Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Citizen


jagd

Öne çıkan mesajlar

dün bir görev için yela yakınlarında asteroid kuşağına gittim
işte caterpillar patlamışta orda işimiz vamış.

gemiden çıktım, ceset arıyorum derken adamın biri benim gemiyi vurdu benim makinada baya hızlı uzaklaştı. Öylece kalakaldım.

Sonra gezerken öyle siyah bi hornet gördüm, girmeye çalıştım olmadı, sahibini bekleyim belki alır bei dedim. Gelmedi sdfad

sonra bi freelancer geldi, camdan içeri baktım herif bana çarparak öldürmeye çalıştı önce ama sonra gemiden çıkıp göreve gitti.

Bidaha da gelmedi sdfad.

localden yazdım benı kurtarın dıye. nerdesın dıolar mobiglass acılmıo uzay yuruyusunde.
işte dedim mavi gezegen var, asteroidler var bitane freelancefrın yaından duruyorum.

birileri dedi gelcez kurtarıcaz, bitanesi 300i le geliorm alam seni dedi.
Tam o geldi freelancerı vurdu birisi onun wreck kaldı öyle.
sonra bu 300i ile siyah hornet kapışmaya başladılar. Epey kapıştıktan sonra 300i ben bi gidiom dedi.

Sonra party yapmış bunlar almaya gelioz derken birisi beni görüomusun dedi.
Tam o anda bitane hornet gördüm, bi baktım arka kapısına adam bişiler yüklüyor görevle ilgili. Hop atladım içeri. Dedim beni kurtarmaya sen mi geldin

cevap yok (f12 local kapalı heralde)
silahını cektı bu, bende hemen party attım, party atınca chat basladı.
Dedim beni porta bırak piliz çünkü zaten o2 yarıya inmiş.
tamam dedi, atladım arkaya. Yolda giderken engineerın stationı kurcalarken gücü ffalan kestim kazara.

Dedim bu alette hiç pencere yok cok sıkıcı
ooo o zaman bende phoenix var.
e dedim binek.

hemen çıkarttı phoneixi, al kullan dedi. gittik daymara indirk falan.
sdadf

mmo experience bu ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dear Citizens,

Two Hundred Million Dollars.

Wow.

The amount is the highest total for any project in the history of crowdfunding and is beyond anything I could have imagined in my wildest dreams.

While the number is impressive, that is not what sets Star Citizen and Squadron 42 apart.

The true celebration is one of how a community came together to enable a shared dream to come to life. How gamers from all over the world came together to finance one of the biggest and most ambitious projects ever embarked on. There is no publisher. No big conglomerate. This is all grassroots, funded by gamers for gamers.

To highlight just how global the support is, the person that took us past this milestone, Algared, hails from New South Wales in Australia and has been a backer since 2014. We have backers from 171 countries, from some of the smallest like San Marino or the Maldives to the largest like India and China. We cover the globe, pole to pole from Antarctica to Svalbard and Jan Mayen. Considering there are only 193 countries in the world, that’s an amazing number and shows how universal the appeal of Star Citizen is.

And it’s more than just the funding, it’s been six years of ground breaking open development, where all of you have been actively involved in what we are building.

You have watched us grow from a handful of people to a global staff of over 500, across 5 studios, 4 time zones and 3 countries. Some of the best talent in the industry is working on Star Citizen and Squadron 42, most of who are gamers that are inspired by your passion to push the boundaries of what is possible.


..

We give you multiple updates every week and have been since the inception of the project. This year we rolled out a live roadmap for Star Citizen’s development that is linked to our internal task and scheduling system and shows the planned features and content for the next four upcoming releases of Star Citizen Alpha. This December, we will also add the roadmap for Squadron 42’s completion.

Speaking on behalf of the team, we are always amazed and humbled by the talent, imagination, creativity and passion that we see from the community. The beautiful screen shots and videos, the streamers that push the boundaries of what the game can do even in Alpha, the detailed proposals and feedback on how to make things better and the patient bug hunting so many of you do.

To reduce Star Citizen to just be about the amount raised is to do a disservice to all this. No other game shares as much information on a weekly basis, and no other game I know of is as focused on listening to and working with its community to make the best game possible. When I look around and see other games, even ones from major publishers, copying our playbook, I know we have had a positive influence on the gaming industry.

How Star Citizen is made, in public, warts and all, is part of what makes it special. It should be a no-brainer to cheer on a grassroots funded game that is literally shooting for the stars. No one is attempting to do what we are doing, in the manner we are doing it, nor being as open about as we are. Different and new can be scary, but it can also be exhilarating and rewarding. These uncharted frontiers of game development and funding, mirror the draw of the game itself; the lure of distant planets to explore, realized to an unprecedented detail and scale.

This is why I believe Star Citizen has resonated with so many; we’re breaking both real and virtual barriers and boldly going where no gamer and game has gone before. And we couldn’t be doing it without all of you, our partners in this journey and the best community in gaming!

This milestone is coming at a very exciting time for the project having just released Star Citizen Alpha 3.3 with Object Container Streaming (OCS) and Client Bind Culling, which makes a huge difference in client performance and memory usage. Face over IP (FOIP) is in the community’s hands and is proving to be a game changer. No other game has the ability to drive your avatar’s face and look via a webcam, as well as to place your voice diegetically inside the game. The possibilities for social interactions inside the world of Star Citizen now mirror what you can do in the real world. Lastly, with ship purchasing live in 3.3, we have a full game loop with basic progression, where you have a reason to haul cargo, take missions or mine.

This week marks the start of our 2948 Anniversary Event, which celebrates the end of the original crowdfunding campaign back in November 2012. This year we are particularly excited by our Free Fly event where we are opening the opportunity to try out the 80 flyable ships and vehicles in game.

Star Citizen Alpha 3.3.5, which brings a lot more content, including the planet of Hurston, it’s moons and the major landing zone Lorville, is currently in PTU and should be Live in the next few days.

We are getting closer all the time to having a living, breathing persistent universe and as we close out this year, I look at the technology we must complete to achieve the vision and realize we are nearer to the end than the start.

This knowledge, aided by the continued support and excitement we feel from all of you propels us forward with enthusiasm and a thirst for seeing the universe of Star Citizen become a home for gamers everywhere.

Thank you, each and every one of you, for believing in the vision, supporting its development with unwavering commitment and making gaming history.



See you in the ‘Verse!

— Chris Roberts
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mekaniklerle ilgili hala çok eksik ve soru işareti var ya
alpha tabide
yani görevlerin para veriyor olması bence sıkıntı mesela, enflasyonla nasıl başa çıkacaklar?
ne bileyim lüks transfer gemisi var ok, hep npc mi taşıncak onda? bi player neden a noktasından b noktasına lüks bir araçla gitmek istesin ki?
bunları iyi kotarırlar umarım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Suark said:

mekaniklerle ilgili hala çok eksik ve soru işareti var ya
alpha tabide
yani görevlerin para veriyor olması bence sıkıntı mesela, enflasyonla nasıl başa çıkacaklar?
ne bileyim lüks transfer gemisi var ok, hep npc mi taşıncak onda? bi player neden a noktasından b noktasına lüks bir araçla gitmek istesin ki?
bunları iyi kotarırlar umarım


Görev para verecek de benzine, mermiye, tamire, sigortaya, parça ve silah almaya, yeni gemi almaya da para gidecek. Görevler aynı zamanda rep de verecek çeşitli factionlara.

Büyük gemilerin Quantum Driveları daha büyük. Büyük Quantum Drive daha hızlı gidiyor ama daha fazla Quantum Fuel yakıyor, itibariyle depoları da daha büyük. Sonuç olarak büyük gemi Quantum Travel konusunda çok daha hızlı ama aynı zamanda daha masraflı. Ancak daha hızlı Quantum Travel yapsalar da SCM hızları çok daha düşük ve gemi çok büyükse gezegene indikten sonra bir daha çıkamayabiliyor çünkü sadece uzayda çalışmak üzere dizayn edilmiş(Javelin, Bengal ve daha büyük gemiler) veya çıksa da drag çok fazla olduğu için çok vakit harcıyor, bu yüzden shuttleları oluyor.

Touring gemilerini IRL yat olarak düşün, A'dan B'ye en hızlı ve konforlu şekilde gitmek için dizayn ediliyor. İçinde yatak, mutfak, tuvalet vs. olduğu için istediğin yere gidip istediğin şeyi yapabiliyorsun ve aynı zamanda bazen bir miktar kargo da taşıyabiliyorlar.

Exploration gemileri maksimum menzile sahip olacak şekilde dizayn ediliyor bu yüzden en büyük benzin depoları bu gemilerde olacak ancak yatak, mutfak vs. de gerektiği için benzin depolarıyla birlikte, kargo kapasitesi minimum olacak bu gemilerde. Quantum'da daha yavaş gidiyorlar ama en verimli Quantum Drivelara sahipler ve jump driveları + jump point bulmak için scannerları olacak.

Passenger transportları da otobüs gibi düşün(Starliner), max. insan kapasitesini taşımak üzere dizayn ediliyor. Her geminin life support sisteminin sınırları olacak, gidip gemi büyük diye içine 50 kişi tıkamayacaksın yani, oksijen yetmeyecek. Passenger Transport veya dropship'in içine gırla insan doldurabileceksin ama(bkz. Valkyrie). Bu gemilerde de kargo kapasitesi yok gibi bir şey çünkü insan taşımak üzere dizayn ediliyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...