağım, çıksın alırım kafasındayım.

elite dangerous şimdilik idare ediyor, joystick falan da gelsin iki oyunda yardırırız zamanı gelince. ha uçamıyorum ve park edemiyorum, onu çözmem lazım fçaösmdçöa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 14:17
oyunun kendine gelmesine temiz bi 1-1,5 sene var cidden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 22:02
Idris koymuşlar fuara.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 00:15
benim ümidim, bi kaç aya S42 meydana çıkar, sonra da release'i patlatırlar. Biz hunharca s42 ile oynarken bunlar rahat rahat SC'ye abanır, biz S42'den tam sıkılırken BAAAM SC gelir.


Islandım yazarken

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 00:22
Ihtimallerin toplami.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 01:16
SQ42 2019 sonuna doğru belki çıkarsa çıkar, birkaç aya çıkacağını sanmıyorum. SC'nin çıkmasına daha 2 sene vardır en az.

Idris flight-ready olup PU'ya düştükten sonra SQ42 release date de belli olur tahminim.

Idris-M

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 06:40
ui ux falan çok eksik abi, olay sadece grafik neyin optimizasyonu hede hödö değil.

oyun baya eksik şu aşamada. Zaten alphada

dün lorville de spawwn oldum
abow, kasmıo demiştim geri aldım hepsini. seçtim 3 gemi kaçtım bidada girmem sdsfad.

zaten cutlass black çok güzel gemi onla takılırım orda burda.
oyunda takılacağım gemi tipi bu ya, içi geniş araç falan alıo mis gibi alet


ya çok eksik var ve bi ara bildirsemmi diye düşündüm ama oyunun yarısı yok resmen sdsfaeds.
şehre metro koymuşlar, ok space simde beni metroya bindirecek sebep ne olabilir? spaceporttan oraya trade merkezine metro yapmışlar.
e gitmem abi manyakmıyım varsa bi arkım gemiyle atıverir oraya
hadi ondada vursunlar o zaman gezegene girmem.

uzaydaki nesneler daha çok eksik, asteroid var sadece. E annem biraz doldur oraları space sim bu.


stealth bomber kiraladım dün, ok güzelde neyi bombalıcam ben?
capital shiplerimi? e onların etrafında koruması olmayacak mı?
yine obsolete olucak gibi geliyor bu gemi tipi.

targetinde, navigationda hudlarda falan çok eksikler var. sokam aerial exposuna yani onu yapana kadar bunları düzelt. Gameplayden kısım feature ekleye ekleye olmaz ki.

spaceportlar güzel oyundaki, ama şu asansör olayı kanser. 4 kat koyuyosun iki tuş var 3 kişi binince yarım saat sürüo a dan b ye gitmen. Halbuki olisar ne güzel.

İnşallah çıktığında tek yıldız sistemi olur. Gönül isterdiki oyun çıktığında 2-3 gemi tipi olsun sonra zamanla eklensin ama öle yapmadılar.

single player çıkabilir yarım yamalak, ama oyunun çıkmasına daha çok var. benim oğlanla oynarız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 06:43
Bright said:

i5 7500, 1070 mi senin sistem? Storage HDD mi? Storage HDD'yse takılmalar normal çünkü SSD de min. req. oyun için. OCS'in dizaynı itibariyle HDD'den çalışması mümkün değil oyunun.

Min. requirement zaten 4 çekirdek işlemci ve 1060 6 GB, senin sistem minimumun az üstünde, 1080p'de sıkıntı yaşaman pek şaşırtmadı.

Oyun günümüzün donanımına üretilmiyor, çıktığında piyasada olacak donanıma göre üretiliyor. Optimizasyonu iyi durumda değil de PO'da login olup bu kadar sıkıntı yaşadıysan yüksek ihtimal donanımla alakalıdır, lakin 30-40 gemi varken de 60 fps alınıyor orada.


i5 7500 ve 1070 evet. SSD'ye kurmadım oyunu da o kadar mı fark ediyor? SSD'de iki tane triple A oyun var, uğraşmadım oraya çekmek ile.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 09:06
Evet ssd baya farkediyor, daha önce 3.0 da takıla takıla oynamaya çalışıp kapatmıştım, ssd ye aldım oyun resmen şahlandı eskiye göre tabi. Ama sadece gezme oyunu gibi şu an, kısacası 3 gün oynayıp bug vs vs sıkıldım ve girmiyorum. Gemiler de açıkçası çok cezbetmiyor şu anda çünkü anlamı yok biri büyük biri küçük biri hızlı ama kullanabileceğin alan yok şu an.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 09:49
Oyunda giriş haricinde loading screen olmadığı için her şeyi storage üzerindeki virtual memoryden streamliyor canlı olarak (OCS), o açıdan HDD'yle pek mümkün olmayacak oyunu çalıştırmak.

Expo asansöründen herkes şikayetçiydi, 2 asansör daha koyabilirlermiş. 5 kişi tuşa spamlayınca kimse istediği kata ulaşamıyor.

@Suark Lorville'de optimizasyon olmadığı için kasıyor. PO'da gayet akıcı oyun etrafta 40-50 gemi varken mesela. Şehrin içinde uçuş yasak, o yüzden kara yoluyla gezmek zorundasın. Oralarda uçuş serbest olursa oyuncular sağda solda uzay gemisi bırakınca hem performans daha da düşecek hem de immersion-breaking etkisi olacak. Bu şekilde Teasa Spaceport'tan kalkan oyuncuların kullandığı gemileri görebiliyorsun, baya şekil duruyor. Hurston'da yer çekimi fazla olduğu için de yavaş yavaş kalkıyorlar :)

Metro ayrıca sırf şehirler için değil, bazı uzay gemilerinin içinde de metro olacak. Bugün Drake Kraken modelini koyarlarsa mesela onun içinde olacak kısa bir metro. Bengal, Retribution gibi cap shiplerin içinde birden çok hat bile olabilir.

Stealth Bomberlar en iyi grieving ship. Torpidolar ufak boy gemilere tek atıyor, orta boy gemilere de ya tek atıyor ya da sakat bırakıyor. Sonra o stealth gemiyi de bulamıyorsun 500m yakınından geçmezsen :)

MFD'lerde ve HUD'da baya eksik var, ondan da herkes şikayetçi.

PU bizim cihazlarda 50 GB civarı şu an da gamedev dedikleri içinde her şeyin olduğu dosya 750 GB civarı CR'ın söylediği. SQ42'nin yüksek ihtimal tech eksiği vardır asset'lerden öte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 10:30
o değil de her şey bitince bu kadar gemiyi nasıl balancelıcaklar hayırlısı. sağlam shitstorm döner.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 11:34
ya balans yoluna girmeyeceklerdir, saçmalık o çünkü. Diversity yaratıp ordan yürümek lazım.

Dikkat ediyorlar ya mesela her şirketin her tipte gemisi yok mesela bu güzel bişey.Eve de bu hataya düşüldü.

Tabi 12314 tane light fighter yapmışlar mesela, burdada farklılığı etken kılmak zor. meta olacak yerde gemi çeşitliliğini düşürmek lazım.

bu teachs ship shoptan bişi alan var mı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 11:35
Bazı backerler beğenmese de sunni limitasyonlarla dengelemeye başladılar.

Fonksiyonları etrafında dengeliyorlar, her geminin fonksiyonu kısıtlı. Mesela Anvil Valkyrie Dropship/Gunship klasifikasyonuna sahip. Hangarına 4 Cyclone sığıyor ama 0 SCU(standard cargo unit) kargo taşıyabiliyor.

Caterpillar 576 SCU kargo taşıyor, Cutlass 46 SCU kargo taşıyor, ama Caterpillar'ın atmosfere giriş-iniş-kalkış-atmosferden çıkış hikayeleri dünya kadar vakit alıyor. Cutlass çok seri şekilde inip kalkabiliyor. Benzer şekilde istasyonlara iniş-kalkışı da çok daha hızlı. Buna karşı Caterpillar S3 Quantum Drive'a sahip, 134 Mm/s hızla Quantum'da giderken Cutlass S2 Quantum Drive'ıyla 74 Mm/s hızla gidebiliyor.

Büyük gemiler bazısına P2W gibi geliyor olabilir ama büyük geminin derdi gerçekten ayrı. Yer çekimi yüksek gezegenin atmosferinden çıkmaya çalışırken stall'layıp yere çakılıp patlayabiliyorsun mesela veya bazı gemiler direk yüzeye iniş bile yapamıyorlar(bkz. Hull-C, Hull-D, Hull-E). Daha garantici olarak yaklaşıp yavaş yavaş çıkıyım dersen de 15-20 dk sürüyor ki capital ship değil bu gemiler, capital shipler 1 saatte çıkar artık atmosferden. Yeni flight model'da bu etki daha da artacak atmosferde hava sürtünmesinin de oyuna eklenmesiyle. Ayrıca ağırlığı da yeniden modelliyorlar, dolu geminin atmosferden çıkışı veya atmosferde yavaşlaması gene daha zor olacak.

Şurada kargo değerleri mevcut da bazı değerler yanlış. Bazı gemiler kargo gemisi olmadığı için veya çok büyük oldukları için bu amaçla pek kullanılmayacaklardır.

Küçük-orta boyutlarda, solo veya NPC crew'le kullanılabilen ve iyi para getiren gemiler muhtemelen en popüler gemiler olacak oyunda: Avenger Titan, Cutlass Black, Freelancer MAX, Constellation Taurus, Prospector, Vulture, Reliant Sen, Vulcan, Herald, Mercury. Tabi combat için kullanılacak gemileri saymazsak, ancak onların da menzili kısıtlı olacak fuel scoop olmadığı için, Warden tarzı long-range fighterları saymazsak.

Caterpillar'ın veya Hull-B'nin riskine NPC crew'le solo girmek sıkıntı yaratabilir. İdeal şartlarda fighter escort gerektirecektir. Bu gemilerde kargoya da alman usulü girilir muhtemelen. Yoksa her yakalayan ya patlatır, ya gemiyi ele geçirir ya da haraç keser. Kargoya para vermeyip kargo dolu gemiyi ele geçirmenin kar marjı baya yüksek :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 11:41
ssd de yetmiyorsa boarda giren ssd almak şart o halde 1500mbs vs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 11:44
bright npc crew la ilgili bişiler varmı yazılı çizili nasıl olacak o?

cutlass süper gemi bence mesela, yanına birinide aldınmı taretine tadından yenmez.

bide bi kargo mission uzun süreceği ve bahsettiğin sebeplerden çokça insanla yapılması gerektiği için kar marjlarının çok yüksek olması lazım.
Ki grinde dönmesin iş riske değsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Kas 2018, 11:47
Hızlı SATA SSD yetiyor benim gördüğüm, M2 drive'ın performansı arttıracağını sanmıyorum. Daha optimizasyon da yeni başladı, bekleyip görmek gerekecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...